Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв тип усиливане на шасито е необходимо при поставяне на мощна лебедка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

    Ако някой освен Влатко се интересува - болтовете се слагат да работят на срязване.
    Търтьо , май си проспал курса по машинни елементи , ама Спарки вече ти го е обяснил.
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • #17
      Ти нали имаше разработка на супер евтино и супер качествена антикотозионна защита?

      Това към Владо.

      Пропуснах да кажа за цената.
      Моята цена за поставяне на лебедка е 150 лева за труд.
      Това с оригинална монтажна плоча и само за поставяне на лебедката. Ако се иска да се режат прозорци в бронята, и т.н.-скача според зависи.
      Ако обаче собственикът иска неякакво преправяне на шасито-отказвам, такива неща може да ме вкарат в затвора.
      А ако толкова много иска-само след писмено освобождаване от отговорност. Но даже и в такъв случай избягвам да го правя, а ако се захвана ще е на цена която много да си заслужава риска.
      Няма да ти хареса числото.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        А, що да няма смисъл да се прави стойка за лебедка от 8мм плочи на шаси от 3мм профил?
        Има голям смисъл-къса се шасито през средата и се приключва с мъката генерално.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #19
          Смисъла от дебели плочи е лебедкйата да се държи като монолитен детайл, а не 3-те и части да се гънат една спрямо друга.

          Шасито се куса около захватите, обикновено. И освен ако не е тотален скрап, издържа доста повече отколкото може да даде лебедката, преди да се скъса през средата. Например шасито от горната снимка ще издържи едни 20 тона на опън като стой та гледай.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Това за леглото на лебедката има логика, но 8мм дебелина не е ли много?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            6мм S355 е като 9мм стомана 3.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Нямах идея...

        • #20
          Щом при досегашният ВИ опит с тегленето от броните се къса винаги шасито е хубаво да се погледне от грамотен човек,как организирате процеса на извличането и чак тогава да се мисли за корекции.
          Признавам, че нямам опит от изтеглянето на "леки коли",но при камионите си беше сравнително редовно занимание във влажните сезони (даже за улеснение в сечището си докарвахме и 75 цата на която монтирах лебедка от 131ца). Фабрично поставените лебедки ,и тези които монтирахме по тракторите (с механично и с хидравлично задвижване), не са ни създавали "подобни на споделеното" проблеми, но всичко е съобразено с натоварванията.

          Коментар


          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Владо,
            То грешките са ясни на всички, които ВИ отговарят по темите . Не сте първият, който влиза във Филми след неправилно "организиране на процеса на извличане"

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Човече може ли поне за миг да напуснеш дърводобива? Тук става въпрос за нещо съвсем различно...

          • BulAf
            BulAf коментира
            Редактиране на коментар
            Става въпрос за същото, но понеже ВИ липсват знания (и видимо - интелект, за да ги придобиете) не разбирате за какво се говори

        • #21
          Като гледам снимката и аз бих експериментирал с болтове вместо заварки, за да избегнем отслабването на метала по шасито. Чудя се дали, ако избраният профил е рязан под ъгъл-например 45 градуса - не е ли добре да се затапи профила с плоскост, за да увеличим площта на контакта с шасито?

          Коментар


          • #22
            То хубаво,ама не всеки път и не навсякъде може да се дупчи-главно поради липса на място.За слагането на лебедка 12-13 000 либри,няма никаква драма.Болтове и подсигуряване със заварка няма проблем.Шасито трябва да е някакъв тотален ръждилник че да направи беля,а това този който слага лебедката ще го види.
            Yamaha Yz450F
            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
            Всичко с ''рошави''гуми!

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
              То хубаво,ама не всеки път и не навсякъде може да се дупчи-главно поради липса на място.За слагането на лебедка 12-13 000 либри,няма никаква драма.Болтове и подсигуряване със заварка няма проблем.Шасито трябва да е някакъв тотален ръждилник че да направи беля,а това този който слага лебедката ще го види.
              Според теб при колко либри лебедка има нужда от подсигуряване на шасито?

              Коментар


              • #24
                Какви са тия "камшични сили". Вярно, че отдавна не съм барал физика, ама поне основните неща си мисля, че си спомням....
                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                Коментар


                • #25
                  Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                  Какви са тия "камшични сили". ...
                  Вадене на удар, най-добрия начин да си строши лебедката....
                  П.П. Някой по-горе пита за плочата и защо 8мм.При някои лебедки тя е част от конструкцията на лебедката и ако е няма или е от кашкавалий се губи съосноста на двигателя предавките и барабана и в къси срокове или гори мотор или нещо се чупи....
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #26
                    Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                    Какви са тия "камшични сили". ....
                    Ясно е какво има предвид. Като вържат някое стоманено въже и почнат да блъскат да се вадят с удар ... Що да не счупят нещо?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #27
                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                      Ясно е какво има предвид. Като вържат някое стоманено въже и почнат да блъскат да се вадят с удар ... Що да не счупят нещо?
                      Понякога това е единствената опция. Другият вариант е да чакаш да се запролети...

                      Коментар


                      • #28
                        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                        Понякога това е единствената опция. Другият вариант е да чакаш да се запролети...
                        Това изобщо не е вярно,но някой толкова си знаят и могат.

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Е какъв е вариантът при условие, че и двете МПС въртят гуми, а движение напред няма?

                          Трето МПС, разбира се, ако не помогне и то, четвърто и т.н.

                        • Владо М
                          Владо М коментира
                          Редактиране на коментар
                          Вариантът е да биеш камшика и да чакаш с притаен дъх - ultimate test или да чакаш пролет да пукне за по-добро сцепление. Влаковите композиции са далече от практиката, но теоретично сте прави - спете спокойно...

                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ако някой ще закъсва сега е момента, ей я де е пролетта няма и месец.

                      • #29
                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        Вадене на удар, най-добрия начин да си строши лебедката....
                        П.П. Някой по-горе пита за плочата и защо 8мм.При някои лебедки тя е част от конструкцията на лебедката и ако е няма или е от кашкавалий се губи съосноста на двигателя предавките и барабана и в къси срокове или гори мотор или нещо се чупи....
                        Това е при вариант, че към лебедката ти продадат плоча, оразмерена спрямо нея, а при вариант, когато сам си правиш плочата има смисъл от толкова дебели(тежки железа). Някой колега по горе сподели, че мога да си взема някоя по корава ламарина и да ми я сгънат като профил. Това са две противоположни концепции...Но коя да приложим?

                        Коментар


                        • #30
                          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                          Това е при вариант, че към лебедката ти продадат плоча, оразмерена спрямо нея, а при вариант, когато сам си правиш плочата има смисъл от толкова дебели(тежки железа). Някой колега по горе сподели, че мога да си взема някоя по корава ламарина и да ми я сгънат като профил. Това са две противоположни концепции...Но коя да приложим?
                          Пак студено!
                          Кърти се корпуса на лебедката при дивашки подход.

                          Коментар


                          • Владо М
                            Владо М коментира
                            Редактиране на коментар
                            И коя по-точно от двете концепции е "студена"?

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X