Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заварки по диференциала..?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заварки по диференциала..?

    Здравейте, въпроса ми е при заварки по дифа, трябва ли да се точи маслото, да се разглобява или пък нещо друго характерно което трябва да се направи, за да се избегнат евентуални поражения в следствие от нагряването? Целта ми е да вкарам по дълги амове, за което трябва да местя ушите. Иначе трябва да правя не малък бодилифт което не желая. Знам, че доста колеги са правили такива щуротии по дифа, та да споделят малко опит

  • #2
    От: Заварки по диференциала..?

    Доколкото схващам-искаш да заваряваш отвън по моста.
    Което е много по-различно от "диференциал".
    Ако е за заварки по моста-заварявай без грижи, само, че като гледам какво пишеш-надали ще може да се справиш сам. Та помоли някой който е в час със заваряването, а и с колите да ти свърши работа.

    Заварки по диференциала тук означават друго...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Заварки по диференциала..?

      Благодаря за предвидливия съвет колега, със заваряването съм в повече от час даже. Наистина не съм се изразил правилно, в случая точно по задния мост - ръкавите на дифа искам да заварявам. "Написах диференциала защото имам идея и за подсилващи планки там, но наистина в конкретния случай трябваше да напиша "моста" " Да, идеята е да поставя амортисьорите извън шасито, точно м/у апаратите и него, за да използвам височината на подкалника. По джипа съм направил доста модификации и всичко съм си правил сам, разбира се съм и черпил информация за доста от нещата, но по трансмисия не бях заварявал. Опасенията ми бяха да не поразя някой семеринг който все пак е по - на вън от мястото на новите "уши", но за по - сигурно да питам, и да не поразя нещо маслото от нагряването, защото е на мотул и литъра беше 45лв.

      Коментар


      • #4
        От: Заварки по диференциала..?

        Ако кажеш и какъв е джипа-все ще се намери кой да ти каже дали на желаните от теб места има семеринги.
        Някои мостове имат в ръкавите, други накрая, всичко си е според модела.

        На маслото нищо няма да му стане, но за всеки случай може да повдигнеш леко ръкава по който заваряваш. Това е достатъчно маслото да се оттече в другия ръкав, и да не го претоплиш от заваряването.
        А ако толкова те е страх за маслото-едно източване и после наливане не е нищо особено като труд.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Заварки по диференциала..?

          Паджеро 2, 92г., 4D56 с блокаж. Да не се бях сетил да го наклоня но както казваш, работата по изтакането не е много. Мисля покрай заварките да го увия с мокри парцали. Днес огънах планките, направих ги дебелина от 5мм. за по - сигурно, оригиналните са 4мм. Взех и амортисьорите, като остане време ще се заварява.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X