Здравейте,
Имам въпрос,
Понеже идвам от асфалта и ниските ретро коли
При тях е много валидно замяната на панхарда с watts link сиреч двойни щанги държащи се на рамо монтирано на диффа.
Това нещо работи доста добре (изпробвано) на асфалта при бързи завои и въобще моста стои където му е мястото.
В момента се чудя при джипка която сменя височината си в големи граници и е на цял мост (РР П3, при замяната на панхарда с ватс линк, какво би се влошило и подобрило в нейното поведение във лек оффроуд (горски пътища, макадам до язовира, къщата.... такива работи)
Идеята на темата може да се разглежда дори като предимства и минуси на различните варианти на окачвания и в частност задържането на моста в позиция спрямо купето/шасито. Като визирам а-рамо със шарнир, панард и ватс линк. За класическо 4 линково окачване няма да коментирам защото е голяма тема.
Имам въпрос,
Понеже идвам от асфалта и ниските ретро коли
При тях е много валидно замяната на панхарда с watts link сиреч двойни щанги държащи се на рамо монтирано на диффа.
Това нещо работи доста добре (изпробвано) на асфалта при бързи завои и въобще моста стои където му е мястото.
В момента се чудя при джипка която сменя височината си в големи граници и е на цял мост (РР П3, при замяната на панхарда с ватс линк, какво би се влошило и подобрило в нейното поведение във лек оффроуд (горски пътища, макадам до язовира, къщата.... такива работи)
Идеята на темата може да се разглежда дори като предимства и минуси на различните варианти на окачвания и в частност задържането на моста в позиция спрямо купето/шасито. Като визирам а-рамо със шарнир, панард и ватс линк. За класическо 4 линково окачване няма да коментирам защото е голяма тема.
Коментар