Направих проекта как ще монтирам лебедката. Според приложената картинка мисля да свалям и слагам лебедката със стойката под нея и за целта искам да поставя черната кутия със соленоида в моторния отсек. Прочетох, че няма проблем да се удължават кабелите от соленоида до лебедката, но ми трябва някакъв конектор,с който да мога да прекъсвам тези кабели. Какъв конектор използвате и откъде мога да взема? Приемам с удоволствие и съвети относно конструкцията.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Свий
X
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
По принцип можеш да използваш от бързите конектори. Обаче лебедките дърпат доста ток, така че лично аз бих се въздържал да прекъсвам кабелите по такъв начин. Не мисля, че чак толкова ще те затрудни да откачаш кабелите от самата лебедка.Ние не сме неутрални!
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнениеНаправих проекта как ще монтирам лебедката. Според приложената картинка мисля да свалям и слагам лебедката със стойката под нея и за целта искам да поставя черната кутия със соленоида в моторния отсек. Прочетох, че няма проблем да се удължават кабелите от соленоида до лебедката, но ми трябва някакъв конектор,с който да мога да прекъсвам тези кабели. Какъв конектор използвате и откъде мога да взема? Приемам с удоволствие и съвети относно конструкцията.Последно редактирано от banjo; 07-10-08, 08:05.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
И аз заради големия ампераж се плаша. Може точно когато най-не трябва да се наложи да заголвам кабели и да побългарявам... Затова питам за нещо надеждно ако имате положителен опит. Иначе и аз си мисля, че най-сигурно е с гайката и яко стягане.OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Тези присъединители за електроженен кабел дори не се нагряват докато работи лебедката. Яд ме е че нямам подходяща снимка да ти покажа за какво става въпрос. На състезателната ми джипка бях ги сложил понеже местех мястото на лебедката и ми трябваше бърза и надеждна връзка.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеПотърси в магазините присъединителите за кабелите на електрожен.Ползвал съм такива ,струват стотинки,откачат се лесно ,издържат големи токове. Ако неможеш да си намериш мога да помогна.
На мен друго ми е интересно. Видях че се готвиш да монтираш тая конструкция върху бронята, без да я режеш. Първо, няма ли да се получи голямо натрупване на монтажни плочи една върху друга. Според мен стават 3 бр., една под бронята, една на конструкцията и една на на лебедката. Всичкото това на 8мм. ламарина колко ще тежи заедно с булбара. Второ, болтовете на лебедката са отдолу нагоре, следователно главите ще дойдат между плочата на конструкцията и плочата на лебедката
. Трето, болтовете между плочата на лебедката и конструкцията (от тях ще демонтираш) трябва да са отгоре надолу, със заварени гайки на конструкцията. Според мен ще дойдат поне 50мм., как ще ги вкараш между лебедката и плочата отгоре надолу
. После дори и да ги вкараш, с какво и как ще бъркаш да ги отвиваш
.
Според мен много сложен монтаж и оттам ненадежден, си избрал.
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Колега, не мога да схвана идеята с местещата се лебетка.
Като знам колко усилие и рязане коства за да я монтираш, без да стърчи напред, и после да я махаш.... ми се струва много енергоемко.
Banjo наистина имаше местеща се лебетка, но в неговия случай самураят беше доста нарязан. А инжинерният му мозък му беше измислил стойка за бърз монтаж-демонтаж. Но пак си беше тежко.Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Прилагам малко схематичен план на захващането, но още не съм свалил бронята и не съм взел точно размерите. Само съм проверил, че има много удобни места да подам над бронята две шини и да ги хвана към носещата плоча. Отдолу също има отвори на бронята през които ще се хвана за вертикалите на булбара. При опън от 10т даде само 2 мм деформация, което е добре като конструкция. Относно болтовете на самата лебедка съм оставил прорези в основната плоча за да потънат в нея и да не пречат. Самата плоча с лебедката ще закрепвам на призми като само задните са заварени, а предните са на болтове със заварени гайки за лесно разглобяване.
Цялата конструкция е по-лека от 30кг. Затова съм направил и булбара на швейцарско сирене.
Дано е ясно от схемите, че ако има фал в конструкцията да я забележите.OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
На Витара-та така се монтира bull-bar -а и е много нестабилен. На програмата с която си чертал знам че може да изчислиш усилията на сглобките. Както си го намислил за монтаж ми се струва че ще останеш без броня и половината предница. Красиво изглежда но няма да е ефективно.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеНа Витара-та така се монтира bull-bar -а и е много нестабилен. На програмата с която си чертал знам че може да изчислиш усилията на сглобките. Както си го намислил за монтаж ми се струва че ще останеш без броня и половината предница. Красиво изглежда но няма да е ефективно.OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Както си го направил ще има напрежение в зоната на червения кръг.Ще трябва да подсилиш допълнителната тръба с шините към шасито.Ти си гледал как ти е бил закрепен "булбара" но той е само декоративен.
Защо вместо да правиш тази сложна установка не си направиш нова броняПоследно редактирано от banjo; 07-10-08, 11:06.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеКакто сиго напраил ще има напрежение в зоната на червения кръг.Ще трябва да подсилиш допълнителната тръба с шините към шасито.Ти си гледал как ти е бил закрепен "булбара" но той е само декоративен.
Защо вместо да правиш тази сложна установка не си направиш нова броняOFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнениеНе сме се разбрали нещо. Този булбар е още на екрана. Проектирам го в момента, а когато обръщах волана се запознах обстойно с рамата и се надявам да се хвана здраво за нея.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Има още един проблем, рамата е завита надолу, което се отразява на схемата на носене. Но да приемем че с усилване и технически решения монтажа е възможен. Остава изключително сложното и прецизно изпълнение, което приемаме че не е проблем.
Още един въпрос: не съм убеден че визуално, с лебедка и особенно без лебедка, конструкцията ще стои добре? Ако се кара постоянно с лебедка, то тя стои в средата на радиатора.
И последно: конструкция над 30кг. (с усилването ще излезнат повече), + лебедка 40кг., и всичкото това изнесено напред? Или лебедка + плоча, максимум 50кг., прибрани максимално навътре?
Коментар
-
До: Пристигна ми лебедката, започнах с проекта и имам въпроси.
Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнениеИма още един проблем, рамата е завита надолу, което се отразява на схемата на носене. Но да приемем че с усилване и технически решения монтажа е възможен. Остава изключително сложното и прецизно изпълнение, което приемаме че не е проблем.
Още един въпрос: не съм убеден че визуално, с лебедка и особенно без лебедка, конструкцията ще стои добре? Ако се кара постоянно с лебедка, то тя стои в средата на радиатора.
И последно: конструкция над 30кг. (с усилването ще излезнат повече), + лебедка 40кг., и всичкото това изнесено напред? Или лебедка + плоча, максимум 50кг., прибрани максимално навътре?
Ще мисля още по въпроса с монтажа. Затова и пуснах темата във форума - питай патилоOFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар