Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

    Имам идея на МПС което е около 3 тона да монтирам лебедка WARN 16.5 близо до задния мост, за целта ми трябва сериозен ролков водач. Доколкото знам се използва чугунен при метални въжета и алуминиев при синтетични, но при тези натоварвания мисля че е най-добре да се направи нещо с лагери. Моля за съвет ако някой е правил нещо подобно. Прилагам груба скица на това което за сега съм измислил , като черното е металното въже с размер 11 mm, червеното са заварки, а сивото е лагери х 3 бр. 20х47х14 mm. В тази тема Стефан казва:
    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Диаметърът на ролката не може де е по-малък от 10 диаметъра на въжето. Нормално е да е 15. Иначе съпротивлението е неприемливо високо и въжето се пречупва и накъдря завинаги.
    което в моя случай не мога да го измисля как да стане, а и не знам дали е нужно.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

    А защо не използваш за изработка схема на стандартния ролков водач? Защото при твоя схема ще имаш проблем с нормалното навиване на въже.....В смисъл, че как ще насочваш въжето наляво-надясно.
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      А защо не използваш за изработка схема на стандартния ролков водач? Защото при твоя схема ще имаш проблем с нормалното навиване на въже.....В смисъл, че как ще насочваш въжето наляво-надясно.
      Лебедката е при задния мост, а водача на предната броня !

      Коментар


      • #4
        До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

        И каква е целта на занятието? Да я ползваш и напред и назад? Или?
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

          Просто има и такава система лебедки-слагат агрегата на задния мост-въжето минава по цялата дължина на автомобила и се управлява навиването му от валци на предната броня.Не си ли виждал????

          Коментар


          • #6
            До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

            Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
            Просто има и такава система лебедки-слагат агрегата на задния мост-въжето минава по цялата дължина на автомобила и се управлява навиването му от валци на предната броня.Не си ли виждал????
            Значи - не питах теб. Това е първото.

            Второто. При този монтаж аз лично виждам два големи минуса, всъщност три :

            първо: прекарването/заобикалянето на доста възли и агрегати, което води до усложняване на конструкция, водачи, водачи и пак водачи....

            второ: губи се от дължина на въжето, може да е малко, ама е факт,

            трето: електрически проблеми - дълги силови кабели, от/до аккомулатора, които примерно се решават с доп.аккомулатор, тягов съответно, там следват други кабели за негово зареждане и допълнително тегло на автомобила, което при добра конструкторска мисъл, може да стане плюс в цялата история, защото ще се подобри тегловата компоновка на автомобила.

            Обаче остава въпрос: Защо колега Тойота_70 избрал точно този път и по какви съображения.....Като и това как ще си нарежда въжето на барабана при тази компоновка.

            И трето: Колега Туни, много ти се моля, избави ме от подробности как, колко и какви джипове си карал по времето когато аз ходих пеш под масата, и занапред пиши по същество на теми. Има в този форум като и теоретическа част, така и кошче, спам и други, дето можем да си начешем езиците.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              първо: прекарването/заобикалянето на доста Възли и агрегати, което води до усложняване на конструкция, водачи, водачи и пак водачи....
              в моя случаи от предния водач директно отива в лебедката - има директен тунел, още не съм решил дали да го сложа в търба или да бъде свободно. В първия сличай има опасност да се пълни с боклук и да замръзне, а във втория при екстремни ситуации въжето да счупи нещо.

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              второ: губи се от дължина на въжето, може да е малко, ама е факт
              и аз си го мислех , но при 16.5 въжето е 11 mm и мога да го сменя с 9 mm или синтетично тогава мога да хвана около 45 метра.

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              трето: електрически проблеми - дълги силови кабели, от/до аккомулатора, които примерно се решават с доп.аккомулатор, тягов съответно, там следват други кабели за негово зареждане и допълнително тегло на автомобила, което при добра конструкторска мисъл, може да стане плюс в цялата история, защото ще се подобри тегловата компоновка на автомобила.
              Идеята да променя стандартното мястото на лебедката е че съотношението на тежестите е около 60:40 и за това местя всичко назад вклююително и двата акумулатора който ще бъдат на около 30 см от лебедката. Другата причина е че мога да я ползвам и отзад

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Като и това как ще си нарежда въжето на барабана при тази компоновка.
              Въжето в този случай ще се нарежда много по-добре, защото няма странични усилия (мнение на Венци от по-горе цитираната тема, чувал съм го и от Пацо Йоцов)

              Коментар


              • #8
                До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

                Съответно следващия въпрос: как ще сменяш посока на работа на тази лебедка? В смисъл напред/назад? Значи теглил си се в посока напред, в следващия момент трябва да се изтеглиш назад. Това въже с кука трябва да го извадиш от всичките водачи, през половин купе и да го навреш в други водачи за да работи адекватно....Не те отказвам, в никакъв случай, просто ми е интересно.....Това означава, че тези тристранни водачи, дето ги имаш като идея ще трябва и да са лесноразглобяеми/за да мине куката/, и да са адски здрави едновременно.....А и при идея да се ползва напред/назад, забрави за идеята за тунела, или ще е в размер достатъчен да мине куката. Което може да се окаже критично от гледна точка на простанството, а и здрава тръба с подобен диаметър ще тежи доста.
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  СТова въже с кука трябва да го извадиш от всичките водачи, през половин купе и да го навреш в други водачи за да работи адекватно....
                  Защо трябва да прекарва и куката като може да си сложи кука с шегел и по този начин прекарването на въжето ще е значително по лесно. Лично мое мнение.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ролков водач при вътрешен монтаж на лебедка

                    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                    Това въже с кука трябва да го извадиш от всичките водачи
                    Има само един водач – на бронята (рамата) отпред.

                    Куката на WARN се разглобява много лесно (виж първата снимка) или шегел кaкто е писал Plamen Mitev.

                    Не че всичко е толко розово, но не виждам някакъв голям проблем освен при обръщане на посоката въжето минава от горната страна, но при WARN 12, 15 и 16.5 монтажа не е към хоризонтална, а към ветикална плоскост.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ролков водач при вътрешен монтаж лебедка

                      Добре де пич, наистина се повтаряме.....Свържи се с tZv3t0zAr, доколкото разбрах той вече реализирал това нещо, и ще сможе да ти обясни всичко най-добре, като ще ти каже всичките +/- в реална експлуатация. И успех, и когато го направиш, ще чакаме фотоотчет
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X