Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв тип усиливане на шасито е необходимо при поставяне на мощна лебедка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Мчи тя моята на Франко беше същата като скорост.
    Сега на патрола правя друга, че Бакалов е натворил малко глупости по нея. И ще дърпа с по-голяма скорост даже. На Кърджали ще е теста.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #47
      Интересно ми е някой в хилядите опити във форума, в който уж всичко от открито, дали наистина е експериментирал с карбонови нишки по структурни елементи на МПС и има ли проблеми в ъгловите зони? Евентуални решения? На мен ми хрумва усилване (дублиране) с ъглов профил захванат с нитове или болтове. Какво ще кажете за идеята?

      Коментар


      • #48
        Вместо да пишеш глупости у форума, вземи че си инсталирай един SOLIDWORKS

        на телефона, може и на компа. Нарисувай си рамата и .... може да я подлагаш на всякакави тестове ... дори и на вятър.
        До тук ти гарантирам поне 1 година УЧЕНЕ!!!!
        Последно редактирано от CarTest™; 27-02-20, 22:53.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Логически осмисли ли това, което написа? Понеже е възможно да ти е трудно, ще ти помогна - от къде ще дойдат емпиричните данни за цитирания неправилно софтуер? Повишаването в ранг "Модератор" не ъпгрейдва автоматично CPU-то

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Боже, прости му, той не знае какво говори...

      • #49
        Относно въглеродното армиране мисля, че мога да намеря софтуер фор фрий и да финансирам материалите, колкото и да са скъпи. С оглед на повърхнината на площите може да си позволим най-доброто на пазара. Оставам си ролята на пилот-изпитател - стига на някой да му се занимава с програмата и теорията. Това е предизвикателство

        Коментар


        • #50
          Вярно ,че въпросите и темите не кореспондират с технически познания,но Колегата е упорит и търси между редовете идеи за реализация на плановете си.
          Чудно ми беше и разминаването в "погледа" над дърводобива, защото не поглеждах от неговата камбанария и не виждах картината.

          -В началото започнал с Лада Нива , после с УАЗ, като увеличава производителността до 5-6 кубика дърва на ден ,на два курса.....(от 2-4 км разтояние)........ но за година са близо 800- 1000 кубика добити и продадени от него .Това му оформя годишен приход от 30-50 хл.лв и съответното Самочуствие от намерената "пазарна ниша". Ясно е че не говорим само за "наследство от Баба на 5-10 декара гора (защото работи вече години) ,а за "структуриран дърводобив ( без конкуренция в района от дърводобивните фирми) и с участие на подходящ държавен чичко".

          Точно мащаба и преценката за необходимия дневен дърводобив е водещ в търсенето на Супер Уазка . С тази дейност и в този мащаб, явно не бие на очи и не дразни "Високите етажи" .
          Логично, не се прие предложението за закупуването на Авия 4Х4 (като готова алтернатива на Супер УАЗа) , защото е по добре по дълго с лъжичка ( по "сладко" в случая) отколкото с черпака.
          Така младият предприемач с юридически познания си живее спокойно в провинцията и въпреки техническото невежество се оказва находчив и добър в сметките !
          _БРАВО!

          Коментар


          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Владо ,защо си мислиш ,че "пасем трева",за какъв спомагателен бизнес говориш при положение ,че си ангажиран 8 месеца по 20 дена и разчиташ на тези основни приходи (които определено са добри). Хитрец си, (с Габровски манталитет) може и на социалната ясла да си се вредил ,но и за хитреците има "Видовден" (В по дългия житейски път ,вече сме виждали как свършват).
            Последно редактирано от petkov_bb; 28-02-20, 17:53.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Цъ, социалните не дават да имаш фирма/и
            Иначе защо аз лично трябва да съм зает- за целта си има и работници. Ама то това - гаден капиталистически манталитет. Иначе защо да нямам и друг бизнес - освен гора има и други форми на флората. Ама хайде да не стане от Гешев за Кьовеши да ме изпратите

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Чаай ся.
            Нали ти сам си караше УАЗката, та си бил набрал сериозен офроуд опит?

            Само да ти кажа, че тук сме карали(или поне виждали) УАЗки, и знаем на какво са способни в офроуда. Долу-горе слаба ракия са. А като се натовари с 2 тона-съвсем не виждам кое му е сериозното на твоя тип офроуд, дето толкова се хвалиш, че си професионалист в него. А сега се оказва, че даже не караш, има си работници за целта.

            Съвсем се объркАх...

        • #51
          Абе ебавате се вие обаче точно това е правилният новаторски път, основата/базата/скелета от джелезо па макар и руско, и отгоре въглеродни нишки. Така както е например кокпита на формулата пък и ред други автота по световните състезания. Естествено и тук възникват едни питанки и въпросителни щото както е знайно тези влакна са зверски яки на опън и никак не издържат на срез. А пак е знайно че у дърводобивният оффроЙд срез винаги може да се случи, я от някой проклет клон я от някой камък/скала. Ако изходим от опита на онези баровци със супер скъпите яхти дето обикалат морета и океани в състезателен режим трябва да предвидим и някакъв неголям хладилник в супер уаз-а. Държим в него при до +5 градуса предварително заготвени кръпки и при възникнала аварийна ситуация вадим бързо и лепваме поразеното място. А и бирата за екипа е постоянно хладна. И тук обаче няма няма пълно щастие, през зимата на минусови температури не можем да кърпим мамка му.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #52
            Със споменаването на УАЗ и карбон в едно изречение изби рибата. Според мен или се ваксинираш много активно срещу корона вируса с ракия или си един от най-добрите тролове, които този форум някога е виждал.

            Коментар


            • #53
              То било много весело тука. Владко, единственият материал от строителството, който може да използваш в ужаската е армировъчна стомана АIII известна и като "къдраво железо"

              Коментар


              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Напротив, кофражните платна са отличен донор за ламарина 1.5мм, пък остава и винкел после.Хюнебеци от старите са отличен донор за тръбна клетка даже с готови пети, ауспух и броня, пироните са отлични шплентове, а за телта да не говорим.

            • #54
              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
              Абе ебавате се вие обаче точно това е правилният новаторски път, основата/базата/скелета от джелезо па макар и руско, и отгоре въглеродни нишки. Така както е например кокпита на формулата пък и ред други автота по световните състезания. Естествено и тук възникват едни питанки и въпросителни щото както е знайно тези влакна са зверски яки на опън и никак не издържат на срез. А пак е знайно че у дърводобивният оффроЙд срез винаги може да се случи, я от някой проклет клон я от някой камък/скала. Ако изходим от опита на онези баровци със супер скъпите яхти дето обикалат морета и океани в състезателен режим трябва да предвидим и някакъв неголям хладилник в супер уаз-а. Държим в него при до +5 градуса предварително заготвени кръпки и при възникнала аварийна ситуация вадим бързо и лепваме поразеното място. А и бирата за екипа е постоянно хладна. И тук обаче няма няма пълно щастие, през зимата на минусови температури не можем да кърпим мамка му.
              Да, но срезът би засегнал само оплетката, не и основата, която все ще издържи 2-3 прибирания в авариен режим за годината. Поне аз така си мисля...

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Ами за по сигурно бих го затворил - най-много да се удвои квадратурата с още 1 кв. м., което не болка за умиране. Един сериозен дистрибутор на карбонени нишки твърдеше, че ефект има само, ако се налепят само двете долни части на профила. То аз за това ми се иска да стане истинска дискусия за силите, които действат при офроуд режим. Но засега освен спам и хейт, рядко излизат смислени мнения, а и те са много противоречиви. А дори и да се застраховам с цялостно облепяне пак не е толкова просто - има видове нишки, които да се приложат, както и начин(посока) на влагането. Всичко това зависи от силата, на която трябва да противодействаме.

              • derhunter
                derhunter коментира
                Редактиране на коментар
                За начините за облепяне, посоките и кръстоската на нишките, каква смола, пълнител и т.н. доста дебели книги има. За силите действащи на пространствена конструкция също. Много ти се иска поднесено на готово ама " ори мели яж" е само в приказките. Нали тези дъртите от миналите векове си бяха губили времето по разни техникуми и институти и не ставаха за нищо, пък сега ако може наготово и синтезирано да ти поднесат това за което бая години са блъскали.

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Не съм казвал, че не стават за нищо. Напротив за класическите технологии - например как да си направя спирачките или как да ремонтирам ГАЗ 24 са идеални, но стане ли въпрос за нови технологии и нововъведения веднага се възпаляват все едно им говориш за "Междузвездни войни". А искрено се съмнявам някой тук академично да изучавал армиране с карбон или импулсни натоварвания на шаси. Такива хора по правило творят във ВПК на САЩ и Русия, а не във форуми. Просто тук трябва да приемем, че поради нищетата в територията, ще трябва да работим на принципа проба-грешка, като идеята ми е максимално да намаля зоната на неопределимостта.

            • #55
              Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
              Със споменаването на УАЗ и карбон в едно изречение изби рибата. Според мен или се ваксинираш много активно срещу корона вируса с ракия или си един от най-добрите тролове, които този форум някога е виждал.
              https://shop.uazbg.com/
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #56
                Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                Да, но срезът би засегнал само оплетката, не и основата, която все ще издържи 2-3 прибирания в авариен режим за годината. Поне аз така си мисля...
                Комбинацията от манипулативен подход и провокативна "евристика" ме кефят .....

                Впрочем,не трябва да се забравя,че човек има избор-или да говори само истината или да има силна памет и да помни какво е казал. Понякога е по добре да се замълчи, отколкото да се хитрува

                Откровено споделяхте за "правилната техническа и бизнес стратегия" за ежедневната "многогодишна работа",за "мокрите кърпички",и че ако се постигнете " достатъчна дуракоустойчивост на Проекта, ще преотстъпите управлението (тази чест)" , за " практическа необходимост от МПС със зададените параметри" - все неща, които се вписват в "общата картина"!!!

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами да, нямам мечти да се пенсионирам като танкист.
                  Искам и аз да стана хоби офроудър с някое крузърче или гегичка с хладилна джабка...но до тогава има много работа в окопите.

                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Уважавам човешките амбиции и упоритите (волеви) личности. Без да имаме представа за гледката от Вашата "камбанария" споделяхме мнения по темата . Това доведе до сериозни разминавания в крайната оценка, но известна заслуга имате и Вие.
                  Сега бих предложил да не се филмирате в преработки ,а да се сдобиете с още една УАЗка като Вашата и с двете едновременно в "сечището".Решавате въпроса с транспорта на работниците ,товара и най -важното е че двете машини при нужда ще си помагат.
                  Разнасянето на "стоката"- само с едната.

                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Вие предлагате просто екстензивна стратегия за развитие на бизнеса ала Рокфелер младши - една, ябълка, две ябълки, четири и т.н. Всички, които са тръгнали по тоя път, рано или късно стават клиенти на банките, а по-късно и на някой ЧСИ, защото не отчитат волатилността на пазарите. Аз предпочитам интензивния метод на развитие - защо ли?

              • #57
                Изоставам (и по други учебници съм учил) ,щом кърпенето и трупането на "винкели" за асмалък по рамата е "интензивен метод",а с идеи тип "сбирщайн" ще постига пробив-" Супер УАЗ".
                Но "късмета" не е вечен..........

                Коментар


                • #58
                  Ако някой я познае да свирка ​​​​​​ Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FB_IMG_15843044698354683.jpg
Прегледи:118
Размер:178.5 КБ
ID:6573805
                  Последно редактирано от Миро Иванов; 18-03-20, 08:16.
                  Сузуки Самурай-старт от скрапа
                  0885192667

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не се вижда снимка ли е, какво е...

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X