Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

    Стегнете я с 5мм повече - гледам в долната част не е размазана.

    За другото - премерете я с резбомер и ще се види каква е. На мен ми се вижда инчова, но не мога да знам само по снимка.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

      Имам 9 мм.

      Коментар


      • #33
        От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

        То хубаво, ама гайка откъде ще намерят?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

          И метчик имам.

          Коментар


          • #35
            От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            И метчик имам.
            Мерси! Ако го окъсаме, ще те търсим довечера.
            Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

            TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

            Коментар


            • #36
              От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

              Спам: Стефан, намират ли се плашки 9мм? Метчици и аз имам, обаче някой ми крадна плашката. Не ми е спешно, но ми се ще да са ми комплект. Сори за отклонението.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #37
                От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Спам: Стефан, намират ли се плашки 9мм? ....
                6лв. (или поне толкова ми взеха че купувах и други работи) в "Евроболт" стъпка х1 и х1.25....може да има и други.
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #38
                  От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

                  Развитие на темата. На амортисьора е нарязана резба 9мм. навита е гайка дълга 25мм ( за да работи всяка витка) законтрена е с удар с център....Боби да снима, че не остана време, и ще каже дали се е получило след период на експлоатация.
                  П.П. За проявена готовност да помага, Стефан да идва да го черпя
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #39
                    От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

                    Слаб матеряла,за тва се е прецакала,на мене ми късаше направо шпилката,щото нямаше съответствие между височината на пружината и дължината на амортесйора,същото е и с торсиона натегнат до край,като се заиграеш на ходове по неравности и усилието премачква резбата,обяснявам си го с по късите амове,аз си реших проблема с 3 инча ОМЕ.
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

                      Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                      Слаб матеряла,за тва се е прецакала,на мене ми късаше направо шпилката,щото нямаше съответствие между височината на пружината и дължината на амортесйора,същото е и с торсиона натегнат до край,като се заиграеш на ходове по неравности и усилието премачква резбата,обяснявам си го с по късите амове,аз си реших проблема с 3 инча ОМЕ.
                      Добре де, ама това е двойно А рамо. Там има ограничителен тампон и нагоре, и надолу, тоест не би трябвало да се стига до крайно свиване и крайно разпъване на амортисьора. Ако пък това го има, значи просто тоя амортисьор не е за там.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Добре де, ама това е двойно А рамо. Там има ограничителен тампон и нагоре, и надолу, тоест не би трябвало да се стига до крайно свиване и крайно разпъване на амортисьора. Ако пък това го има, значи просто тоя амортисьор не е за там.
                        Затова хората занимаващи се с по екстремно каране не харесват независимото окачване особенно...
                        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

                          Независимото окачване е калпаво с много неща, но в случая дефекта е бил не в идеологията, а вероятно само в елемента. В крайна сметка - има и заводски брак, и внезапни откази по куп причини. Крайно интересни за изследване, прочее. За технолозите, после и за конструкторите. Вероятно последното нещо, което още не ме пуска от инженерството. Теорията на надеждността е най-висшия пилотаж в това. Не че нещо - ама любопитно.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Скъсана резба на амортисьор - как станà таа работа??

                            Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                            Затова хората занимаващи се с по екстремно каране не харесват независимото окачване особенно...
                            Хм. Екстремно каране е широко понятие. Куп возила с независимо ходят включително и на Дакар. Вярно че се вкарват едни пари и няма нищо общо със заводското, но това е друга тема. Просто всяко си има кусурите и предимствата. А предимството на независимото е по-доброто поведение при по-високи скорости, за сметка на по-малките (обикновено) ходове.

                            Ама, дай да не отпочваме пак тая тема. Вече сме го дъвкали.

                            А в контекста на настоящата - точно независимото окачване пази повече амовете, поне по отношение на удари при свиване и най-вече разгъване. Поради същата причина на целите мостове за екстремно каране слагат ограничителни колани за надолу и бъмп стопове за нагоре (което си е пак вид амортисьор, ама предвиден за удари).
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X