Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо има две лебедки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо има две лебедки?

    Гледайки този клип, се зачудих защо някой от участниците в състезанието имат по две лебедки за теглене напред ?Друго което прави впечатление е че тези които са с по две ползват винаги тази която е с вътрешен монтаж.Някой знае ли дали има някаква скрита идея или втората е за резерв?Много пъти съм виждал предна и задна,но такава комбинация не бяхhttp://www.youtube.com/watch?v=9Eq_VAnf0Tk Може би едновременно да се дърпат напред и на страни?
    Последно редактирано от stefan stoev; 09-02-13, 11:26.

  • #2
    От: Защо има две лебедки?

    Да, в тежката кал, и особено в многодневни рейдове, електрическата отпред е само резервна аварийна. Централната често е механична, и може да тегли и назад.

    Коментар


    • #3
      От: Защо има две лебедки?

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      ... Централната често е механична, и може да тегли и назад.
      Или нагоре.

      Коментар


      • #4
        От: Защо има две лебедки?

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Да, в тежката кал, и особено в многодневни рейдове, електрическата отпред е само резервна аварийна. Централната често е механична, и може да тегли и назад.
        Адаш ,как става так че да може и напред и назад с една и съща лебедка? Прочел съм по-вечето теми за лебедките но не си спомням да съм срещал това.

        Коментар


        • #5
          От: Защо има две лебедки?

          По чужбинските форуми съм виждал следното - една електрическа лебедка зад шофьора, от там въжето тръгва назад, като има междинни ролки, които го насочват.
          Въжето илиза на задната броня, там има ролков водач и полиспаст. Полиспастът обръща посоката и въжето тръгва обратно напред, минава под джипа и излиза на предната броня.
          Когато е необходимо да се теглиш напред се намира опора на полиспаста към джипа.
          Когато се теглиш назад се закотвя предния край на въжето и се теглиш през полиспаста назад.
          Ще се опитам да намеря темата, имаше доста снимки и конкретното изпълнение върху Нисан.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #6
            От: Защо има две лебедки?

            а най добре си е с три лебедки....напред назад и нагоре
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #7
              От: Защо има две лебедки?

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              По чужбинските форуми съм виждал следното - една електрическа лебедка зад шофьора, от там въжето тръгва назад, като има междинни ролки, които го насочват.
              Въжето илиза на задната броня, там има ролков водач и полиспаст. Полиспастът обръща посоката и въжето тръгва обратно напред, минава под джипа и излиза на предната броня.
              Когато е необходимо да се теглиш напред се намира опора на полиспаста към джипа.
              Когато се теглиш назад се закотвя предния край на въжето и се теглиш през полиспаста назад.
              Ще се опитам да намеря темата, имаше доста снимки и конкретното изпълнение върху Нисан.
              Благодаря,загрях.Все пак ако намериш и снимките ще е супер

              Коментар


              • #8
                От: Защо има две лебедки?

                Нещо не ги откривам, но попаднах на една интересна идея на Вальо (drukman).
                Слагаш лебедката зад пасажерското място. От там напред тръбичка за да излезе на предната броня и дюза. Ако трябва да се теглиш назад застопоряваш предния край на въжето за джипа, отваряш задната врата, теглиш въжето назад през полиспаст и си готов. Понякога очевидните решения...са най-трудни за измисляне
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  От: Защо има две лебедки?

                  Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                  Нещо не ги откривам, но попаднах на една интересна идея на Вальо (drukman).
                  Слагаш лебедката зад пасажерското място. От там напред тръбичка за да излезе на предната броня и дюза. Ако трябва да се теглиш назад застопоряваш предния край на въжето за джипа, отваряш задната врата, теглиш въжето назад през полиспаст и си готов. Понякога очевидните решения...са най-трудни за измисляне
                  малии отивам да пробвам....я го нарисувай
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #10
                    От: Защо има две лебедки?

                    Ако едната е механична, а джипа е застанал в положение с колелата нагоре, то по-целесъобразно е да се ползва електрическата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Защо има две лебедки?

                      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                      Нещо не ги откривам, но попаднах на една интересна идея на Вальо (drukman).
                      Слагаш лебедката зад пасажерското място. От там напред тръбичка за да излезе на предната броня и дюза. Ако трябва да се теглиш назад застопоряваш предния край на въжето за джипа, отваряш задната врата, теглиш въжето назад през полиспаст и си готов. Понякога очевидните решения...са най-трудни за измисляне
                      Само дето така върти на обратно
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Защо има две лебедки?

                        За да не откривате топлата вода

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 015.jpg
Прегледи:2
Размер:90.8 КБ
ID:5452626 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 040.jpg
Прегледи:1
Размер:110.2 КБ
ID:5452627 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 060.jpg
Прегледи:1
Размер:93.9 КБ
ID:5452628 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 140.jpg
Прегледи:1
Размер:93.8 КБ
ID:5452629 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 146.jpg
Прегледи:3
Размер:100.8 КБ
ID:5452630 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 150.jpg
Прегледи:1
Размер:98.1 КБ
ID:5452631 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 153.jpg
Прегледи:3
Размер:97.9 КБ
ID:5452632 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 264.jpg
Прегледи:2
Размер:94.4 КБ
ID:5452633 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 267.jpg
Прегледи:1
Размер:99.4 КБ
ID:5452634 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 270.jpg
Прегледи:1
Размер:91.1 КБ
ID:5452635 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mods testing 271.jpg
Прегледи:3
Размер:106.2 КБ
ID:5452636
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Защо има две лебедки?

                          Имаше и схемички, как може да се изтегли във всички посоки.

                          Ето:

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Рома ше си го търся със свещ и куче ромотърсач

                          20 е колата
                          21 и 22 са товари
                          23 е неподвижна точка (примерно котва или борче)
                          24 е ролка
                          6 е подвижната ролка отзад на колата
                          2 е самата лебедка

                          The Flat Earth Society has members all around the globe.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Защо има две лебедки?

                            Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
                            Имаше и схемички, как може да се изтегли във всички посоки.

                            Ето:
                            Абе аз тоя ром така и не го получих
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Защо има две лебедки?

                              За трофи машина лебедките трябва да са най малко 2 като основната задължително е механична и дърпа напред . Електрическата лебедка се поставя отзад или отгоре на клетката на джипа и през ролкови водачи разположени отзад и отгоре променяш ъгъла и посоката на дърпане . Със задната ел. лебедка се самоизправяш при преобръщане и се осигуряваш странично или отзад при стръмни спускания, а механичната лебедка е разположена вътре или отдолу на джипа и поема основния товар .Идеалния вариант е когато си с 3 лебедки , всъщност имаш още една ел. лебедка отпред за да помага на основната .
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X