Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъдете съдници! (IronMan окачване)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бъдете съдници! (IronMan окачване)

    Колеги,

    Всички сме се събрали в този форум за да споделяме удоволствието от живота извън асфалта.

    Всеки от нас мисли за подготовката си и тази на превозното средство извън пътя.

    И всеки от нас иска да е най-добре оборудван, екипиран, въоръжен...

    В този смисъл искам да споделя моята история с елементи за окачване на Ironman и ви моля да отсъдите кой е прав!

    1) Към средата на Септември 2004 г. от представителя на Ironman, купих комплект амортесьори (предни и задни) за Land Rover Discovery;
    2) В магазина липсваше преден комплект пружини и затова купих само заден комплект;
    3) Представителят на Ironman ме увери, че до няколко дни, седмица, предните пружини ще пристигнат и затова да пристъпим към монтажа;
    4) Монтажът беше направен от Братя Флекс - по-точно Роко;
    5) След монтажа колата беше с оригиналните си амортесьори и пружини от пред и с Ironman пружини и амортесьори отзад;
    6) Получи се разлика от около 5-6 сантиметра в предното и задно окачване;
    7) До 20 Февруари 2005 няколко пъти се свързвах с представителя на Ironman за да разбера кога ще получа предните пружини и ще мога да монтирам закупените вече предни амортесьори;
    8 ) Отговорите до един бяха, че корабът от Австралия се придвижва и всеки момент ще могат да освободят стоката;
    9) От момента на покупката, в очакване преминаха 5 месеца;
    10) На 21.02.05, на редовен преглед на колата се установи, че е скъсан заден, десен амортесьор Ironman;
    11) Амортесьорът беше демонтиран - прилагам снимки на останалата горна част



    Посоченият амортесьор е в експлоатация около 5 месеца. Вероятно е бил ударен в долната част при свито положение на буталото и поради удара, буталото не е могло да се върне.

    12) Показвам снимка на вътрешността на горната част на амортесьора





    По мое мнение, заварката на буталото към капака на амортесьора не е достатъчно качествена - откъсването е гладко.

    13) на 21.02.05 занесох двете части от амортесьора на представителя на Ironman;
    14) На следващия ден той ми се обади за да отхвърли искането ми за рекламация;
    15) При положение, че вече 5 месец очаквах предните пружини, реших да върна предните амортесьори, които бяха немонтирани, в оригинална, търговска опаковка;
    16) Представителят на Ironman прие амортесьорите и обеща да възстанови парите за двата предни амортесьора;
    17) До днес, 17.04.05 съм провел три разговора и отговорът беше, че "Счетоводството" на фирмата ще реши дали да върне парите.

    Моето мнение е, че:

    - Амортесьорите Ironman не са с необходимото качество


    амортесьорът е силно кородирал

    - Повреденият амортесьор е скъсан поради слаба заварка;
    - Представителят на Ironman трябва да възстанови парите най-малко за двата нови, върнати амортесьора.

    Моля ви, бъдете съдници!

    Благодаря

    Т.
    43
    Турбозмей
    86.05%
    37
    Представителят на Ironman
    13.95%
    6
    Good guys drive Land Rovers!

  • #2
    За качеството на продуктите нищо не мога да коментирам, но след твоя случай мисля да не се занимавам с тия местни представители. Щото мислех да лифтирам джипа, ама сега ще търся алтернативи.
    Все пак не е лошо да вземеш и да драснеш някой ред на разните организации за защита на потребителите. Ако имаш цялата документация по случая, фактури и т.н. и наистина имаш основание със сигурност ще им спретнеш глоба на тия пишман представители.
    5 месеца казваш хех, страхотна бързина.

    Коментар


    • #3
      Трудно е да се прецени причината за скъсването, но това което виждам като корозия по амортесьора за 5 месеца експлоатация е прекалено и смятам, че е показател за недостатъчно добро качество. Имаш ли издадена гаранция за амортесьорите? Виж некоректността на търговеца е повче от очевидна. За съжаление у нас това е масова практика. Ако имаш договор за доставка с указани срокове и клаузи за обезщетение при неизпълнение, можеш да си потърсиш правата законово. Ако ли не... Мисля, че разгласяването на този и други подобни случаи ще накара подобни търговци да променят стила си на работа. Лошата реклама ще им донесе повече загуба от печалбите, реализирани с дребни тарикатлъци. Аз лично няма да стъпя там! Ето още еда роля на този портал-да прави подобни случаи широко достояние. Така че колеги, дайте да извадим некоректните търговци на показ.

      Коментар


      • #4
        И аз мислех да лифтирам, но маи ще се откажа... В БГ де що е представител само знае да обещава и малцина са наистина отговорните и стабилни такива.

        Забелязал съм <из нета>, че никой не им ползва амортесйорите на ОМЕ, а само пружините

        Коментар


        • #5
          Намерих снимка от долната част на амортесьора. Предварително се извинявам за лошото качество. Все пак се вижда колко гладко е "откъснато" буталото и каква е степента на корозия...





          В долната част се вижда вдлъбнатина за която представителя на Ironman твърди, че е спряла движението на буталото.

          Мога да се съглася с доводите за "застопореното" бутало, но не мога да се съглася, че заварката към горната част на амортесьора е била добра. Една добра заварка би се усуквала, дърпала и чак тогава ще се скъса. Тази просто е изпуснала.

          Т.
          Good guys drive Land Rovers!

          Коментар


          • #6
            Всъщност разликите между качествените дистрибутори и останалите се проявяват най-вече при сервиза и следгаранционната поддръжка. Е въпроса с дистрибутора на IronMan мисля е ясен...

            След като монтажът е направен от Братя Флекс, за чиято компетентност мога лично да гарантирам, е ясно, че проблемите сa в качеството. Но тук мисля вина има и самия Turbozmej Най-вече защото е учен човек и не е прочел за лошата слава на IronMan за които аз не съм срещнал добро мнение нито веднъж от който и да е. Явно стратегията им е еднократни продажби, пък който се хване на въдицата...

            А това, че Turbozmej написа своята преживелица е добре, защото така и останалите ще знаят, за да не запишат и те в числото на измамените. Според мен продажбата на подобни тунингови детайли си е чиста проба измама и ако мога да помогна с нещо по въпроса съм насреща.
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              Ммм ... Заварката очевидно е изпуснала. Ръждата е много и за повече от 5 месеца, на тия места простите производители без да се правят на големи разбирачи по тунинга просто слагат грунд и боя които да не се трият с поглед. Каквото се вижда от снимката, не ми се вижда причина да спре хода. С ужасно стържене по-скоро трябва да претърка тая вдлъбнатина с времето. Отвреме навреме като е спрял, тоя край може да стои малко клюмнал. И толкова.
              Обаче ще ви помоля да внимавате и какво, и главно как пишете. Да се чете е просто мъчително, сърдете ми се колкото искате. Нито правописа, нито терминологията са секретни. Ако ги нямаше снимките, така и нямаше да разбера че става дума за ЩОКА (стеблото) на амортИсЬОра.

              Коментар


              • #8
                diavol koleda

                Убеден съм че турбозмеи има право в това което казва но до колкото си спомням май и нашите хора дето ходиха в Сибир бяха с Iron Man окачване на Нисана и по тяхните разкази това окачване се е трошило доста пъти извинете ме ако греша ма колкото и тежко да е едно изпитание като транс Сибир нали за това окачването е тунинг да се троши по рядко не че има вечни неща ама все пак ако се троши за пет месеца за какво ми е тогава тунинг окачване ????
                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                тел.088четири 9едно9 4нула4
                -------------------------------------------------------

                Коментар


                • #9
                  Ironman

                  Warranty
                  Ironman Elite Shock Absorbers have a two year/40,000km warranty.
                  only 4 x 4,sim AWD

                  Коментар


                  • #10
                    Хм. Изглежда въпросната вдлъбнатина на вторите снимки е същата, която се вижда на първите, примерно при третата фаланга на показалеца на ръката, която държи тръбата. Добре, ама тя изобщо не е трила в корпуса на ама, как може да го е спряла? Стои си същата ръжда, като навсякъде. Това даже мойта колежка може да го каже, дето понякога играе вещо лице в съда.
                    Като се турят в сметката доложените току що 40 000 и 2 години, тия момчета са просто за пребиване. Да си бяха уредили гаранционните условия с тоя от който ги купуват, а не да прецакват тукашните купувачи. Страната е малка, хората са кибритлии ...
                    Егати, то толкоз и аз мога, и баш затова твърдя че нищо не разбирам от търговия. Мошенници(((
                    Кво да гласувам за очевидното, по-добре говори с някой адвокат.

                    Коментар


                    • #11
                      Извинявам се за терминологията...

                      Горната част (капака на амортисьора) е подбита от едната страна от пружината, а от другата е изпилена от триенето с гумата.

                      Апропо, тази авария непряко ни струва и един Goodyear Wrangler ATR. От триенето с откъснатата горна част (капак), гумата се е накъсала до конци от вътрешната страна.

                      Предлагам на Admin-а да направи нова тема във форума - "За бога - колеги - НЕ купувайте!"

                      Т.
                      Good guys drive Land Rovers!

                      Коментар


                      • #12
                        Това с триенето след аварията ли е станало, или преди? Ако е преди, трябва да сложите джанти с по-голямо отрицателно ЕТ. (Ей на това никога не му измислих превод на български(((). Така или иначе триенето не може да е причина за такова скъсване. И едва ли причината е съвсем пряко свързана с увисналата предница, въпреки че това без друго е натоварило допълнително задните.

                        Коментар


                        • #13
                          След откъсването на буталото/щока, горната част е започнала да се движи свободно, а не само в линия - нагоре/надолу. Определено триенето е било достатъчно, защото капака на амортисьора беше гладко изпилен цели 2 см. Представете си да допрете ламарина до въртящ се ATR! Последсвията са скъсана гума и стърчащи конци...

                          Т.
                          Good guys drive Land Rovers!

                          Коментар


                          • #14
                            Аха. Не виждам причини за промяна на заключението.
                            Предложи им да се разберете, преди в тоя сайт, и с приказки между познати да са били утрепани с антиреклама.

                            Това лъскавото дето стърчи си е щок. Все едно биелата. А буталото на амортисьора е вътре, на самия край на щока, затегнато с една тънка гайка. Обикновено е двуетажно, цялото на дупки и канавки, и там има сума странни пружинки, шайби и листчета от стомана, по-тънка от ножче за бръснене. То е изумително сложен агрегат с клапани, камерки, и един вид хидравличен компютър Относителната му височина е сравнително голяма, и задирането му в цилиндъра е трудна работа, има много неща, които да се изкривят и скъсат преди това. Така че не ме шашкай, щото цял следобед се чесах дето не ме сърби, додето вдена за кво аджеба ...))

                            Коментар


                            • #15
                              Iron Man

                              Izviniavam se , 4e pi6a na latinica !
                              Kamen Topalov kara6e Samurai-a si s oka4vane na Iran Man,na varnenskoto sastezanie mu se izpravixa u6ite na resiorite i gi opravi s 4UK !!!!!!!
                              i kaza 4e tova ne e za parvi pat !!!!!!
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X