Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за лифт на окачване на лек автомобил?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за лифт на окачване на лек автомобил?

    Пичове, аз малко не съм за вашия клуб щото не карам джип ама с мойто жужи съм катерил разни места но....както и да е! Въпроса е следния. Вълнува ме как да си дигна окачването без да загубя и без това слабата ми стабилност. Става въпрос за 2102. Минавам на село едни долове докат стигна до местото и ми се ще да не опира въобще кат качвам баира с товар. Мислих ,кво ли не и ми се ще да чуя и вашето мнение. Сега моля да не се обаждат онези дето ще ми говорят такива "...за кво ти е тва бе, xxxx тази каруца и си земи неква УАЗ,НИВА и.т.н." щото и аз знам ,че тва е истината ама сега тва е положението. Кефи си ме баба Жужа и искам да си я ъпгрейдна. Нещо като Golf Country да стане ама по руски. Ще се оправя и без 4х4. Това е. Предварително благодаря на разбирачите за инфото.

  • #2
    Re: Питане за лифт на окачване на лек автомобил?

    със сигурност ще стане по-нестабилна...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Ех, тежка работа ... И кардана ще почне да се разбива бързо((
      А какво не ти харесва в цялата история, само претоварена ли ляга по корем? Тогава може да е достатъчно да И сложиш нови пружини.

      Коментар


      • #4
        По твърди пружини е оправията ама става, като каруца. Е ако редовно я товариш това е изхода.

        Коментар


        • #5
          Т`ва им е кривото на жужите, че клякат , оrигиналат по който е правена жужа е фиат 124 и тои оригинално отзад е с листови ресиори , обаче братушките решили че не им трябва и аиде направили ``Бъстър копче`` (махнали ги) и станало ... по злеее(според мен).
          И сега по темата , значи аз не сам много компетентен точно по тоя въпрос, но сам чувал различни легенди за лифтинга на жужите , като например да им се разтегляд пружините, но незнам като се разтегнат няма ли да се върнат бързо, според други слухове се навиват 2, една в друга или по точно една отрязана ан 2 половинки се навива във всяка от задните пружините , но в този случаи отзад става много твъро и нестабилно. И третото решение е , ако жигулето е седан, да му се сложат такива пружини от комби .

          Коментар


          • #6
            2102 е комби. И са произвеждани и с ресори, тъкмо за пикапи. Голяма рядкост. Не ги бъркай, то има пикап и от Голф, ама отдолу сичката идеология на окачването е друга. Мамка му, никой ли не продава стар скенер, ама да работи с ХР?
            Не знам дали пък от 2104 не бяха по-дълги... На моята по И стърчеше задника.
            А тая с рязаните и заварявани пружини по-добре я забрави. И без това има кой да пълни криминалните хроники и жълтите вестници. Едно време имаше и по-смешни глупости, като например да се слагат тенисни топки в пружините, и не знам си колко по-меко ставало. И помагали на амортисьорите

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X