Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промени при бодилифт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Промени при бодилифт

    Колеги, интересува ме при смяна на окачването на джиповете, променя ли се товароносимостта им. Идеята ми е да сложа например Трейл Мастер на Тойотата, но не зная ако се качат 5 човека с багаж по-лесно ли ще клекне отколкото с оригиналното си окачване и не е ли по-опасно когато е натоварена при офроуд окачване да "събере" амортисьорите ?
    Благодаря.

  • #2
    От: Промени при бодилифт

    Първоначално публикуван от victorio Преглед на мнение
    Колеги, интересува ме при смяна на окачването на джиповете, променя ли се товароносимостта им. Идеята ми е да сложа например Трейл Мастер на Тойотата, но не зная ако се качат 5 човека с багаж по-лесно ли ще клекне отколкото с оригиналното си окачване и не е ли по-опасно когато е натоварена при офроуд окачване да "събере" амортисьорите ?
    Благодаря.
    За окачването за което питаш не знам,но си мисля че няма да е по- различна товаросимоста.Но бъркаш терминологията-това не се нарича бодилифт(там се вдига купето спрямо шасито).Това е лифт на окачването и ако е специално подбрано за твоя модел ,значи дължините на ходовете са изчислени и не би трябвало да "събере" амортисьорите

    Коментар


    • #3
      От: Промени при бодилифт

      само да добавя - за увеличаване на товароносимостта се продава подсилено окачване, щото като сложиш на джипа силова броня + лебедка и тн и вече килограмите стават други. Та в общи линии зависи какво окачване си избереш.
      I'm not Lost, I'm Discovering !

      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

      Коментар


      • #4
        От: Промени при бодилифт

        Въпросът ми беше : По-меки ли са пружините на офроуд окачването и създават ли проблем със устойчивостта на джипа при по-високи скорости и завои. Мерси!

        Коментар


        • #5
          От: Промени при бодилифт

          Акцентът, при офроуд окачванията е върху проходимост, т.е. удължени ходове и и лифт, с цел побиране на по-големи гуми, което е и единствения начин за увеличаване на просвета/клиренс/.
          Обикновено тунинговите окачвания за джипове са по-твърди, за да компенсират нестабилноста, предизвикана от това, че автомобила става по-висок.
          Сериозните производители на такива имат различни варианти, в зависимост от това какви допълнителни товари "носи" превозното средство.
          Избора е на клиента, който определя колко допълнителна товароносимост му е необходима при поръчката.
          На това място, много често се допускат грешки в преценката и резултата е влошаване на комфорта на возене.
          Life is too short to drive dull cars!

          Fight global warming !
          ... turn on your A/С !

          Коментар


          • #6
            От: Промени при бодилифт

            Първоначално публикуван от victorio Преглед на мнение
            Въпросът ми беше : По-меки ли са пружините на офроуд окачването и създават ли проблем със устойчивостта на джипа при по-високи скорости и завои. Мерси!
            Отговора е - има и по меки има и по твърди.
            Колкото по висок става един джип толкова по нестабилен е в завой.
            I'm not Lost, I'm Discovering !

            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X