Гледайки този клип, се зачудих защо някой от участниците в състезанието имат по две лебедки за теглене напред ?Друго което прави впечатление е че тези които са с по две ползват винаги тази която е с вътрешен монтаж.Някой знае ли дали има някаква скрита идея или втората е за резерв?Много пъти съм виждал предна и задна,но такава комбинация не бях
http://www.youtube.com/watch?v=9Eq_VAnf0Tk Може би едновременно да се дърпат напред и на страни?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Защо има две лебедки?
Свий
X
-
От: Защо има две лебедки?
Или нагоре.Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение... Централната често е механична, и може да тегли и назад.
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
Адаш ,как става так че да може и напред и назад с една и съща лебедка? Прочел съм по-вечето теми за лебедките но не си спомням да съм срещал това.Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеДа, в тежката кал, и особено в многодневни рейдове, електрическата отпред е само резервна аварийна. Централната често е механична, и може да тегли и назад.
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
По чужбинските форуми съм виждал следното - една електрическа лебедка зад шофьора, от там въжето тръгва назад, като има междинни ролки, които го насочват.
Въжето илиза на задната броня, там има ролков водач и полиспаст. Полиспастът обръща посоката и въжето тръгва обратно напред, минава под джипа и излиза на предната броня.
Когато е необходимо да се теглиш напред се намира опора на полиспаста към джипа.
Когато се теглиш назад се закотвя предния край на въжето и се теглиш през полиспаста назад.
Ще се опитам да намеря темата, имаше доста снимки и конкретното изпълнение върху Нисан.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
Благодаря,загрях.Все пак ако намериш и снимките ще е суперПървоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеПо чужбинските форуми съм виждал следното - една електрическа лебедка зад шофьора, от там въжето тръгва назад, като има междинни ролки, които го насочват.
Въжето илиза на задната броня, там има ролков водач и полиспаст. Полиспастът обръща посоката и въжето тръгва обратно напред, минава под джипа и излиза на предната броня.
Когато е необходимо да се теглиш напред се намира опора на полиспаста към джипа.
Когато се теглиш назад се закотвя предния край на въжето и се теглиш през полиспаста назад.
Ще се опитам да намеря темата, имаше доста снимки и конкретното изпълнение върху Нисан.
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
Нещо не ги откривам, но попаднах на една интересна идея на Вальо (drukman).
Слагаш лебедката зад пасажерското място. От там напред тръбичка за да излезе на предната броня и дюза. Ако трябва да се теглиш назад застопоряваш предния край на въжето за джипа, отваряш задната врата, теглиш въжето назад през полиспаст и си готов. Понякога очевидните решения...са най-трудни за измисляне
Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
малии отивам да пробвам....я го нарисувайПървоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеНещо не ги откривам, но попаднах на една интересна идея на Вальо (drukman).
Слагаш лебедката зад пасажерското място. От там напред тръбичка за да излезе на предната броня и дюза. Ако трябва да се теглиш назад застопоряваш предния край на въжето за джипа, отваряш задната врата, теглиш въжето назад през полиспаст и си готов. Понякога очевидните решения...са най-трудни за измисляне
driving Offroad .. IPSC shooting and hunting
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
Само дето така върти на обратноПървоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеНещо не ги откривам, но попаднах на една интересна идея на Вальо (drukman).
Слагаш лебедката зад пасажерското място. От там напред тръбичка за да излезе на предната броня и дюза. Ако трябва да се теглиш назад застопоряваш предния край на въжето за джипа, отваряш задната врата, теглиш въжето назад през полиспаст и си готов. Понякога очевидните решения...са най-трудни за измисляне
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
Имаше и схемички, как може да се изтегли във всички посоки.
Ето:
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеРома ше си го търся със свещ и куче ромотърсач
20 е колата
21 и 22 са товари
23 е неподвижна точка (примерно котва или борче)
24 е ролка
6 е подвижната ролка отзад на колата
2 е самата лебедка
The Flat Earth Society has members all around the globe.
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
Абе аз тоя ром така и не го получихПървоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнениеИмаше и схемички, как може да се изтегли във всички посоки.
Ето:
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Защо има две лебедки?
За трофи машина лебедките трябва да са най малко 2 като основната задължително е механична и дърпа напред . Електрическата лебедка се поставя отзад или отгоре на клетката на джипа и през ролкови водачи разположени отзад и отгоре променяш ъгъла и посоката на дърпане . Със задната ел. лебедка се самоизправяш при преобръщане и се осигуряваш странично или отзад при стръмни спускания, а механичната лебедка е разположена вътре или отдолу на джипа и поема основния товар .Идеалния вариант е когато си с 3 лебедки , всъщност имаш още една ел. лебедка отпред за да помага на основната .VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар