Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се работи с въжето на лебедка? (Навиване)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се работи с въжето на лебедка? (Навиване)

    Да попитам нещо. Защо въжето ми се навива на където си иска и става опасно за дългите шпилки над барабана? Когато е под товар не мога да изтикам въжето и да го водя, а когато е без товар не мога да го изпъвам и пак се навива както си ще . дали да не сменя въжето с по-тънко?
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

  • #2
    дали да не сменя въжето с по-тънко?
    Категорично не! Първо по-дебелото въже се навива по-добре от по-тънкото. Второ MileMarker E9500 не случайно е с въже от 9.53мм. Тази лебедка надхвърля с голям запас параметрите си и по-тънко въже ще го скъса безпроблемно! А скъсано въже на лебедка може да убие човек като направо го разрязва на две!

    Нареждането на въжето зависи от навигатора. Трябва да се стремите машината да е точно ориентирана по посоката на теглене. Ако не може тогава се дърпате малко и веднага пре-закачаш. По време на теглене на въжето може да му се помага с натиск от крака в нужната посока. Освен това имай в предвид, че въжето, ако отдолу е хлабаво и след това дръпнете горния слой под товар се намачква и после много трудно се вади да не говорим, че въжето се похабява. Въобще работата с лебедка си е цяло изкуство и затова ще има курс който ще организираме по темата...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3


      Янко ще кажеш ,че не сме се дърпали с лебедки и не си виждал ,че постоянно спираме да пренареждаме въжето !
      Просто лебедката на Благой няма шпилки е интервалът е по-рядък
      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

      Коментар


      • #4
        Не разбирам от автомобилни лебедки, но толково ли няма автоматични водачи? Механизмът се използва масово в леката промишленост и не е никаква философия. Просто една зъбна предавка на вала на макарата и готово.

        Коментар


        • #5
          нестава !

          Нестава защото има ситуации когато се дарпаш под голям ъгал примерно 90^ и в един прекрасен момент нареждащият механизъм ще трябва да понесе цялата сила на лебеда което означава ,че трябва да е много як докато при телфера жажето се движи само вертикално и трябва много малко усилие да се нарежда важето
          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

          Коментар


          • #6
            Павка , на Благой въжето е около 7мм със растителна сърцевина , а моето е 9,53мм когато е без товар по никакъв начин не мога да го изпъна за да го редя ! когато имаш само едно дърво и то ти е доста в страни (по подобен начин се опитвах да тегля кола)не можах дори и с крак да преместя канапа . Ако имаш доброто желание винаги можеш да ми покажеш , знаеш ,че винаги приемам съвети(особено безплатни) , а току виж съм и почерпил
            Венци дано някое от идванията ми до София да съвпадне с курса (исках да се влкюча в доста от тях , ама 500 км са си извинение) . ако има оферти за индивидуални занимания с двойкаджиите ще се явя !
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #7
              този проблем го имат всички лебедки с шпилки, те са компромис, направен с цел да може да се събира вътре в бронята на разни жипки, дебелото въже на маеил маркер допринася проблема да е още по - голям.

              решението е само едно, купуваш тази лебедка: http://www.warn.com/truck/winches/sr...i_MOSFET.shtml
              drive alive

              Коментар


              • #8
                Не е ли по-лесно да се сложи синтетично въже? Тежи по-малко и лебетката винаги е в силата си, освен това няма значение как се намотава.
                IvoVarbanov.bg

                Коментар


                • #9
                  Много странен опит имаш go go go с лебедките. Явно не си пипал нещо по различно от посочената от теб лебедка. Защото, ако беше, щеше да знаеш, че носещите шпилки се разполагат по начина, който критикуваш за здравина освен и за размер. За MailMarker няма да говорим ще ти дам малко примери с WARN:

                  Специално за скално катерене:
                  Посочения от теб модел но предназначен за вграждане:


                  Всъщност единствената лебедка на WARN от вида, който си дал за пример е 9500 която е предназначена за външен монтаж на малки машини от рода на Wrangler. Сериозните лебедки от порядъка на 12 000, 15 000 и 16 500lb са отново със следния дизайн:






                  Да не говорим че всеки който е редил въже от 8мм, и такова от 9.53мм знае че второто се реди по-лесно - заради размера...

                  И дори и лебедката да е с предложения от теб дизайн това ще отложи разчупването и само с няколко мига в повече. Единствения метод за справяне със проблема се казва синтетично въже...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    чуров, аз казах ли ти, че проблемите ти тепърва започват Айде сега предколедно и едно въженце за 500$ само гледай жена ти да не те обеси с него
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      аааа аз не съм пипал лебедка като тази която постнах, само си мечтая

                      иначе на вранглера имам лебедка без шпилки и с нея се работи много по - лесно отколкото с ХР то на ровера. както и да е лебедките с шпилки са такива зада могат да влизат в броните. пробвайте да монтирате в броня ARB или TJM или WARN лебедка от типа на warn si или ti.

                      зада не се чудят хората ще поясня. лебедките с шпилки имат изнесено в страни управление, което напълно свободно може да се монтира кадето и да е из колата, самата лебедка има възможност да се монтира с болтовете надолу или напред и лостчето са отключване на барабана може да се завърти в удобна позиция.

                      другите лебедки са едно цяло с управлението си и няма начин да се монтират по друг начин освен надолу с болтовете и са около два пъти по - високи от тези с шпилки.

                      синтетичното въже вероятно ще подобри нещата но трябва да се внимава с употребата, на тази тема има писано адски много
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        синтетичното въже вероятно ще подобри нещата но трябва да се внимава с употребата, на тази тема има писано адски много
                        Да тук си прав, за съжаление "абсолютното" решение не съществува...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #13
                          Тедо , жена ми не е чак толкова добра , че да ме обеси! По-скоро ще ме влачи зад джипа с него по маршрута Ком- Емине
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от churov
                            Тедо , жена ми не е чак толкова добра , че да ме обеси! По-скоро ще ме влачи зад джипа с него по маршрута Ком- Емине
                            това е по-обнадеждаващо
                            може към средата на пътя да се смили над теб...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              КАКВА МИЛОСТ , СТАВА ВЪПРОС ЗА СОБСТВЕНАТА ЖЕНА
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X