Да попитам нещо. Защо въжето ми се навива на където си иска и става опасно за дългите шпилки над барабана? Когато е под товар не мога да изтикам въжето и да го водя, а когато е без товар не мога да го изпъвам и пак се навива както си ще . дали да не сменя въжето с по-тънко?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как се работи с въжето на лебедка? (Навиване)
Свий
X
-
дали да не сменя въжето с по-тънко?
Нареждането на въжето зависи от навигатора. Трябва да се стремите машината да е точно ориентирана по посоката на теглене. Ако не може тогава се дърпате малко и веднага пре-закачаш. По време на теглене на въжето може да му се помага с натиск от крака в нужната посока. Освен това имай в предвид, че въжето, ако отдолу е хлабаво и след това дръпнете горния слой под товар се намачква и после много трудно се вади да не говорим, че въжето се похабява. Въобще работата с лебедка си е цяло изкуство и затова ще има курс който ще организираме по темата...
-
нестава !
Нестава защото има ситуации когато се дарпаш под голям ъгал примерно 90^ и в един прекрасен момент нареждащият механизъм ще трябва да понесе цялата сила на лебедакоето означава ,че трябва да е много як
докато при телфера жажето се движи само вертикално и трябва много малко усилие да се нарежда важето
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Коментар
-
Павка , на Благой въжето е около 7мм със растителна сърцевина , а моето е 9,53ммкогато е без товар по никакъв начин не мога да го изпъна за да го редя ! когато имаш само едно дърво и то ти е доста в страни (по подобен начин се опитвах да тегля кола)не можах дори и с крак да преместя канапа . Ако имаш доброто желание винаги можеш да ми покажеш , знаеш ,че винаги приемам съвети(особено безплатни) , а току виж съм и почерпил
Венци дано някое от идванията ми до София да съвпадне с курса (исках да се влкюча в доста от тях , ама 500 км са си извинение) . ако има оферти за индивидуални занимания с двойкаджиите ще се явя !PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
този проблем го имат всички лебедки с шпилки, те са компромис, направен с цел да може да се събира вътре в бронята на разни жипки, дебелото въже на маеил маркер допринася проблема да е още по - голям.
решението е само едно, купуваш тази лебедка: http://www.warn.com/truck/winches/sr...i_MOSFET.shtmldrive alive
Коментар
-
Много странен опит имаш go go go с лебедките. Явно не си пипал нещо по различно от посочената от теб лебедка. Защото, ако беше, щеше да знаеш, че носещите шпилки се разполагат по начина, който критикуваш за здравина освен и за размер. За MailMarker няма да говорим ще ти дам малко примери с WARN:
Специално за скално катерене:
Посочения от теб модел но предназначен за вграждане:
Всъщност единствената лебедка на WARN от вида, който си дал за пример е 9500 която е предназначена за външен монтаж на малки машини от рода на Wrangler. Сериозните лебедки от порядъка на 12 000, 15 000 и 16 500lb са отново със следния дизайн:
Да не говорим че всеки който е редил въже от 8мм, и такова от 9.53мм знае че второто се реди по-лесно - заради размера...
И дори и лебедката да е с предложения от теб дизайн това ще отложи разчупването и само с няколко мига в повече. Единствения метод за справяне със проблема се казва синтетично въже...
Коментар
-
чуров, аз казах ли ти, че проблемите ти тепърва започватАйде сега предколедно и едно въженце за 500$
само гледай жена ти да не те обеси с него
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
аааа аз не съм пипал лебедка като тази която постнах, само си мечтая
иначе на вранглера имам лебедка без шпилки и с нея се работи много по - лесно отколкото с ХР то на ровера. както и да е лебедките с шпилки са такива зада могат да влизат в броните. пробвайте да монтирате в броня ARB или TJM или WARN лебедка от типа на warn si или ti.
зада не се чудят хората ще поясня. лебедките с шпилки имат изнесено в страни управление, което напълно свободно може да се монтира кадето и да е из колата, самата лебедка има възможност да се монтира с болтовете надолу или напред и лостчето са отключване на барабана може да се завърти в удобна позиция.
другите лебедки са едно цяло с управлението си и няма начин да се монтират по друг начин освен надолу с болтовете и са около два пъти по - високи от тези с шпилки.
синтетичното въже вероятно ще подобри нещата но трябва да се внимава с употребата, на тази тема има писано адски многоdrive alive
Коментар
-
Първоначално публикуван от churovТедо , жена ми не е чак толкова добра , че да ме обеси! По-скоро ще ме влачи зад джипа с него по маршрута Ком- Емине
може към средата на пътя да се смили над теб...
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар