Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Механична лебедка

    Искам да попитам то каква машина в нашта армия (или разпространена в БГ) може да се намери механична лебедка с редуктор отляво (не като на зил 157 отдясно) ето за такава става дума, да не е голяма (около размера на Молотовката)?
    Случайни хора УАЗ не карат

  • #2
    До: Лебедка

    а от молотовка.

    Коментар


    • #3
      До: Лебедка

      Може да се преправи молотовската.Доста работа е но може.Само трябва редуктора който я зедвижва да бъде с два хода ляв и десен.На самата лебедка кадето излиза вала за кардана точно срещу него има капачка,и се разменят.Естественно има стругова работа но не може иначе.Защо ти е такава лебедка .Питам просто защото не знам на каква машина ще я монтираш.Но да знаеш че аз съм сложил поне 7-8 лебедки и ги знам добре

      Коментар


      • #4
        До: Лебедка

        Мисля си едни работи вместо от раздатката за предното да вържа кардан за лебедка.... а предното да се върже от друга раздатка
        Това ме интересува редуктора на Молотовската ако може да се обърне и правено ли е?
        Последно редактирано от Nik; 09-01-08, 20:15. Причина: Допълнение
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #5
          До: Лебедка

          Има раздатки от БТР които са с още един ръкав за кардан, който задвижва витлото, и се включва отделно.Ако не е тайна кажи какво искаш да правиш и може да намерим по оптимален вариант.На каква машина искаш да слагаш.То няма невъзможни неща само да си струва.

          Коментар


          • #6
            До: Лебедка

            Идеята е следната (още не се знае дали е реализируема де)
            Джип Аро (Газ69) с двигател Уазков, скорости те си от Аро (те са със раздатката като на Уаз но нямат бавни) слага се втора раздатка от Газ69 която да има бавни/ бързи - Предния мост се обръща става с прасето както на Уаз/Газ и се връзва кардана от втората раздатка
            От първата се взима движение за Лебедката когато потрябва, с лоста за предното на първата раздатка(втората остава в неутрално положение), движението напред-назад се взима от скоростите според предавката
            Мисля че е постижимо само ако се намери по компактна лебедка да влезе в шасито
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: Лебедка

              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
              Идеята е следната (още не се знае дали е реализируема де)
              Джип Аро (Газ69) с двигател Уазков, скорости те си от Аро (те са със раздатката като на Уаз но нямат бавни) слага се втора раздатка от Газ69 която да има бавни/ бързи - Предния мост се обръща става с прасето както на Уаз/Газ и се връзва кардана от втората раздатка
              От първата се взима движение за Лебедката когато потрябва, с лоста за предното на първата раздатка(втората остава в неутрално положение), движението напред-назад се взима от скоростите според предавката
              Мисля че е постижимо само ако се намери по компактна лебедка да влезе в шасито
              Лебедката ще си я направиш.Намираш един червячен редуктор и ще му монтираш барабан и система за изключване и си готов.Преди 10 години когато нямаше от къде да се намери лебедка оригинална си бях правил за трактора и ми работеше добре но я счупих.Най вече от много натоварване и от претоварване.после излязоха тези Зиловите лебедки,като почнаха да бастисват военните поделения и сега съм със зилова лебедка и е много здрава.ЗА АРО при нас в габрово имаше такива машини на Енергото бяха с двигатели на Уазки с оригинално отляти кожуси с техните си скоростни кутии . Нищо добро не бяха. Можеш да вземеш също движение от шайбата на коляновия вал от храповика Има много варианти и теб ти трябва по малка лебедка .то нали е два тона.

              Коментар


              • #8
                До: Лебедка

                А на мен ми подаряват някакъв редуктор,който е въртал купола на танк,т.е.има досатъчно мощност,има и реверс и като го взема ще мъча да го правя вместо лебедка.Не съм го виждал,понеже е в Търново,но скоро ще отида да го взема и ще моля за акъл от всички,каито имат опит с такива техики/разбира се първо ще опитам сам да се справя/Ще се монтира на моя Кроки.
                Чавдар Владимиров
                0887/912075
                Ленд Ровър Диско 1
                Самуад в проект

                Коментар


                • #9
                  До: Лебедка

                  Не са ми познати тези редуктори.Нищо не знам за тях.ине съм ги виждал.Но мисля че не ще са нмого яки .Ти на каква машина искаш да го монтираш Той предполагам е електрчески.Имаи впредвид че танка е на 24 волта.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Лебедка

                    на моят "кроки".Има го в форума.Знам,че са на 24в. и си мисля за шалтер от ифа
                    Чавдар Владимиров
                    0887/912075
                    Ленд Ровър Диско 1
                    Самуад в проект

                    Коментар


                    • #11
                      До: Лебедка

                      Той шалтера лесна работа ,ама трябва да караш още един акумулатор ,съответно да го зареждаш.Не ме се вижда много приятна работа.Това е мое мнение не знам

                      Коментар


                      • #12
                        До: Лебедка

                        Сега се сетих за твоята машина.Решението на проблема е само с механична лебедка,която ще сътвориш сам от червячен редуктор при нас в габрово имаше в вторични суровини не знам но предполагам че и при вас ще има.Ще го задвижиш от храповика някаква шлицива връзка Мога да ти покажа такова испълнение но сега нямам снимки и не знам кога ще имам път на там да снимам и да ти пусна.По принцип говорим за нещо което да е ефтино нали. То с много пари може всеки.Нали така

                        Коментар


                        • #13
                          До: Лебедка

                          Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                          Сега се сетих за твоята машина.Решението на проблема е само с механична лебедка,която ще сътвориш сам от червячен редуктор при нас в габрово имаше в вторични суровини не знам но предполагам че и при вас ще има.Ще го задвижиш от храповика някаква шлицива връзка Мога да ти покажа такова испълнение но сега нямам снимки и не знам кога ще имам път на там да снимам и да ти пусна.По принцип говорим за нещо което да е ефтино нали. То с много пари може всеки.Нали така
                          Да точно така, но така или иначе ще остане от едната раздатка извод, няма да се връзва нищо, така че според мен е най лесно така
                          Когато мож пусни снимки, то не е пушка пукнала
                          Поздрави
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #14
                            До: Лебедка

                            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                            Да точно така, но така или иначе ще остане от едната раздатка извод, няма да се връзва нищо, така че според мен е най лесно така
                            Когато мож пусни снимки, то не е пушка пукнала
                            Поздрави
                            Aбе бягаи ги тея две раздатки.За какво ти е да товариш машинката.не ти трябват.То с такава работа нито да се движиш ,нито да вършиш работа.За тази машинка дето говоря тя е на един мой приятел,то е УАЗ-фургон.той ходи от време на време в гората да вади дърва,и често закъсваше,и все ме викаше да го вадя.Писна ми и му викам дай да измислим една лебедка че да си се вадиш сам.Понеже уазката е лека и слаба и не може да понесе като нашит големи лебедки,и решихме да и измислим нещо по леко.При нас в габрово има един скрап-пункт много подреден и се разходихме из него и намерихме редуктора който ни беше нужен.Редуктора и барабана монтирахме на една метална плоча дебела 15мм ,като за ос на барабана ползвахме първичен вал от скоростна кутия на Газка(амбриажна ос),и главинка от феродов диск за връзка между редуктора и барабана. Самата лебедка е готова ако ме разбирате,остава да я задвижим.На шаибата на коляновия вал се заработва отново някакъв шлицов вал къс естественно около 40-50 мм и към входа на редукторап пак вал.По между им муфа която се движи напред и назади вклюява и изключва.При това положение няма да има реверс но ако се използва само за самоизваждане ще работи.Забравих да спомена че като искате да развиете въжето ще отцепите първата връзка тоест между редуктора и барабана.Но тотова нали го знаете.Утре ако имам време ще снимам водачите на въжето да видите как съм го направил защото съм сигурен че това е болна тема и е много важно.Много въжета съм преебал насила и те не са евтени,и това си е проблем за хората които ползват често лебедката.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Механична лебедка

                              Джартов, и при това положение какво става? Закачаш въжето, оставяш го леко хлабаво, вече муфата е зацепена? И палиш двигателя, той започва да навива и се теглиш. Като се навие въжето гасиш двигателя и той спира? Демек включването и изключването на лебедката, ако съм те разбрал правилно, става с паленето и гасенето на мотора, така ли?
                              Аз поне друг вариант не се сещам(освен с някакви съединители, но тога системата от по-проста става много по-сложна) и затова не ми пасва тази технология. Не че няма да върши работа, но с втора раздатка ми се чини по изпипана цялата схема.... Какво мислиш?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X