Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хубава или евтина лебедка?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хубава или евтина лебедка?

    Първоначално публикуван от go go go
    той спрея оправя само ръждата, другите проблеми остават
    а иначе за тия пари спрея не е много
    Спор няма, че е по-добре човек да вземе по-качествена стока, отколкото по-евтина. То обикновено хубавите и евтините неща се продават на различни щандове.
    Въпросът е обаче доколко разликата в произтичащите разходи е оправдана с оглед на целта на занятието.

    Ако на човек му е достатъчно широко около врата и разходите не го притесняват е лесно - посочва най-доброто и казва "Това го искам с панделка"
    Същото е и ако нещото му е жизнено необходимо - преглъща разхода и взима каквото трябва, щото иначе не може.

    Само че, за конкретния случай подходът може да е и съвсем друг:

    Като си използвам джипката с цел офроуден туризъм, а не за състезания или за работа, дали си струва да дам 2-3 хиляди за лебедка, която евентуално ще използвам няколко пъти в годината? Или да си взема за няколкостотин такава, която пак ще ми свърши работа, макар и по-бавничко и с повече зор. А разликата в парите да я употребя за един комплект гуми или за по-добро окачване, които ще използвам постоянно.
    Ние не сме неутрални!

  • #2
    За съжаление съм имал евтина лебедка - теглиш се веднъж , дваж и на третияаааааааа....... Вадиш лопатата
    Вземи скъпата , та дори и веднъж да я използваш ! Ще си сигурен , че ще се извадиш

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Митко/fulda/
      За съжаление съм имал евтина лебедка - теглиш се веднъж , дваж и на третияаааааааа....... Вадиш лопатата
      Вземи скъпата , та дори и веднъж да я използваш ! Ще си сигурен , че ще се извадиш
      Принципно си прав. Ама като почне да смята човек, в един момент се налага да подреди приоритетите и от нещичко да се пооткаже за сметка на друго ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        Категорично подкрепям Фулдата. Парите за калпава лебедка са изхвърлени. Седиш и чакаш докато събереш. И аз нямам лебедка щото няма за хубава. А като се счупи калпавата - няма оправяне. Чисто изхвърлени пари.

        Коментар


        • #5
          аз много пъти съм се опитвал да спестя пари то такива неща но никога не е ставало. или купуваш най - хубавото или нищо не купуваш, всичко друго са пари на вятъра.
          drive alive

          Коментар


          • #6
            добре де, не се палете толкоз - нека ги покарат 1-2 години, да ги пробват и тогава да коментираме...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Стефан
              Седиш и чакаш докато събереш. И аз нямам лебедка щото няма за хубава.
              Аха, всичко или нищо! И кат нямаш пари за "най-хубавата" джипка - не караш никаква, така ли??? Или все пак си намираш нещо, което да те удовлетворява в рамките на бюджета, който си предвидил?

              Пък някой път разликата между "калпавата" и "приличната" или дори "хубавата" може и да е най-вече в етикетчето на втората.
              Няма да забравя едно проучване, което бяха правили на времето шведите за качеството на продаваните там дънки. На едно от челните места по качество на плата и т.н. се бяха оказали едни "no name", оставяйки далеч зад себе си "най-хубавите" Lewi's и т.н., за които обаче ти режат главата с $$$
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                Пък и за парите за една "хубава" ще си вземеш около три "нехубави",
                които със сигурност ще ти свършат повече работа-например можеш да си монтираш една отпред и една отзад и една ако щеш на тавана.
                M.P.

                Коментар


                • #9
                  Да де, ама като се счупи кво ще правиш? Те по това се различават само. Хубавите са от уякчен говнолин а калпавите - от прост говнолин. Конструктивно отдавна са едно и също, и сичките "с нещо неуловимо напомнят Варн". Както казва FSA.

                  Коментар


                  • #10
                    много правилно, нека някой ги пробва, щом има достатъчно пари да експериментира, аз толкова пари нямам
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Че то няма кво и да се пробва)) Някъв електромотор, няква планета, макара. Гледаш едното - майка плаче - дурал некъв, тук-таме по някоя стоманена пръчка колкото да счупи дурала, поне жиците дебели и с изолация. Гледаш другото - вече и бащата плаче, мани я майката. И дурал нема, ЦАМ и сополи. И жиците даже увити с полистирол за рекламни стикери, нали да е евтино. Нема ядове, фащаш да я тунинговаш. И с триста зора стигаш до дереджето на скъпата примерно, ама за три пъти повече пари и немислимо повече ядове.
                      И затова като нямам пари за чудо - маам с джека където и както мога, и това е. Някой ден ще има, тогава и лебедка, кво да правя.

                      Коментар


                      • #12
                        Добре бе, момчета. По принцип сте прави - по-добре да си богат и здрав, отколкото беден и болен и е по-добре да купуваш ново и много марково, отколкото на старо и "куче марка".
                        Само дето не ви вярвам, че я спазвате стриктно тази линия.

                        Ще ме прощавате за което, ама все си мисля, че ако ви затрябва, да речем, по-така силова броничка, няма да извадите $$$$ за ARB или TJM, ами ще припнете при нашите майстори да ви я направят . И ще ви я направят, и ще ви свърши същата работа, нали?

                        Както и да е. В случая поне 3-ма колеги (отделно един от друг и отделно от продавача) твърдят, на база на личен опит, че въпросният продукт на братския китайски "Ширпотреба" им върши работа. Т.е., с всички уговорки би свършило работа и на един човек, на когото такова нещо му трябва за да се извади евентуално няколко пъти в годината.

                        Значи, няма причина да не се пробва, а пък освободеният финансов ресурс да се насочи към нещо, което ще е полезно доста по-често. Като, да речем, едни свестни гуми или окачване.
                        Ама щяло да се счупи. Може и така да стане. Като се счупи, ще му мислим. Ако не може иначе - ще го хвърлим, ще вземем лопата и/или ще ходим за виетнамка

                        П.П. А темата все пак беше за смазване на въжето на лебедката. Ясно, че на Warn не се смазват, ама я все пак кажете на другите дали и с какво да се напръска?
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          Моето мнение е, че в живота винаги се налага да се правят компромиси. Във всичко. На всеки му се иска да има "най-хубавата кола", "най-добрия компютър", " най-прекрасната жена" и т.н.
                          Да ама такова животно "най" нема. И тогава се налага да претеглиш плюсовете и минусите и да избереш. И да свикнеш с мисълта, че има и "по" от твоето, което те спасява от излишни терзания.
                          А по конкретния повод. Виждал съм такава лебедка( Вромос), работи, тегли. И е близо три-пъти по евтина от "качествените"( или по-скоро "скъпите"). Ако не ходиш по състезания, не живееш в тайгата( джунглата), не воюваш според мен си струва да я купиш. Същото смятам да направя и аз.
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #14
                            И скъпите лебедки се развалят, и тогава боли повече.Не винаги скъпо означава хубаво и надежно.
                            Ползвам китайска лебедка "Vromos",която я експлоатирам много здраво, и за сега не ме е оставила нито веднъж.Щом гаранцията и поддръжката е наред не виждам какъв е проблема да караш с два пъти по-етина лебедка,само за това че не е маркова.
                            Има много голяма разлика в качеството на китайската стока, а същото важи и за марковите стоки.Така че в някой момент разликите не са голями.Още повече мисля че много части,или целите лебедки(за марковите) се правят също в Китай, или къде ли не(Русия,България,ЮАРи т.н.)

                            Коментар


                            • #15
                              Макари разни

                              Да Ви кажа честно когато си купувах лебедката се чудих каква да и защо да бъде такава. И въобще колко ще я ползвам.
                              И аз си мислих че ще я ползвам няколко пъти в годината. Да ама не.....
                              Откакто я имам не съм я оставял на мира. почти няма път да не съм я ползвал че и по няколко пъти.
                              Затова намерението една лебедка да се ползва " евентуално" обикновено се проваля.
                              Ако има статистика за по дълъг период на така наречените " нискобюжетни " лебедки нека го видим. то ще си покаже.....
                              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                              NULLA TENACI INVIA EST VIA

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X