Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заварки или болтове (монтаж на лебедка)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заварки или болтове (монтаж на лебедка)

    тръгнах да си монтирам лебедката, обаче се спрях, щото не мога да взема решение - стойката на лебедката на заварки ли да бъде хваната към шасито или на болтове. кое според вас е по доброто решение? кое ще е по здраво, и има ли нужда от прекалена здравина . от една страна, ако е на болтове позволява демонтаж на цялата стойка и достъп при нужда, но ще се държи само на 4 болта към шасито. на заварки конструкцията ще е много по облекчена и опростена, но завинаги там. та тъй, какво ще ме посъветвате
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

  • #2
    Според мен болтове мойта е с две стойки вмъкващи се една в друга за да я свалям и местя отзат при сглобяване я държат 2 болта 12мм..
    Когато обмислих монтажа проверявах по справочниците 6мм болт 8х8 държи на срязване около 3 тона.
    1. При нужда демонтираш
    2. Не грееш при заварки
    3. Ако решиш да смениш лебедката лесно сменяш и стойката
    4. Същото важи ако разкараш колата а си оставиш лебедката
    5. Важно - заварките не са толкова устойчиви на вибрации и промяна на ъгъла на усилието.
    6. Недостатък - с болтове често пъти е много по трудно иска повече игра за да го измислиш
    7. На практика здравината на подходящо разположени болтове винаги е достатъчна защото вектора насилата никога не съвпада с този на срязване на болта (е трябва да се помисли къде се поставят)

    Коментар


    • #3
      Втори джип си правя с заварки и няма проблеми. Така или иначе лебедката е на болтове и когато решиш можеш да я свалиш.
      LZ1VMH

      Коментар


      • #4
        Ако констръкцията е на болтове и/или нитове е най-здраво и най-хубаво! 4 болта по 12 мм със добра якост ще счупят джипа и неще ги искубнеш! Да неговорим, че тези болтове сравними с въжето са като американски камион пред спортна кола !
        Все пак ако е неподходящо за пробиване, защото незнам дали си пробивал рамата ама еееее аддд..... Поне 12 мм не е много!
        Аз на самурая пробивах 22мм дупки.... часовете ми се струваха дни! 6 дупки направих и бургията бях искривил незнам дали съм напъвал и дали е имало удари на дрелката ("счупи ми ръцете")!!! Обаче 6 дупки по 22 мм трябва да си си и ентусиаст за да ги направиш!
        4ао и успех и все пак ако има удобства за болтове направи го с болтове!!!
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #5
          Съвсем без заварки за монтаж на по-голяма лебедка е много трудно да се мине. Според механиката при големи усилия, вибрации и удари е задължително да се използват болтове. Те позволяват леко мръдване което при заварката значи скъсване.

          Според мен добрата концепция е компромис между заварка и болтове, а именно:

          На двете страни на шасито се заваряват по две L образни стойки съответно усилени с триъгълници и на тях се хваща хоризонталната носеща плоча с болтове. Не забравяйте и за усилването на основната плоча, ако е от по-малко от 7 мм метал...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            още не съм я монтирал, защото постоянно ми идват нови идеи. това за болтове/заварки го разбрах, но днес ми хрумна нещо ново, което искам да споделя с вас, съответно и да разбера вашето мнение. а именно - лебедките по принцип се монтират на хоризонтално разположена плоскост, с монтажните болтове във вертикална посока (отдолу нагоре), с изключение на warn 8274, която е предвидена за вертикален монтаж ( както и мойта армейска лебедка, която няма да ползвам). какво би станало обаче ако монтирам новата си лебедка (10000 lb dayton winch) вертикално - тоест с монтажните болтове отпред назад, хваната направо за предната броня. лебедката по принцип ще си работи, така или иначе само се върти. както аз виждам нещата - плюсове: опростявам максимално конструкцията ; минуси лебедката постоянно ще "виси" вместо да "стои". та, какво ще кажете?
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #7
              mix it

              Коментар


              • #8
                Всички фабрични брони на TJM с място за лебедка изискват монтиране на лебедката точно по този начин към бронята с хоризонтални болтове. Щом те така са решили мисля че няма причина да се безпокоите от възможни проблеми...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  Венци, чакай. Ако говориш за броня като тая която показахте на курса, работата може да е и друга.
                  Митко, ако я вържеш така, тогава болтовете ти изобщо няма да работят при тегленето, това е добре. Трябва само да ги стегнеш здраво, така че сглобката да работи на триене, а не при висенето на лебедката да работят на срязване.
                  Усилието през лебедката трябва да отива на двете надлъжни греди на рамата. Значи тоя номер може да стане, ако бронята е кутия, която се нахлузва и обхваща краищата на гредите и работи без деформации при тегленето. Тогава лебедката може да е пъхната в нея. Иначе трябва да сложиш между тях плоча, която да образува друга кутия.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X