Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малка преносима лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Лебедка

    Разбира се.А най-интересното беше как отваря вратите!Той просто я сваляше и после я слага обратно.
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #17
      Лебедка от "Илиенци"

      От две години ползвам лебедка закупена от Илиенци срещу 200 лева с параметри описвани по горе 3500 Lb теглене по наклон 15 градуса. Тъй като за мен Илиенци е противоположно на качество след купуването на лебедката я подложих на тест, закачих НИВА 1100кг. на наклон от 50 градуса резултата беше превъртане на редукторните колела спрямо осите им. За съжаление предвидения за целта сух съединител в лебедката не задейства. Ремонта се състоеше от поставяне на втулки в зъбните колела чрез "студена сглобка (охлаждане с течен азот) - при повторно тестване на същото място нямаше никакви грижи. Преди месец с тази лебедка изтеглих Нивата на колегата натоварена с 250 кг. проби по 40 м наклон около 20 градуса без грижи само трябва подходящо въже защото на барабана повече от 9м не влиза. Лесно се прибира в багажника и наистина може да я закачиш от всяка страна и да избереш подходящ ъгъл на теглене сам се справяш. За Нива е ОК за нещо по тежко не знам.

      Коментар


      • #18
        Re: Лебедка от "Илиенци"

        Като казваш че по дълго въже от 9метра не може да се сложи те са ти напълно достатачни спорет мен.Защото дължината можеш да я контролираш от закачането на лебетката към твоя джип.Защото на снимката най-отгоре виждам че е прекарана с въже подобно на тия алпиниските до колкото мога да го видя добре.Слагаш малко по дълго въже и си в ред.Но аз лично никога не бих имал доверие на лебетка купена от ИЛИЕНЦИ.
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #19
          Re: Лебедка от "Илиенци"

          Първоначално публикуван от DJDAVEL
          Като казваш че по дълго въже от 9метра не може да се сложи те са ти напълно достатачни спорет мен.Защото дължината можеш да я контролираш от закачането на лебетката към твоя джип.Защото на снимката най-отгоре виждам че е прекарана с въже подобно на тия алпиниските до колкото мога да го видя добре.Слагаш малко по дълго въже и си в ред.Но аз лично никога не бих имал доверие на лебетка купена от ИЛИЕНЦИ.
          на снимката, доколкото виждам, са използвали стоманено въже за теглене /със син шлаух/... имам го същото...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Re: Лебедка от "Илиенци"

            Първоначално публикуван от LJ73
            на снимката, доколкото виждам, са използвали стоманено въже за теглене /със син шлаух/... имам го същото...

            Добре моя грешка.Обаче едно такова въже няма ли да може да компенсира дължината на намотаното въже!
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #21
              Лебедка от Илиянци

              Въжетата използвани в алпинизма не стават наричат се динамични и имат голяма елонгация дори и въжетата за спелеология който условно се наричат статични имат елонгация коятогуви полезни метри. Номера е да закачиш лебедката с помоща на сапан от въже за теглене най-обикновенно и два шегела които се продават с него. Също така полезно е да се удължат кабелите така че лебедката да е закачена за опората а не за колата спестяваш си търкалянето на самата лебедка в калта. За да компенсиране на 9м. дължена си карам 50м. стоманено въже каето привързвам в съответствие с необходимото с възел "стреме" и сигурно и ни чупи въжето.

              Коментар


              • #22
                Re: Лебедка от Илиянци

                Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                Въжетата използвани в алпинизма не стават наричат се динамични и имат голяма елонгация дори и въжетата за спелеология който условно се наричат статични имат елонгация коятогуви полезни метри. Номера е да закачиш лебедката с помоща на сапан от въже за теглене най-обикновенно и два шегела които се продават с него. Също така полезно е да се удължат кабелите така че лебедката да е закачена за опората а не за колата спестяваш си търкалянето на самата лебедка в калта. За да компенсиране на 9м. дължена си карам 50м. стоманено въже каето привързвам в съответствие с необходимото с възел "стреме" и сигурно и ни чупи въжето.
                би трябвало да върши работа... в крайна сметка 90% от случаите на ползване на лебедка са по вина на водача, който е решил "да се отбие от черния път и пробва дали ще мине" през някоя кал или пряк път, а не по необходимост... Ако караш джип за 3-4 хиляди, ясно е, че няма да ти се дават 2000 за лебедка...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  Лебедка от Илиянци

                  Най евтиното статично въже произведено в Сливен от тестван кангал е с цена около 1.20$ обемът на 50м. навито такова е 10 пъти по голям от този на стоманено 6мм. каето струваше 0.80 лв. метър нераждавейка е и носи 2500кг. лятото го имаше в складавете на Ташев
                  Елонгацията на статично въже в зависимост от натоварвонето и марката достега до 10-20% целта е ако се откачиш от скалата да не ти се качат бъбреците над ушите. 50м. навито стоматено въже спокоино влиза в задния калник на Нивата отвиваш две рапидки от кората и готово, нали не го ползваш всеки ден. Освен това миенето е много по лесно писнало ми е да пера и суша въжета след проникване в дупка.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X