До: Накъде ще тръгне джипа?
Да ти е честита придобивката и със здраве да я ползваш по-рядко!
Що се отнася до приложението, то и двата варианта ми се струват с доста ограничена практическа приложимост.
Задна лебедка обикновено се слага на джипки, предназначени само за тежък офроуд (напр. трофи състезания), тъй като монтажът й отзад ще изисква някои преработки, които човек едва ли ще иска да прави на кола, която се използва ежедневно.
А от практически наблюдения, теглене назад най-често се е налагало в следните случаи: закъсалият или няма лебедка, или лебедката няма къде да се върже отпред, или лебедката е неизползваема по друга причина (примерно предницата е забита яко в някой ров). И в трите случая схемата с една лебедка и много макари няма да върши работа, защото предполага наличие на работеща лебедка и достатъчно на брой и подходящо разположени места за закрепване на макарите.
В такива случаи най-добра работа върши жокерът "помощ от приятел".
Първоначално публикуван от nisanterano
Преглед на мнение
Що се отнася до приложението, то и двата варианта ми се струват с доста ограничена практическа приложимост.
Задна лебедка обикновено се слага на джипки, предназначени само за тежък офроуд (напр. трофи състезания), тъй като монтажът й отзад ще изисква някои преработки, които човек едва ли ще иска да прави на кола, която се използва ежедневно.
А от практически наблюдения, теглене назад най-често се е налагало в следните случаи: закъсалият или няма лебедка, или лебедката няма къде да се върже отпред, или лебедката е неизползваема по друга причина (примерно предницата е забита яко в някой ров). И в трите случая схемата с една лебедка и много макари няма да върши работа, защото предполага наличие на работеща лебедка и достатъчно на брой и подходящо разположени места за закрепване на макарите.
В такива случаи най-добра работа върши жокерът "помощ от приятел".
Коментар