Колеги,
Всички сме се събрали в този форум за да споделяме удоволствието от живота извън асфалта.
Всеки от нас мисли за подготовката си и тази на превозното средство извън пътя.
И всеки от нас иска да е най-добре оборудван, екипиран, въоръжен...
В този смисъл искам да споделя моята история с елементи за окачване на Ironman и ви моля да отсъдите кой е прав!
1) Към средата на Септември 2004 г. от представителя на Ironman, купих комплект амортесьори (предни и задни) за Land Rover Discovery;
2) В магазина липсваше преден комплект пружини и затова купих само заден комплект;
3) Представителят на Ironman ме увери, че до няколко дни, седмица, предните пружини ще пристигнат и затова да пристъпим към монтажа;
4) Монтажът беше направен от Братя Флекс - по-точно Роко;
5) След монтажа колата беше с оригиналните си амортесьори и пружини от пред и с Ironman пружини и амортесьори отзад;
6) Получи се разлика от около 5-6 сантиметра в предното и задно окачване;
7) До 20 Февруари 2005 няколко пъти се свързвах с представителя на Ironman за да разбера кога ще получа предните пружини и ще мога да монтирам закупените вече предни амортесьори;
8 ) Отговорите до един бяха, че корабът от Австралия се придвижва и всеки момент ще могат да освободят стоката;
9) От момента на покупката, в очакване преминаха 5 месеца;
10) На 21.02.05, на редовен преглед на колата се установи, че е скъсан заден, десен амортесьор Ironman;
11) Амортесьорът беше демонтиран - прилагам снимки на останалата горна част

Посоченият амортесьор е в експлоатация около 5 месеца. Вероятно е бил ударен в долната част при свито положение на буталото и поради удара, буталото не е могло да се върне.
12) Показвам снимка на вътрешността на горната част на амортесьора


По мое мнение, заварката на буталото към капака на амортесьора не е достатъчно качествена - откъсването е гладко.
13) на 21.02.05 занесох двете части от амортесьора на представителя на Ironman;
14) На следващия ден той ми се обади за да отхвърли искането ми за рекламация;
15) При положение, че вече 5 месец очаквах предните пружини, реших да върна предните амортесьори, които бяха немонтирани, в оригинална, търговска опаковка;
16) Представителят на Ironman прие амортесьорите и обеща да възстанови парите за двата предни амортесьора;
17) До днес, 17.04.05 съм провел три разговора и отговорът беше, че "Счетоводството" на фирмата ще реши дали да върне парите.
Моето мнение е, че:
- Амортесьорите Ironman не са с необходимото качество

амортесьорът е силно кородирал
- Повреденият амортесьор е скъсан поради слаба заварка;
- Представителят на Ironman трябва да възстанови парите най-малко за двата нови, върнати амортесьора.
Моля ви, бъдете съдници!
Благодаря
Т.
Всички сме се събрали в този форум за да споделяме удоволствието от живота извън асфалта.
Всеки от нас мисли за подготовката си и тази на превозното средство извън пътя.
И всеки от нас иска да е най-добре оборудван, екипиран, въоръжен...
В този смисъл искам да споделя моята история с елементи за окачване на Ironman и ви моля да отсъдите кой е прав!
1) Към средата на Септември 2004 г. от представителя на Ironman, купих комплект амортесьори (предни и задни) за Land Rover Discovery;
2) В магазина липсваше преден комплект пружини и затова купих само заден комплект;
3) Представителят на Ironman ме увери, че до няколко дни, седмица, предните пружини ще пристигнат и затова да пристъпим към монтажа;
4) Монтажът беше направен от Братя Флекс - по-точно Роко;
5) След монтажа колата беше с оригиналните си амортесьори и пружини от пред и с Ironman пружини и амортесьори отзад;
6) Получи се разлика от около 5-6 сантиметра в предното и задно окачване;
7) До 20 Февруари 2005 няколко пъти се свързвах с представителя на Ironman за да разбера кога ще получа предните пружини и ще мога да монтирам закупените вече предни амортесьори;
8 ) Отговорите до един бяха, че корабът от Австралия се придвижва и всеки момент ще могат да освободят стоката;
9) От момента на покупката, в очакване преминаха 5 месеца;
10) На 21.02.05, на редовен преглед на колата се установи, че е скъсан заден, десен амортесьор Ironman;
11) Амортесьорът беше демонтиран - прилагам снимки на останалата горна част
Посоченият амортесьор е в експлоатация около 5 месеца. Вероятно е бил ударен в долната част при свито положение на буталото и поради удара, буталото не е могло да се върне.
12) Показвам снимка на вътрешността на горната част на амортесьора
По мое мнение, заварката на буталото към капака на амортесьора не е достатъчно качествена - откъсването е гладко.
13) на 21.02.05 занесох двете части от амортесьора на представителя на Ironman;
14) На следващия ден той ми се обади за да отхвърли искането ми за рекламация;
15) При положение, че вече 5 месец очаквах предните пружини, реших да върна предните амортесьори, които бяха немонтирани, в оригинална, търговска опаковка;
16) Представителят на Ironman прие амортесьорите и обеща да възстанови парите за двата предни амортесьора;
17) До днес, 17.04.05 съм провел три разговора и отговорът беше, че "Счетоводството" на фирмата ще реши дали да върне парите.
Моето мнение е, че:
- Амортесьорите Ironman не са с необходимото качество
амортесьорът е силно кородирал
- Повреденият амортесьор е скъсан поради слаба заварка;
- Представителят на Ironman трябва да възстанови парите най-малко за двата нови, върнати амортесьора.
Моля ви, бъдете съдници!
Благодаря
Т.
Коментар