Здравейте колеги,
тези дни реших да си завъртя лебедката на 90 градуса и за съжаление установих, че бронята която съм си купил (някакво подобие на ARB броня) не е добре направена и съответно когато съеденителят ми е нагоре неможе да се отваря до край а когато е назад можеш да го мърдаш само ако се присегнеш под бронята.
Според вас кой е най-добрият избор:
Другият ми въпрос е свързан е електичеството. При монтажа, кутията с контакторите беше мониторана в бронята на доста неудобно място. Вчера се хванах и преместих кутията вътре в коша на двигателя, при което удължих кабелите от контакторите до лебедката и съответно скъсих максимално кабелите от акумулатора до контакторната кутия.
Виждате ли някакъв проблем с тази промяна на ел.-а ?
тези дни реших да си завъртя лебедката на 90 градуса и за съжаление установих, че бронята която съм си купил (някакво подобие на ARB броня) не е добре направена и съответно когато съеденителят ми е нагоре неможе да се отваря до край а когато е назад можеш да го мърдаш само ако се присегнеш под бронята.
Според вас кой е най-добрият избор:
- да върна съеденителя назад
- да го завъртя директно надоло за да е по-лесен достъпът
- или да го оставя нагоре, където има няколко позиции в които барабана е свободен но пък по-трудно се намират
Другият ми въпрос е свързан е електичеството. При монтажа, кутията с контакторите беше мониторана в бронята на доста неудобно място. Вчера се хванах и преместих кутията вътре в коша на двигателя, при което удължих кабелите от контакторите до лебедката и съответно скъсих максимално кабелите от акумулатора до контакторната кутия.
Виждате ли някакъв проблем с тази промяна на ел.-а ?
Коментар