Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pull Pal - Направих си го сам

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Георги Василев
    Е да де ама "хомутни шарнири", "полуоска(торсион)", "въже" и т.н. Задават се допълнителни технологични операции. Нали се сещаш как се пробива торсион например...?!
    с горелката
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Пази боже! Не, то има как да се пробие, ама стига само да се заварява. Уши за куката и болта в краищата и едно удебеление за ограничител на ухото на въжето където трябва. После - на изпитателната машина, щото максималното натоварване ще се ограничи от заварките и въжето, и това е.

      Коментар


      • #18
        Аз имам един въпрос!
        На оригиналната котва ножа не е напълно успореден с рамото.
        Та въпроса ми е до колко тона ще издържи по този начин направена?
        Защото размерите на тази както гледам не са толкова големи!
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #19
          За котвите това са два различни въпроса. Единият е по якост, и обикновенно не се поставя заради другият - удържащата способност. Обичайната ситуация е здравината и между другото да е много по-голяма от усилието което отнася. А то зависи от много работи, и за съжаление няма обща методика за смятане.
          Плуговите котви са един от типовете мъртви котви. Те уж работят без приплъзване и влачене по грунта, така че наистина работят на разкъсване, и в нашия случай е хубаво да се изпита. В конструкцията от картинката якостта ще се ограничи от якостта на опън на шината и от якостта на срязване на болтовете.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел
            Аз имам един въпрос!
            На оригиналната котва ножа не е напълно успореден с рамото.
            Та въпроса ми е до колко тона ще издържи по този начин направена?
            Защото размерите на тази както гледам не са толкова големи!
            Едно е сигурно за котвата: няма почва която да е по здрава от нея.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #21
              Едно е сигурно за котвата: няма почва която да е по здрава от нея


              Може да излезна малко нахален но целта на тази котва не е ли да се забие за да дърпа!А не да бъде дърпана.Защото примерно един джип който тежи 2 тона като влезне в дупка и е легнал на земята целия в кал около него мисля че така няма да му е лесно да излезне и с 2 котви.Ще се поровя да видя филмче от минало-годишното състезание на бистрица кадето се използва пул-пал и се заби много малко и теглеше много яко.До колкото помня котвата беше на Вера Лагадова.С нея излизаха всички.
              [/quote]
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #22
                Мда. Наблюдава се известният проблем - малка удържаща способност на котвата. Мойта е тип хвърчило, тя и морска котка, тази е плугова, а проблемът е общ
                Дяволе, тая работа освен от котвата силно зависи и от грунда. Където е държал пулпалът ще държи и тая. Сигурно тая даже ще се забива по-лесно.
                Чисто водните котви са на калибри по теглото. Те държат освен с лапите и теглото си обаче, и с теглото на веригата и съпротивлението и във водата. Бреговите котви държат основно с лапите, и значи зависят по-силно от типа грунд. Те всичките са мъртви, от разните мъртви може да се мисли обаче само за плуговите и хвърчилата. Нито тирбушоните, нито разните вакуумни и взривни са реално използваеми от такова дребно нещо като джипа.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  Мда. Наблюдава се известният проблем - малка удържаща способност на котвата. Мойта е тип хвърчило, тя и морска котка, тази е плугова, а проблемът е общ
                  Дяволе, тая работа освен от котвата силно зависи и от грунда. Където е държал пулпалът ще държи и тая. Сигурно тая даже ще се забива по-лесно.
                  Чисто водните котви са на калибри по теглото. Те държат освен с лапите и теглото си обаче, и с теглото на веригата и съпротивлението и във водата. Бреговите котви държат основно с лапите, и значи зависят по-силно от типа грунд. Те всичките са мъртви, от разните мъртви може да се мисли обаче само за плуговите и хвърчилата. Нито тирбушоните, нито разните вакуумни и взривни са реално използваеми от такова дребно нещо като джипа.


                  От филмчето не мога да кажа каква е била почвата но найстина степента на забиване на котвата зависи от почвата.Но при мека кална почва да се забие толкова малко за да мога ДОРИ АЗ да я извадя без да копая да дърпа сумати джипове!
                  Жалко че хората който имат опит с тези инструменти са на Ком-Емине.И не могат да кажат точно.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #24
                    Хората които имат опит с това не са нито на Ком нито на Емине. Те са си по корабите и в работните рубки, понеже работят палубни моряци и боцмани в техническите флотове по цял свят. От много векове. А корабните джаджи са едно от малкото неща в нашия свят които не се развиват, защото са надминали даже теоретическото съвършенство. Това са повече от 100 000 години опит Няма кво да се лъжем, моряците са много по-далече от всички джипери които тепърва ще се раждат)
                    Пулпалът има по-голяма лопата, значи ще държи малко повече. Но пък ще се забива по-трудно и е по-тежък. Въпрос на избор. Ако попаднат на камък или нещо друго тогава все едно и двата ще държат мъртво.
                    А за вадене на котвата си има нарочно въже и нарочен брашпил. Лебедка такава. В нашия прост случай стига кво да е въженце в задния и край. Като я отминаваш може да я закачиш на джипа и да я дръпнеш право в багажника. Мойто се закача с един малък шегел.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X