Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за лебедка

    Здравейте моля за информация
    Имам хай лукс с 2 акумулатора и инсталация на 12в и лебедка която е 24в как да я свържа

  • #2
    Аз имах идея да правя такова упражнение с ключ от ИФА за 12/24в, но още не съм стигнал до изпълнение.Нека колегите по-вещи в електротехниката да се изкажат по въпроса.Според мене по ток трябва да издържи, все пак ключа се използва за стартера на камиона, тревожи ме това как ще се държи при продължително натоварване, понеже лебедката със сигурност върти по-дълго и от най-непалещата ИФА

    Коментар


    • #3
      Краткия отговор е никак
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        Абе с шалтер е верния отговор.
        Ама не от ифа а от К-701. Там двигателя е 12 цилидъра, 22 литра, та стартера ползва много ампери за да го завърти.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          Колко ампери бе Кольо?
          И колко време вэптиш тоя стартер? Минута? Две? Пет?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            Е, не е много, ама амперите са си много. 22 литра двигател си иска мощен стартер. Не се наемам да дам конкретни числа, но логиката казва,ч е този стартер дърпа много ток. Хранят го два акумулатора по 180-200 амперчаса, и въпреки последователното свързване-те си дават доста по-голям ток отколкото една лебедка може да потреби.
            12 волтовите лебедки дърпат по 400 ампера при пълно натоварване, за същата мощност при 24 волта амперите са двойно по-малко. Значи-към 200, айде да с 250. Това е нищо ток за шалтера на К-701, все пак 200 амперчаса акумулатор е способен на много повече.
            За пояснение-когато е студено-даже при нови акумулатори има замисляне на стартера. Заради маслото-М10Д... Ама с два нови акумулатора, и да има замисляне при въртенето-смятай какво натоварване има, и колко ампера върват в този момент. Да, за малко време, ама са много. Тези 250 ампера само ще го гъделичкат.

            И все пак-правилното решение е да се сложи 12 волтова лебедка, ама щом няма такава....
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              Мисля да пробвам с този шалтер

              Коментар


              • #8
                Коле, 200 Ач не е като 200 А ток, само да те светна
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  Аз понеже съм малко тъп не зацепих къде ще го слагате този шалтер? При 12V инстация двата акумулатора са пралено свързани, 24V за лебедката ще дойдат при последователно свърване. Ако ще правите превключване между двете свързвания с 24V няма ли скапете инсталацията? Или инсталацията да минава само на единия акумулатор, а за лебедката да се използва втория последователно на първия, ама тогава ще се разреждат различно.
                  Изобщо за да се мисли - двата акумулатора сега в паралел ли са или не?
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Коле, 200 Ач не е като 200 А ток, само да те светна
                    Ааа, това много добре го знаеме.
                    Ама за да се слагат яки акумулатори явно има защо. 22 литра двигател не палят с 50 Ач акумулатор, нали? На този стартер му трябва много ток за да завърти този двигател. И от там съвета ми да се ползва такъв шалтер, а не от Ифа. Щом е разчетен да пуска 500-600 или даже повече ампери за 10 секунди да речем, няма да има проблем да пуска 400 за минута. Или ако има проблем-той ще е мнго по-малък от шалтера за Ифа.

                    Само да те светна де
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                      Аз понеже съм малко тъп не зацепих къде ще го слагате този шалтер?
                      Раде, с такива шалтери палят старите машини, на които няма редукторни стартери, и съответно 24 волтовия режим дава по-голяма мощ. Като цяло инсталацията е на 12 волта, двата акумулатора са свързани успоредно. При палене се свързват последователно, и получените 24 волта се подават единствено към стартера. Като запали, или пък не, но се пусне ключа-шалтера пак свързва акумулаторите в паралел, и подава 12 волта към инстъалацията.
                      Случая на колегата е абсолютно същия, само дето 24 волта няма да се подават на стартера, а на лебедката.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        Абе вместо шалтер може да го направи с болт
                        Стартера дърпа доста малко ток, всъщност, но това са подробности.

                        Продължавам да мисля че най добре тази да се продаде и да се купи 12волтова.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                          Раде, с такива шалтери палят старите машини, на които няма редукторни стартери, и съответно 24 волтовия режим дава по-голяма мощ. Като цяло инсталацията е на 12 волта, двата акумулатора са свързани успоредно. При палене се свързват последователно, и получените 24 волта се подават единствено към стартера. Като запали, или пък не, но се пусне ключа-шалтера пак свързва акумулаторите в паралел, и подава 12 волта към инстъалацията.
                          Случая на колегата е абсолютно същия, само дето 24 волта няма да се подават на стартера, а на лебедката.
                          И всичко друго по инсталацията ще остава без напрежение... Това не е стара техника с 2 кабела и не е само за палене, при запален двигател ще се случват нещата.
                          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                          Телефон - в профила!

                          Коментар


                          • #14
                            Е, подробности ся...
                            Винаги може да се направи единия акумулатор да остава да дава 12 волта за инсталацията.
                            А и на съвременна техника се е случвало двигателя да угасне от падане на напрежението при дълга лебедка и скапан акумулатор.

                            Абе каза се,ч е правилното е да си се ползва 12 волтова лебедка, ама сега обсъждаме как може да стане 24 волтовата.

                            Има и друго решение, ама е скъпо-още два акумулатора в багажника, само за лебедката. Като се разредят-превключва се ръчно да се зареждат само те, и се молиш да не се налага друга лебедка скоро. Или да се направи инсталацията да се прехвърлят двете двойки акумулатори-коя да е за 12 волта за инсталацията, коя да е 24 за лебедката. Диващина е, ама пък работи.
                            А ако ще се купуват още два акумулатора-по-добре да се продаде наличната лебедка, да се сложат парите към цената на два акумулатора, и хоп-12 волтова лебедка.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #15
                              2 нови тягови батерии с каскадно или ръчно зареждане,шалтери колко искаш по морските магазини.
                              Това скьпия вариант,добрия е Продаваш тая лебедка,взимаш 12 волтова,вързваш за едната батерия и караш докато се скапе,купуваш една тягова и си ти.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X