Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедка и проблема с теглото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лебедка и проблема с теглото

    помагайте ! след стоманената броня днес вече имам и лебедка и муцуната ми се заби яко надолу ! става въпрос за тераноII! страх ме е да натягам повече торсионите(бях ги натегнал от преди ) . дали мога по някакъв начин да подсиля торсионите !помогнете сериозно , че и без това ми се счупи хатъра ! направо ми идва да махна лебедката !
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

  • #2
    Да ги подсилиш няма как Да ги смениш обаче , е правилния начин ! С TJM или ОМЕ или ... абе с нещо истинско .

    Коментар


    • #3
      Ами аз отдавна говоря за проблема с броните, теглото и лебедките... Както и да е явно всеки държи първо сам да си счупи главата после да пита.

      Освен че е забол нос, автомобила има и рязко променена (в отрицателна посока) проходимост.

      И така. Първо предлагам силно олекотяване на предната броня. Около 50кг. колкото си спомням че тежеше бронята е недопустимо за 4х4 от този клас. Разбирам, че е цяло изкуство да се олекоти бронята и да запази качествата си, но е наложително. Максималното тегло за подобно изглеждаща броня според мен е не повече от 15-20 кг.

      Поне лебедката е правилната с тегло от 22кг., а не 48кг. Е чистото тегло на лебедката, остатъкът е от въжето ~11кг. и ролките които са ~6кг. И двете могат да се премахнат като се замени със синтетично въже, което изисква алуминиев водач. Синтетичното въже тежи към 600гр., водача и той толкова и тогава като краен резултат ще получим броня 20кг. + лебедка + въже + водач ~ 44кг. Това е пак много, но е приемливо все пак. Освен това аз бих изместил и акумулатора отзад и така ще премахна още ~20кг. От предния мост. Като накрая резултата би бил не повече от 20 кг в повече на предния мост, което е съвсем разумно. А и да не забравяме, че оригиналната броня тежи някой и друг килограм...


      Да ги подсилиш няма как Crying or Very sad Да ги смениш обаче , е правилния начин ! Wink С TJM или ОМЕ или ... абе с нещо истинско .
      А това мнение подкрепям абсолютно, като държа да подчертая че то не изключва предишното което съм написал...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        )БРОНЯТА ПОЧВАМ ОщЕ ОТ УТРЕ ДА Я РЕЖА ! въпросното въже , това от е-шопа ли е ? с оригиналните ролки не става ли (въжето)?
        мпс-то си беше(много) доволно вдигнато , но с лебедката легна с доста сантиметри ! няма да се предавам (с чупенето на главата се помни по-ефективно ) . TJM , ARB - към ГЛАДИАТОР ли да се обърна?акумулатор в багажника - не е ли опасно с тези дълги кабели и лебедка - какво сечение трябва да са ?(май много взех да питам и то късно )
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #5
          По-добре късно отколкото никога Ако избереш TJM звънни ние сме вносители за България, за кабелите ще се чуем по телефона че спешно излизам...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            за бронята ,ч е ще я режа- ясно! ела и гледай как се режат 1000 лв. ! дали ще си реша проблема , защото колата легна още като сложихме лебедката и беше без броня ! за TJM - казвай какво предлагате(нямя да мога да спя докато не си реша проблема )
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #7
              офроуда е голяма болест всяко подобрение води след себе си нужда от още подобрения...
              като смениш окачването, пък гумите ще ти се видят малки...
              като сложиш по-големи гуми, ще трябва да пипнеш и трансмисията

              да спрем дотук, че ще се уплашиш...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                колега , аз два пъти съм се женил, че не съм се уплашил , че един тунинг ли ще ме уплаши
                а бе луд умора няма !
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • #9
                  Не разбирам защо ще те е страх да натягаш торсионите?! Това ти е най-евтиния начин за повдигане на предницата. Дори и да се скъса някъде няма никакви последици за разлика от пружини и ресори

                  Коментар


                  • #10
                    Торсиона е вид пружина. Натягането му повече от предвиденото неминуемо ще доведе до повреда, освен това междувременно няма да осигурява предвидените от конструктора еластични параметри. Щом се променя теглото на автомобила и то на най-чувствителното място - пред предния мост задължително следва да се направят и съответните промени по окачването.

                    Но все пак да се върнем на проблема с теглото. От страна на бронята има много мегдан за намаляване но трябва да се подходи разумно. Не бива да се реже напосоки. Внимателно и обмислено оттам падат 30-на кг...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      според мен бронята трябва да е здрава, трябва да може да понася удар и съответно да носи, издържа на натоварванията на лебедката. по добре да е по - здрава и тежка, отколкото нежна и лека. проблема с баланса се решава, като качиш в багажника един хай лифт и една котва /които неминуемо ще си купиш/ и повдигнеш цялата кола мин. с 3" всичко ще си дойде на мястото.

                      и после се почва, мостове, блокажи, предпазни плочи отдолу, двигател и тн., това е болест, от която няма оттърваване, а ти вече си болен, така че добре дошъл в отбора
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        колата е повдигната отзад и торсионите ми са веднъж натягани и то почти до край-беше си доволно вдигната ! страх ме е да не се скъсат ( по -скоро шпилките за натягане) в сервиза когато ми ги натягаха едни ГЛУПАЦИ ми скъсаха шпилката и хоп-14 работни дни доставка!да не мога да излизам в гората(живея до нея) е кошмар за мен!не знам до колко да натягам ! чакам оферта от представителите на TJM , но те нещо мълчат!
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • #13
                          чакам оферта от представителите на TJM , но те нещо мълчат!
                          Те току що научиха че се чака оферта... , ОК ще я получиш максимално бързо...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            а бе вчера говорих по тел. с един брат
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от churov
                              а бе вчера говорих по тел. с един брат
                              Е значи още по-бързо ще стане...
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X