Реших да си монтирам механичната лебедка с КОМ-а към раздатката,но съм пред дилема.
Дилемата се състои в това че ще излиза напред повече от колкото ми се иска,а и не ми се натоварва предницата с повече тежест.Монтажа при който няма да имам неизвестни с управлението на лебедката,и ще бъде с минимални доработки,е именно този при който слагам карданите с две карета, на два висящи лагера насочени към червячния механизъм на Лебедката.Има обаче и друг вариант за монтаж според западни форуми,като се насочи въртящия момент на Ком-а към задната част на машината,така кардана ще е доста по къс,и съответно там да се захване лебедката между задно разположените греди на шасито,и се прехвърли посоката на въжето напред с две макари.Чудя се до колко ще е практично....,а и ще трябва да правя допълнително хидравлично цилиндърче,което да движи вилката напред и назад,съответно за заключване и отключване на макарата на Лебедката,понеже няма друг начин за работа с ръчката,която инак е за открито боравене.


Дилемата се състои в това че ще излиза напред повече от колкото ми се иска,а и не ми се натоварва предницата с повече тежест.Монтажа при който няма да имам неизвестни с управлението на лебедката,и ще бъде с минимални доработки,е именно този при който слагам карданите с две карета, на два висящи лагера насочени към червячния механизъм на Лебедката.Има обаче и друг вариант за монтаж според западни форуми,като се насочи въртящия момент на Ком-а към задната част на машината,така кардана ще е доста по къс,и съответно там да се захване лебедката между задно разположените греди на шасито,и се прехвърли посоката на въжето напред с две макари.Чудя се до колко ще е практично....,а и ще трябва да правя допълнително хидравлично цилиндърче,което да движи вилката напред и назад,съответно за заключване и отключване на макарата на Лебедката,понеже няма друг начин за работа с ръчката,която инак е за открито боравене.
Коментар