Чудя се, а и ме питат, та затова пускам тема. Варянтите според мен са:
1. Лебедка монтирана така, че да се сваля и мести.
2. Само 1 лебедка отпред, мнотирана адекватно и стабилно.
3. Варянт 2 + 1 по непретенциозна/малка/ отзад, никога не се знае
.
4. Варянт 3 но с 2 еднакви лебедки.
+ и - на варянтите според вас?
Ето според мен как стоят нещата...
#1 Лично за мен е наприложим и нежелателен. Не бих се спрял на него като изключим може би нивата/бившата/ на Алекс Марков. За лек 4х4 автомобил, и лек офроуд.
#2 Най-разпространен, има начини да се дръпнеш назад дори и така. Примерно с полиспаст, или дори ако има ухо на задната броня, въжето минава през него и ако се внимава с мостовете и другите карантии/няма как въжето минава отдолу/ си става.
#3 Знам, че лебедката трябва да може да дръпне поне двойно на теглото на джипа, на който е монтирана, но от това зависи до голяма степен на кой ред се дърпа => с по късо въже или просто на 2-ри ред може да се постигне задоволителна теглителна сила. Тук се замислям за лебедките които се продават тук от Вромос. Така да се каже, търся им приложение, щот на китайска лебедка не бих се доверил изцяло. Но и не само ниската цена може да е причина, задната лебедка да е по малка, а и монтирането и на по малка площ.
# 4 Нещата тук са същите като при #3, но без компромис от към цена/качество. Тук въпросът с рамерите остава. Рабира се, виждал съм монтирани по 2 на състезателна Г-класа, но там е ясно, като се има предвид общата инвестиция и липсата на ограничение от към място за монтаж.
Има ли смисъл реално от по слаба задна лебедка според вас?
Сигурно доста неща съм пропуснал, но допълнете ако искате.
Има ли смисъл изобщо да са 2 ако не се състезаваш?
Ако си сам в гората?
За експедиционна машина?
1. Лебедка монтирана така, че да се сваля и мести.
2. Само 1 лебедка отпред, мнотирана адекватно и стабилно.
3. Варянт 2 + 1 по непретенциозна/малка/ отзад, никога не се знае

4. Варянт 3 но с 2 еднакви лебедки.
+ и - на варянтите според вас?
Ето според мен как стоят нещата...
#1 Лично за мен е наприложим и нежелателен. Не бих се спрял на него като изключим може би нивата/бившата/ на Алекс Марков. За лек 4х4 автомобил, и лек офроуд.
#2 Най-разпространен, има начини да се дръпнеш назад дори и така. Примерно с полиспаст, или дори ако има ухо на задната броня, въжето минава през него и ако се внимава с мостовете и другите карантии/няма как въжето минава отдолу/ си става.
#3 Знам, че лебедката трябва да може да дръпне поне двойно на теглото на джипа, на който е монтирана, но от това зависи до голяма степен на кой ред се дърпа => с по късо въже или просто на 2-ри ред може да се постигне задоволителна теглителна сила. Тук се замислям за лебедките които се продават тук от Вромос. Така да се каже, търся им приложение, щот на китайска лебедка не бих се доверил изцяло. Но и не само ниската цена може да е причина, задната лебедка да е по малка, а и монтирането и на по малка площ.
# 4 Нещата тук са същите като при #3, но без компромис от към цена/качество. Тук въпросът с рамерите остава. Рабира се, виждал съм монтирани по 2 на състезателна Г-класа, но там е ясно, като се има предвид общата инвестиция и липсата на ограничение от към място за монтаж.
Има ли смисъл реално от по слаба задна лебедка според вас?
Сигурно доста неща съм пропуснал, но допълнете ако искате.
Има ли смисъл изобщо да са 2 ако не се състезаваш?
Ако си сам в гората?
За експедиционна машина?
Коментар