Обява

Свий
Няма добавени обяви.

6х6 на L200 или какъв тип окачване бихте избрли за третия мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 6х6 на L200 или какъв тип окачване бихте избрли за третия мост

    От известно време разглеждам в нета пикапи 6х6, понеже имам едно L200 с двойна кабина. Идеята е да стане кемпер или просто товарният отсег да се увеличи с около 80см и да стане 230см, като тогава и задния свес ще стане с по-голям градус. Поради факта, че радиуса на завой не е никак малък бих искал третия мост(който също ще е двигателен) да завива в посока противоположна на предния мост.
    идеите са навсякъде и даже не ги заключват

  • #2
    От: 6х6 на L200 или какъв тип окачване бихте избрли за третия мост

    Ама това сериозно ли? Май е по-добре направо да си купиш кемпер 6х6, може би ще ти излезе по-евтино.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #3
      От: 6х6 на L200 или какъв тип окачване бихте избрли за третия мост

      Трети мост е добра идея, но наистина ще струва едни пари. Да бъде и завиващ, вече е леко нахално. Да завива не е проблем. Да се държи коректно обаче, при непрекъсната експлоатация ще е сложно(мнооого скъпо).
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        От: 6х6 на L200 или какъв тип окачване бихте избрли за третия мост

        Може би трябваше да започна темата с уговорката че няма да предприемам такъв проект поради остра финансова липса на този етап, но предполагам че темата е интересна не само за мен и за това я отворих.
        Това с кемпера е да се избегнат въпроси от сорта на "то за гората ли ще го ползваш" или "за какво ти е толкова дълго отзад" и т.н.
        Преди имах едно Диско и все се чудех ако е 6х6 дали няма да ми е по удобно. По въпроса със завиването знам чеще е трудно да се направи да завива постоянно последният мост (евентуално трябва да се мине на full hidro), но би ме устройвало да завива само като имам нужда. В момента имам едно Паджеро за части и си има цялата предница, та си мислех евентуално за незавсимо окачване на задния мост, което ще е удобно по две причини (поне според мен) - няма щанги които да държат цял мост при пружинно окачване; диференциала е фиксиран към шасито а не се разхожда нагоре на долу.
        Не съм много наясно дали короната и пиньона във въпросния преден дифернциал не трябва да се заменят с такива т заден за да се спази посоката на зъбите.
        идеите са навсякъде и даже не ги заключват

        Коментар


        • #5
          От: 6х6 на L200 или какъв тип окачване бихте избрли за третия мост

          по добре си купи една триоска/зил,урал,татра/ и си правиш каквото искаш.

          Коментар


          • #6
            От: 6х6 на L200 или какъв тип окачване бихте избрли за третия мост

            Тя идеята е яка точно защото е малко неразумна!Бих искал да го видя това чудо!Ама си мисля,че няма много смисъл последния мост да е завиващ,ако средният не е такъв!Освен разбира се,ако не завива само огледално на предния,но тогава трябва да се изключва при високи скорости.Иначе рискуваш да пробваш салто с пикап!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X