Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедки, разновидности, приложение и технически решения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Къде трябва да е този радиатор - отпред при другите радиатори ли или може да е и зад тях в моторния отсек ? Знам , че там топлоотдаването ще е по-слабо , но няма ли да е достатъчно ? И още - къде да е свързан той за максимално топлоотдаване - след помпата или след лебедката ? Според мен загряването се получава в помпата , но може ида греша .

    Коментар


    • #32
      ) По идея радиатора трябва да е преди нещото, което искаш да защитиш по-добре. Така или иначе обаче, радиатор който не се обдухва интензивно е малко или много безсмислен. Системите за охлаждане с висококипящи течности имат други особености. Например много по-ефективни са адиабатните хладилници, иначе казано някъде в системата рязко да сваляш налягането на течността, и да охлаждаш тоя резервоар.
      Не съм сигурен доколко разправията си струва. Ако имаш голям камион с много мотори и помпи, и там винаги нещо ще работи, тогава със сигурност трябва да правиш нещо такова, нормално - по промишлените стандарти. А просто така, ако се изключи чисто спортния интерес да го направиш сам, със сигурност е по-евтино да вземеш готова лебедка.

      Коментар


      • #33
        Ама тя лебедката си е готова , просто серийната помпа на DISCO-то не е достатъчна и слагам допълнителна .

        Коментар


        • #34
          Две, които да работят едновременно на лебедката? Смърт! Таралеж в гащите(((
          Просто изхвърли щатната и сложи една прилично голяма. Две помпи, две хидросистеми, това е ужасна ненадежност. В самолетите всичко е дублирано, триплирано и не знам кво още, обаче там е проектирано другояче и струва други пари ...

          Коментар


          • #35
            Не бе , оставям щатната за сервото , а допълнителната си е само за лебедката : от компенсационното казанче ниско налягане до помпата , оттам високо налягане до лебедката и оттам обратно в казанчето (според мен пак ниско налягане ).
            А пък според производителя лебедката и свръзките издържат 3000PSI или около 200 бара

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от go go go
              тя задължително ще тръгне, въпроса е, колко дълго ще работи. ако намотаеш 2 дължини на важето при яко натоварване, маслото ще кипне и тогава да не си наблизо. изстрелват се едни тънки стуйки масло под налягане 15+ атмосфери и 200С+ ако това те оцели боли много.

              направи си го, както тряабва още от начало. има едни маслени радиатори, които се слагат на най - различни коли с автоматични скотости, намери си едно такова с маркучите заедно и си готов
              като поработи малко ще я остави да почине 15мин... стигнеш ли до лебедка, значи не бързаш за никъде...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                това което стефан казва за комбинацията резервоар - охладител е много интересна идеяа, но трудна за изпълнение.

                най - лесния начин, който се сещам в момента да си направиш такъв охладител е да си намериш от някъде безшевна тръба, да я огънеш, така че в мястото зад решетката да побереш поне метър от нея и готово. от двата края си направи резби, които съответсват на маркучите, които имаш от лебедката.

                сега остава инжинерите да кажат дали това ще върши работа
                drive alive

                Коментар


                • #38
                  И аз си мислех за подобен вариант , още повече , че радиаторите , които продават "като за MILEMARKER " в нета са точно такива спираловидни тръбички . Току що ми донесоха казанче от ИКАРУС, има си вътре цедки , нещо като успокоител против мехурчета и т. н. , само ме озадачава защо има три отвора - два отдолу , на които с фланчета се хващат тръби , и едн пластмасов пресован отстрани .
                  Някой може ли да ми каже кое е вход и кое - изход ? Благодаря

                  Коментар


                  • #39
                    За какво е пластмасовия щуцер не знам, може да е всичко, например подпитка.
                    Другите дупки ги виж от къде идват. Изхода от обема винаги трябва да е по-високо от входа, за да стават въздушни възглавници.
                    Историята с тия хладилници не е толкова проста. освен тръбички и буркан, трябват разни ежектори, хидроакумулатор, клапани. Ако нямаш откъде да вземеш такива чаркове без пари, по-добре зарежи.
                    Не знам какво и как в Икаруса, спиралката сигурно все пак е просто радиатор. На лебедката лошото и е, че така или иначе трябва да работи, когато колата не се движи, и значи през радиатора няма въздушен поток. Така че трябва да го набуташ в потока на вентилатора, и трябва да избереш къде, за да не го объркаш. Иначе ще стане много шумен, или ще подгони прах и кал където не му е работата. Ако обаче си закъсал в дълбока вода, трябва да спреш и вентилатора. При всяко положение къв да е радиатор къде да е, е по-добре от никакъв, въпроса е доколко все пак ще увеличи времето на работа, и къде да се сложи.
                    Обаче за сравнение - нищо и никаква помпа, която и работи на статика, просто надува някаква си система, не ще повече от 10 минути. А уж е с водно охлаждане. Утре мога да погледна какво беше, ама нищо особено, върти я 7 киловатов мотор. А казанчето и е 40 литра, и маслото е АМХ-10, нищо детско ...

                    Коментар


                    • #40
                      мисля, че това което си намерил ще свърши работа но ... аз не съм инжинер

                      все пак си заслужава да опиташ, за сигурност сложи някаде един датчик за температурата на маслото, за да знаеш ако превиши 100С да спреш

                      сега се сещам за още нещо важно, провери с какво масло е направена да работи помпата, някои по грубички са измислени да работят с двигателно масло М10Д та даже и М16Д, ако и сложиш хидравлично масло, кето обикножено е по - рядко може да протече от някаде
                      drive alive

                      Коментар


                      • #41
                        Искам да питам, щот и аз с диско съм, кое те накара да избереш хидравлика за лебетка навместо електическа?

                        Коментар


                        • #42
                          Абсурд е някой да проектира съвременна западняшка помпа за моторно масло. То е далече и по ВИ, и по разпенване и газене. Такива фокуси се правят за унификация на зареждането и за разни страшни места. Немците така и не са се научили, някога са го можели американците, последно го можеха руснаците, а сега вече сигурно никой ...
                          На хидравличната лебедка хубавото и е че не иска мощни генератори и грамадни акумулатори. Може да е по-бърза, по-лека, и ако имаш достатъчно голяма помпа за волана, освен макарата с въжето ти трябват едва ли не само два маркуча. Лошото и е, че като спре мотора спира всичко, а с електрическата имаш още няколко метра. Ако ти провърви

                          Коментар


                          • #43
                            Направо значи 1 хидравлична отпред и 1 електрическа отзад.

                            Коментар


                            • #44
                              Когато избирах лебедка мислих много . Четох , че електрическите лесно изгарят и при условие , че съм по-скоро неопитен , се спрях на хидравличната , още повече че аз я взех от Щатите и там разликата в цената между електрическа и хидравлична не е голяма. Казват , че хидравликата е по-надеждна , работи под вода и т.н. А след като вече тръгнах да я доработвам ми предложиха и вариант допълнителната помпа да е с електрическо задвижване . Засега я правя само с ремъчна помпа от коляновия вал и ако всичко е ОК може по-нататък да помисля за паралелна помпа на ток и тогава ще имам предимствата на двата вида . Но за това по-нататък.

                              Коментар


                              • #45
                                А, ако имаш пари, време, и ти се прави - варианти бол. Можеш да сложиш и мотор от счупен моторен трион на покрива, и какво ли не ... Сега има нов хит - едни са сложили мотор от Москвич барабар със скоростната кутия на лебедка от ГАЗ-66, тя е механична, и шашардисват народа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X