помагайте ! след стоманената броня днес вече имам и лебедка и муцуната ми се заби яко надолу ! става въпрос за тераноII! страх ме е да натягам повече торсионите(бях ги натегнал от преди ) . дали мога по някакъв начин да подсиля торсионите !помогнете сериозно , че и без това ми се счупи хатъра ! направо ми идва да махна лебедката !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лебедка и проблема с теглото
Свий
X
-
Ами аз отдавна говоря за проблема с броните, теглото и лебедките... Както и да е явно всеки държи първо сам да си счупи главата после да пита.
Освен че е забол нос, автомобила има и рязко променена (в отрицателна посока) проходимост.
И така. Първо предлагам силно олекотяване на предната броня. Около 50кг. колкото си спомням че тежеше бронята е недопустимо за 4х4 от този клас. Разбирам, че е цяло изкуство да се олекоти бронята и да запази качествата си, но е наложително. Максималното тегло за подобно изглеждаща броня според мен е не повече от 15-20 кг.
Поне лебедката е правилната с тегло от 22кг., а не 48кг. Е чистото тегло на лебедката, остатъкът е от въжето ~11кг. и ролките които са ~6кг. И двете могат да се премахнат като се замени със синтетично въже, което изисква алуминиев водач. Синтетичното въже тежи към 600гр., водача и той толкова и тогава като краен резултат ще получим броня 20кг. + лебедка + въже + водач ~ 44кг. Това е пак много, но е приемливо все пак. Освен това аз бих изместил и акумулатора отзад и така ще премахна още ~20кг. От предния мост. Като накрая резултата би бил не повече от 20 кг в повече на предния мост, което е съвсем разумно. А и да не забравяме, че оригиналната броня тежи някой и друг килограм...
Да ги подсилиш няма как Crying or Very sad Да ги смениш обаче , е правилния начин ! Wink С TJM или ОМЕ или ... абе с нещо истинско .
Коментар
-
)БРОНЯТА ПОЧВАМ ОщЕ ОТ УТРЕ ДА Я РЕЖА ! въпросното въже , това от е-шопа ли е ? с оригиналните ролки не става ли (въжето)?
мпс-то си беше(много) доволно вдигнато , но с лебедката легна с доста сантиметри ! няма да се предавам (с чупенето на главата се помни по-ефективно) . TJM , ARB - към ГЛАДИАТОР ли да се обърна?акумулатор в багажника - не е ли опасно с тези дълги кабели и лебедка - какво сечение трябва да са ?(май много взех да питам и то късно
)
PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
за бронята ,ч е ще я режа- ясно! ела и гледай как се режат 1000 лв.! дали ще си реша проблема , защото колата легна още като сложихме лебедката и беше без броня ! за TJM - казвай какво предлагате(нямя да мога да спя докато не си реша проблема
)
PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
офроуда е голяма болествсяко подобрение води след себе си нужда от още подобрения...
като смениш окачването, пък гумите ще ти се видят малки...
като сложиш по-големи гуми, ще трябва да пипнеш и трансмисията
да спрем дотук, че ще се уплашиш...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Торсиона е вид пружина. Натягането му повече от предвиденото неминуемо ще доведе до повреда, освен това междувременно няма да осигурява предвидените от конструктора еластични параметри. Щом се променя теглото на автомобила и то на най-чувствителното място - пред предния мост задължително следва да се направят и съответните промени по окачването.
Но все пак да се върнем на проблема с теглото. От страна на бронята има много мегдан за намаляване но трябва да се подходи разумно. Не бива да се реже напосоки. Внимателно и обмислено оттам падат 30-на кг...
Коментар
-
според мен бронята трябва да е здрава, трябва да може да понася удар и съответно да носи, издържа на натоварванията на лебедката. по добре да е по - здрава и тежка, отколкото нежна и лека. проблема с баланса се решава, като качиш в багажника един хай лифт и една котва /които неминуемо ще си купиш/ и повдигнеш цялата кола мин. с 3" всичко ще си дойде на мястото.
и после се почва, мостове, блокажи, предпазни плочи отдолу, двигател и тн., това е болест, от която няма оттърваване, а ти вече си болен, така че добре дошъл в отбораdrive alive
Коментар
-
колата е повдигната отзад и торсионите ми са веднъж натягани и то почти до край-беше си доволно вдигната ! страх ме е да не се скъсат ( по -скоро шпилките за натягане) в сервиза когато ми ги натягаха едни ГЛУПАЦИ ми скъсаха шпилката и хоп-14 работни дни доставка!да не мога да излизам в гората(живея до нея) е кошмар за мен!не знам до колко да натягам ! чакам оферта от представителите на TJM , но те нещо мълчат!PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар