Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое е по-важно лифт или ходове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кое е по-важно лифт или ходове

    Здравейте,
    Въпроса е следния, имам RR P38 на въздушни възглавници.

    Ще упгрейдвам със възглавници 3то поколение които ми позволяват 2" повече лифт (максимума е 3").
    Намерих аммове с които ще мога да го ползвам целия като това нямя да е за сметка на хода нагоре, оставам със заводския бъмпстоп.

    Също така ако искам 4+ инача лифт трябва да правя подложки на възглавниците НО амовете вече идват много дълги при сгънато положение и ще трябва да огранича хода нагоре като подлагам на бъмпстопа и то толкова че напрактика ходовете намаляват с около 1.5 инча.

    Въпроса е следния лек оффроуд или софт такъв със АТ гуми в българските условия кое е по подходящо

  • #2
    От: Кое е по-важно лифт или ходове

    Здрасти, би ли дал повече подробности за возилото?
    Като гледам от къде си, на принципно поставения въпрос, при положение, че не смяташ да сменяш гумите, аз на твое място не бих прекалявал с лифта, най-малко пък за сметка на ходовете .. Може и да бъркам ... Според мен по-добре ще е да сложиш по-големи гуми, макар да не си писал сегашните колко са големи .. Въобще, много повече въпроси си оставил в темата, отколкото си мислиш . За съжаление само ти можеш да отговориш на повечето от тях ..
    1. За каква кола става реч - преправяна или заводска
    2. Какви са сегашните и гуми
    3. какво е сегашното и окачване
    4. на какви терени предимно смяташ да я караш
    5. защо си решил да правиш това, което правиш - имал си проблеми, или просто ти се иска
    6. С какви пари си си решил, че разполагаш за тая галимация
    ... и т.н.
    Поне за мен би било по-ясно какво питаш, ако знам отговора на горните въпроси
    Последно редактирано от upi; 26-03-15, 22:19.
    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
    0888 315 794
    LZ1UPI
    A1 (Rh+)

    Коментар


    • #3
      От: Кое е по-важно лифт или ходове

      Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
      Здрасти, би ли дал повече подробности за возилото?
      Като гледам от къде си, на принципно поставения въпрос, при положение, че не смяташ да сменяш гумите, аз на твое място не бих прекалявал с лифта, най-малко пък за сметка на ходовете .. Може и да бъркам ... Според мен по-добре ще е да сложиш по-големи гуми, макар да не си писал сегашните колко са големи .. Въобще, много повече въпроси си оставил в темата, отколкото си мислиш . За съжаление само ти можеш да отговориш на повечето от тях ..
      1. За каква кола става реч - преправяна или заводска
      2. Какви са сегашните и гуми
      3. какво е сегашното и окачване
      4. на какви терени предимно смяташ да я караш
      5. защо си решил да правиш това, което правиш - имал си проблеми, или просто ти се иска
      6. С какви пари си си решил, че разполагаш за тая галимация
      ... и т.н.
      Поне за мен би било по-ясно какво питаш, ако знам отговора на горните въпроси
      Здравей,
      Отговарям:
      1. Колата е завод та дрънка в момента ето тази
      2. Предполагам заводските 255/65/16
      3. Заводско въздушно
      4. Основно републиканска пътна мрежа магистрали първокласна мрежа 70%, лоши пътища по планински села 20% и 10% лек офроуд за пикник разходка сред природата.
      5. Защото просто така ми се иска а суровата истина е че мразя не модифицираните масови неща, искам да извлека максимума за целите от машината.
      6. парите са в границите на разумното до около 6к.лв.

      Обяснявам какво смятам да парвя по джипа:
      1. регистрация и обслужване - повечето неща са поръчани без маслта (тях от БГ)
      2. монтиране на LPG - налична бутилка голяма и инжекцион (тука трябва да благодаря на Павката 75turbodelta).
      3. Поръчани въздушни възглавници 3-то поколение - позволяващи 2" лифт в повече и най_важното обърната функция с тях когато джипката е в магистрален режим са твърди около 225lb/in а в оффроуд режим 145лб/ин. което е сериозна разлика в твърдостта и най вече "навирен" джипа е мек а на асфалт твърд.

      В този момента трябва да си избера амове. Противно на всеобщото мнение НЯМА да си взема Кони, спрял съм се на прогресивната серия на Doestch DT8000, но при поръчката трябва да дам размерите
      Идеалния вариант за извличане на максимума от възглавниците е 14,2"-23,25" (360/590мм) предни и 12,48"/21" (317/517мм) заводските са 13,2/21 предни на 12,2/18,7 (разликата идва че при "идеалните" са мерени релани граници а заводските са какво е сложено от боге измерено на аммовете).

      Ако вдигна лифта със още два инача 5см вече трябва да ползвам подложки под възглавниците НО амове с такава дължина на разгъване немогат да имат исканата минимална дължина и се налага поставяне на големи подложки на бъмпстоповете което ограничава хода на сгъване на моста и то с много.

      Следващите гуми ще са размер 265/75/16 АТ не съм решил новия Гуудрич или Дуратрак.

      С тези гуми проблем при "падане" на бъмпстопове ще мога да се движа. а в офроад режим няма проблем при максимална артикулация.

      4. Два торсен дифа някладе през лятото.
      5. Тампоните по мостовете вече ми е ясно ще са заводските гумени, като го разгледам подробно ще поръчвам тогава при спирачките накладки червено EBC и дискове каквито намеря.

      Това е плана за семейния СУВ грубо казано, търсенето е добра балансирана машина с нормално пътно поведение и прилично извън пътно поведение.

      Коментар


      • #4
        От: Кое е по-важно лифт или ходове

        Пак ми остава неясна причината за допълнителният лифт (с подложките)?
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • #5
          От: Кое е по-важно лифт или ходове

          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
          Пак ми остава неясна причината за допълнителният лифт (с подложките)?
          Ако някога сложа кални гуми с този размер вече ще опирам.

          И за това питам хора които са се разхождали достатъчно по горските пътчета в БГ, да се напъвам ли за още 2" лифт и да загубя част от асфалтово ниско състояние и част от ходовете но ще мога да карам чисти MT гуми. Или си оставам със АТ гумите с максимални ходове прилично асфалтово поведение и височина и не си и помислям за чисти MT гуми.

          Ето това е засега, всичко клони към използване на максимума от ГЕН 3 възглавниците без допълнителен лифт. Но знам ли Илийката много ме наплаши със тези коловози из горските пътеки.
          Това е като макс резултат от Ген 3 без допълнителни подложки.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s6300879.jpg
Прегледи:1
Размер:160.9 КБ
ID:5650469

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Blue Range Rover 069.jpg
Прегледи:1
Размер:123.5 КБ
ID:5650468

          Коментар


          • #6
            От: Кое е по-важно лифт или ходове

            Ха - ми трябва първо за себе си да решиш за какво ще го ползваш - тва е прекрасен СУВ с отлични офф възможности.
            От тук насетне има различни начини за развитие. Не познавам някой, който да е сложил Арно3 с цел да набляга на гората...
            Обикновенно ги махат и слагат пружини. Нататък вече е ясно.
            Лично аз бих те посъветвал да го покараш, пък тогава да решиш, защото развитие за офф е еднопосочно, а джипа е добре сметнат да става прекрасно и за двете без да се прекалява.

            Аз карах с 265/70/16 без да е променяно нищо и опираше само на тампони в подкалниците.

            п.п. иначе по-важното са си ходовете според мен (ако говорим за черно само)
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • #7
              От: Кое е по-важно лифт или ходове

              С начупения планински релеф в България и често срещани големи коловози доказалата се формула е една - максимално големи гуми (което не кореспондира с максимално широки) при минимален лифт (или запазена заводска височина). Така колата ще бъде и най-пригодна за пътя.

              Ако дигаш трябва и да разширяваш. А с разширяването не е хубаво да се прекалява, че започват проблеми - окачването почва да работи по друг начин, радиуса на завой става по-голям, почваш по-трудно да се провираш през дърветата и т.н.
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X