От дълго време назряваше идеята да преместим лебедката вътре на Патрола с, който се състезаваме ,за да може да я защитим от калта и да увеличим ъгъла на атака на Нисана .На състезанието в Русе ,обаче са появи проблем - при преминаването на блатото лебедката работи около 5 минути под вода и при излизането на джипа загреба такова голямо количество кал ,че от нея не се виждаше нищо .Така при преодоляване на калната яма се наложи да се теглим вдясно от оста на джипа и поради това ,както и от невъзможността да видя нареждането на въжето се счупи задното дясно ухо на лебедката .Заварихме ухото ,почистихме и ревизирахме мотора и редуктора и пристъпихме към вътрешен монтаж .Тук е мястото да благодаря на Петьо Търтея за снимките и чертежите на отделните елементи с , което много улесни разкрояването и точното фиксиране на отворите .Лебедката е захваната към рамата на двете греди като към лявата е захваната с дълга Г-образна планка , а от дясно с една П-образа и с още една къса Г-образна по назад на гредата ,която дава устойчивост на надлъжното усилие. Планките ги направихме от 5 мм ламарина ,а за плочата използвахме 8 мм .В купето направихме три надлъжни прореза и един напречен за шината свързваща задната планка с плочата , на рамата използвахме съществуващите отвори по гредите ,като в тях поставихме проходни втулки от тръба за да не се мачка профила на рамата .По средата на тунела ,там където се застъпват основната плоча и дългата страна на Г-образната планка отляво ,разпробихме два отвора през купето и захванахме отдолу планка ,която заварих за торсионната греда над кардана .Така плочата е захваната с по два болта на три места и може да поеме доста голямо натоварване .Лебедката ще се захване към плочата ,въжето минава под дясната седалка и влиза в тръба ,която захваната от вътрешната страна на дясната греда и излиза непосредственно до десния рог ,където ще има дюза.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Свий
X
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Гарга ,за да знаят колегите кажи, че ти си НАВИГАТОРА ,който е виновен за счупването на лебедката и заради това ти беше главния майстор при монтажа.
VEREYA MOTORSPORT TEAM
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Е, не гледате чертежите вие внимателно. Планката за лебедката не случайно е Z - или я преправете или подсилете вашата, щото ще почне да се гъне.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЕ, не гледате чертежите вие внимателно. Планката за лебедката не случайно е Z - или я преправете или подсилете вашата, щото ще почне да се гъне.VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Ами това което ме притеснява е следното:
Първия път като я монтирах не бях сложил федерки и след 3-4 лебедки се бяха разхлабили гайките (задните повече) и се виждаше как се гъне тая мити плоча - т.е. там усилието на кривене е доста голямо.
Сега е с федерки, високоякостни болтове и стягане яката и да чукам на дърво не е мръднала.
ПП Тази разпънка с П към дясната греда не видях дали сте я сложили
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеАми това което ме притеснява е следното:
Първия път като я монтирах не бях сложил федерки и след 3-4 лебедки се бяха разхлабили гайките (задните повече) и се виждаше как се гъне тая мити плоча - т.е. там усилието на кривене е доста голямо.Лудак
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Нали знаеш ,че федерки на отговорни места трябва да се избягват ,сложихме високоякостни болтове със гайки с пластмаса и го стегнахме зверски.
Задната планка и разпънката я сложихме ,само че точно тая снимка фотаджията я размаза и затова я няма снимана .VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Абе знам аз, и затва ги размазах от стягане и вече не са федерки
Щом сте я сложили сичко е шест, че тя е много важна, щото иначе без нея през дългото П така ще криви яко ...
Ако ще пускате тръбата покрай рога провери дали не опира. При мен удряше в прасето при разчекване.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЕ, не гледате чертежите вие внимателно. Планката за лебедката не случайно е Z - или я преправете или подсилете вашата, щото ще почне да се гъне.ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
тел. 0889 017703
0897 516030
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Днес продължихме с монтажа на лебедката .Като за начало стегнахме вече ремонтираната лебедка към плочата ,след това закрепихме новото синтетично въже и тъй като имаше опасения ,че ще опира във вътрешните стойки на седалката направихме проба - е , не опира никъде и се реди идеално.Купета го пробихме долу в ляво, като отвора е точно на нивото тръбичката за долната помпа на съединителя.Оттам пуснахме алуминиева тръба ф 20х1, която мина от вътрешната страна на рога, под стойката на тампона и излезе отпред между радиатора и напречната тръба .Завършека стана с алуминиева дюза с диаметър ф60, набита във стоманена втулка ,която ще заварим към новата броня.ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
тел. 0889 017703
0897 516030
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение.Оттам пуснахме алуминиева тръба ф 20х1, която мина от вътрешната страна на рога, под стойката на тампона и излезе отпред между радиатора и напречната тръбаИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
Ръба на вътрешния край на тръбата (в краката на пасажера) няма ли да протрива въжето, не е ли по добре и там да се направи нещо като дюза, или поне тръбата да се разшири (обратен конус)
http://imageshack.us/photo/my-images/135/konusvi4.jpg/ нещо такова имам предвид.I'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на Нисан Патрол
С преместването на лебедката вътре отпадна и необходимоста от плочата отпред ,която беше едно със бронята и булбара .Махнахме я и така предницата олекна с около двайсетина кила и най важното - ъгъла на атака стана максимално голям ,колкото позволяват стойките на предния кош с предно разположен радиатор .За да не стои голо и постно набързо спретнахме една тръбна броня и на нея заварихме държача на алуминиевата дюза - получи се доста добре ,тежи около десетина кила и най важното не пречи на ъгъла на атака.ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
тел. 0889 017703
0897 516030
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар