Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети за работа с лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвети за работа с лебедка

    Колеги, сложих си на джипката лебедка!
    Моля за съвети и препоръки за работа с нея и експлоатация, обслужване и подържане и т.н.
    Благодаря Ви предварително
    [SIZE=2][COLOR=red][B]Не ми пука за хора,на които не им пука за мен... Уважавам малко хора... Държа на малко приятели... Обичам силно... Мразя двойно по-силно... Лицемер съм с лицемерите... Добър съм с добрите... Имам много познати,но малко истински приятели...[/B][/COLOR][/SIZE]

  • #2
    До: Съвети за работа с лебедка

    Как си с английския?

    https://htftp.offroad-bulgaria.com/V...Techniques.pdf

    https://htftp.offroad-bulgaria.com/V...nchingTips.pdf
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Съвети за работа с лебедка

      Благодаря колега, ще ги прегледам
      За Toyota Land Cruiser 90 къса база достатъчна ли е лебедка 10000 LB ?
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от todor1303; 03-10-09, 21:22.
      [SIZE=2][COLOR=red][B]Не ми пука за хора,на които не им пука за мен... Уважавам малко хора... Държа на малко приятели... Обичам силно... Мразя двойно по-силно... Лицемер съм с лицемерите... Добър съм с добрите... Имам много познати,но малко истински приятели...[/B][/COLOR][/SIZE]

      Коментар


      • #4
        До: Съвети за работа с лебедка

        Колега, мисля че формулата беше - тежеста на колата ти - обурудвана Х 1,8. Така се смяташе дали е достатъчна лебедката. Яро беше дал формулата май, но не знам къде беше постната. Опитах се да я намеря но уви.
        Тойотата ти е супер - това ми е следващата цел.
        Успех
        Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

        Коментар


        • #5
          До: Съвети за работа с лебедка

          Първоначално публикуван от todor1303 Преглед на мнение
          За Toyota Land Cruiser 90 къса база достатъчна ли е лебедка 10000 LB ?
          Да.
          Преди време водих един курс за безопасност при офроуд, не мога да приложа тука всички записки които имам , но в най общи линии:
          винаги ползвай ръкавици когато теглиш и навиваш въжето; като навиваш въжето ръката с която държиш въжето за да го наредиш на вала трябва да е поне на около метър от ролковия водач; при теглене на затънал/закъсал джип или самоизваждане винаги поставяй тежест върху въжето (само при стоманено въже); не стой и не позволявай никой да стои в близост до въжето при теглене; когато използваш стоманена неосигурена кука на въжето, винаги при закачване се старай дъгата на куката да е надолу; Използвай си главата и всичко ще е наред.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            До: Съвети за работа с лебедка

            Благодаря Ви за съветите колеги
            [SIZE=2][COLOR=red][B]Не ми пука за хора,на които не им пука за мен... Уважавам малко хора... Държа на малко приятели... Обичам силно... Мразя двойно по-силно... Лицемер съм с лицемерите... Добър съм с добрите... Имам много познати,но малко истински приятели...[/B][/COLOR][/SIZE]

            Коментар


            • #7
              До: Съвети за работа с лебедка

              А за почистване и смазване на стоманеното въже?
              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

              Коментар


              • #8
                До: Съвети за работа с лебедка

                Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                А за почистване и смазване на стоманеното въже?
                На времето го задавах този въпрос и така и не стигнах до някакъв определен отговор.
                В ръководството на китайската лебедка се споменаваше нещо за смазване на въжето, в това на Warn-a - не.

                В крайна сметка стоманено въже не съм смазвал и досега не ми е ръждясвало, въпреки, че го използвам основно през есенно-зимния период, а пред останалото време стои на балкона на произвола на времето.

                Между другото, само си представи, че трябва да изтеглиш въжето от барабана на ръка, а то мазно и се пързаля ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: Съвети за работа с лебедка

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  На времето го задавах този въпрос и така и не стигнах до някакъв определен отговор.
                  В ръководството на китайската лебедка се споменаваше нещо за смазване на въжето, в това на Warn-a - не.

                  В крайна сметка стоманено въже не съм смазвал и досега не ми е ръждясвало, въпреки, че го използвам основно през есенно-зимния период, а пред останалото време стои на балкона на произвола на времето.

                  Между другото, само си представи, че трябва да изтеглиш въжето от барабана на ръка, а то мазно и се пързаля ...
                  Да за това и аз се бях замислил. И без това на места запича, като не е "подредено" както си трябва.
                  Самия барабан и самите вътре "чаркЪла" имат ли нужда от профилактика?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съвети за работа с лебедка

                    Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
                    ... И без това на места запича, като не е "подредено" както си трябва.
                    Самия барабан и самите вътре "чаркЪла" имат ли нужда от профилактика?
                    Твърде често причина за "запичането" е заклещване на въжето, което се получава, когато се теглиш без да си развил изцяло въжето, а по-долните слоеве са хлабаво навити.

                    А що се отнася до профилактиката на самата лебедка - виж това ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съвети за работа с лебедка

                      Аз лично един път съм правил профилактика на въжето по следния начин: Закачам се за някой стълб на улица с лек наклон отпускам докато се развие цялата, измивам с обезмаслител, смазвам с масло и навивам стеганто и подредено, така следващият път е на разположение. Ако правя нещо грешно моля поправете ме...
                      Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съвети за работа с лебедка

                        Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                        Аз лично един път съм правил профилактика на въжето по следния начин: Закачам се за някой стълб на улица с лек наклон отпускам докато се развие цялата, измивам с обезмаслител, смазвам с масло и навивам стеганто и подредено, така следващият път е на разположение. Ако правя нещо грешно моля поправете ме...
                        С какво масло и как? После с клещи ли дърпаш или с ръкавици си е напълно поносимо?
                        Поздрави и по-малко лебедки....

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съвети за работа с лебедка

                          Както писах по горе закачам се за некой дерек на улица с лек наклон така въжето седи опънато, намазвам с обикновенно моторно масло 15 по 40 което според мен се впива във въжето и после пускам лебедката да изтегли джипа като контролирам само хода на навиването да се подреди както си требе. Поздрави.
                          Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съвети за работа с лебедка

                            По производство въжетата са със и без конопена сърцевина(манила). Тези с коноп се мажат с негрол. Това е нещо подобно на разтопен (разтворен) асвалт(дзиф) или там както се казва. Смазката попива в конопа и по време на експлоатация смазва въжето. Лебедките(поне тия които аз съм виждал) нямат конопено жило. Най добрия начин за смазване е накисването в затоплена смазка за верига. После се почиства хубаво и се намотава.
                            Погледнато обаче от друг ъгъл, като се има в предвид късия живот на тия въжета по други причини и нанесените антикорозионни покрития мисля, че смазването е безсмислено престараване.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съвети за работа с лебедка

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              ... като се има в предвид късия живот на тия въжета по други причини и нанесените антикорозионни покрития мисля, че смазването е безсмислено престараване.
                              Така се оказва на практика. Но пък може да бъде полезно за по-дълго запазване на добрия външен вид на въжетата на лебедки, които само се возят.
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 07-10-09, 09:15.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X