Когато сменят окачването как решават с какво точно да го заменят ? (всеи пак ми е ясно, че никой не си сменя окачването защото му друса)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за окачването?
Свий
X
-
Хммм ... В нормален празен УАЗ например друса така, че след половин час возене жените с нормална сексуалност обикновено казват "или отиваме у вас, или не паркираш поне още пет минути!".
Не само в тая конференция има смешници които смятат окачването само по рекламните писъци за автомобила. Обаче изглежда наистина само пияните и децата не лъжат. А също така устами младенца глаголит Истина, ако трябва да се вярва на Светото Писание. Да ме простят евроориентираните, не пропагандирам Атака.
Дълга история, защо та как. Теория на автомобила. Като порасна голям ще си намеря читава секретарка която да трака бързо по бутоните, да може да рисува в текста, и ще напиша книжка. Тип що така а не иначе, така че всички да знаят, а не да се връзват на "купете нов Мерцедес сега и получете безплатно тениска! Само до края на месеца!!"
Разните окачвания са за разни терени, разни натоварвания, най-важното - разни средни скорости.
А тебе да не би Братята да са те пратили да пишеш най-умните въпроси?Време беше, прочее!
-
Братята са собствениците на сайта. Близнаците са също братя, те са други, и ако не внимаваш с тях може и да те отнесат като се влюбиш в някой
Всички коли се правят за нещо. Когато за това се харчат пари въпроса е къде отива товара и колко бързо. Икономистите му казват "транспортна задача" и се интересуват колко струва това да се закара от тука ей до там. После някой разправя това на инженерите, те решават мазут, или нафта, или изобщо бензин, и колко колела. Като решат колко трябва да са колелата решават как да са закачени. От това следва колко да ги върти мотора, колко просто да се търкалят. Колко да завиват от геврека, колко от само себе си, а колко изобщо да си вървят направо. После от тая картинка решават дали седалката на шофьора да е табуретка или полукреват, или нещо с активно хващане като в простите трактори и новите изтребители. После рисуват стъклата на кабината, после смятат колко ремаркета и колко тежки, после се връщат обратно към окачването. На тоя етап обикновено променят само това на първите мостове, ама рядко. После избират ...
И така до края на приказката
Коментар
-
Може ли един друг отговор ..??
Моята джипка беше карана 7 години в Германия ... и като си я купих беше като "нова". Аз я карам от 5 години в България, където се сетя, та съм чупил ресори (някакви елементи от окачването) 4 пъти - тоест оригиналните.
А сега сети се дали не съм ги сменил и защо ?!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
Ей зарад тия работи в края на 70-те бяха измислили да слагат тенисни топки в пружините на жигулитата.) Естествено не помагаха, обаче тунинга трябваше по идея да докара до здравината на ресорите на М-407
На 412 бяха по-тънки, обаче от тях се очакваше същото. Едновременно с това на никой и през ум не му минаваше по никъв начин да обслужва тия ресори, и всички дружно псуваха и москвичите, и новомодните жигулита, и москвичите по модели, а пък кат размахваше пръст на всички, ЦК на квото трябва и хабер нямаше да направи някви пътища, и така в кръчмите се роди всеобщото разбиране от автомобили. То, и кръчми много нямаше, та ...
))
Коментар
-
Първоначално публикуван от СтефанЕй зарад тия работи в края на 70-те бяха измислили да слагат тенисни топки в пружините на жигулитата.) Естествено не помагаха, обаче тунинга трябваше по идея да докара до здравината на ресорите на М-407
На 412 бяха по-тънки, обаче от тях се очакваше същото. Едновременно с това на никой и през ум не му минаваше по никъв начин да обслужва тия ресори, и всички дружно псуваха и москвичите, и новомодните жигулита, и москвичите по модели, а пък кат размахваше пръст на всички, ЦК на квото трябва и хабер нямаше да направи някви пътища, и така в кръчмите се роди всеобщото разбиране от автомобили. То, и кръчми много нямаше, та ...
))
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Ъхъ. Обаче якичка в лавката струваше 11 стотинки, пък всички в тия батальони бяхме от ... не богати семейства. Якичките бяха задължителни, сливовата забранена, нямах право да заповядам на картечаря да изръси двайсе патрона, русенското го имаше навсякъде, ама го ядяха само в затвора и на занятия в армията ... Така си и плащахме със слушане) Къде ше се денеш, съгласяваш се възторжено с който сипе, като сипят докъдето става страшно си яхаш трактора и изчезваш в тъмното. После никой нищо не е видял, нафтата се е изпарила в тия жеги, вчера беше -15, а днеска от сутринта е -10, ехе кво е, патроните останаха още вчера на стрелбището, а тая ученичка дето плаче на КПП-то търси един от трета рота и вобще не от мойте! По въпроса доложих!
И москвича е по-жип от жигулито, и венсеремос!!
))
Коментар
-
колега тая работа е нож с две остриета, жената е с теб на състезанията и няма мърдане, ако ме разбирате правилно
а за окачванията за мен има един начин, колкото и да си приказваме тук и да се правим на разбирачи, други са хората, които знаят какво трябва да се купи и къде да се монтира.
има един куп сайтове, на фирми които прозвеждат окачвания за тунинг. стъпките са следните:
1. прочитаме внимателно информацията в сайта
2. изпращаме подробно писмо с това, каква е нашата кола, какво сме и правили до сега и какво искаме от нея
ако не се получи отговор, значи не сме чели внимателно в сайта и процедурата се повтаря, докато получим задоволителен отговор. за сигурност трябва да се получат мнения от няколко фирми.
след това се намира някой чуждоземски форум, в който хора, които имат желаните от нас неща и са ги трошили и правили отново по няаколко пъти. пак първо се чете внимателно, после се пита подробно.
чак след това се купува, после монтаж и идва момента на истинатаdrive alive
Коментар
-
))))))))) Стига бе! Рекламата си е реклама, въпроса по моему беше кога какво окачване се използва, и що
А коя фирма с колко иска да те набута е отделна песен
)
Тукашните продавачи и тамошните са едно и също, интернета и прочее писане не са филтър. Колкото да ти вземат парите ще ти кажат и че нема съвременен танк без пружинно окачване, а после кво? То тука един разбирач - министър изобщо за малко да купи за 2 милиарда евро едни самолети дето изобщо още не са се научили да летят, ама слава богу мандата му стигна само да гепи за геленди вместо уазове ...
Коментар
-
на пазара има адски много продукти /окачвания/ няма как да разбере човек, кое е свясно и кое не, освен ако не се допита до тези, които са пробвали. и понеже тук в българия сме бедни и повечето неща още не са ни известни, питаме в чужбина.drive alive
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар