Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електирческа схема на лебедка T-Max EWI-10000 - серия Outback

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електирческа схема на лебедка T-Max EWI-10000 - серия Outback

    По неизвестна за мен причина боята на предната ми лебедка изпада и алуминиевата сплав отдолу започна бързо да кородира и да образува цели бабуни от алуминиев окис. Наложи се да я разглобя и да почистя детайлите и боядисам. Всичко точно вече съм я събрал, но по време на разглобяването по невнимание измъкнах кабелите от буксата от вътрешаната страна, които не знаех че са с кабелни обувки. Става въпрос за кабелите от електрическото управление, което се намира под средния капак. Там има шалтер и модул за дистанционно радио управление.



    Сега единия вариант е да седна да разглеждам и умувам, а другия да намеря ел.схема. Така или иначе ще я събирам окончателно в неделя, та ако някой му се намира схема на този модел ще бъда благодарен за улеснението. Касае ме най-вече подредбата на буксата. Кабелите имат някаква маркировка, но за съжаление не съответстват на маркировката на самата букса.

    edit/

    масата, антената, плюса и управляващите вериги за шалтера са ясни, но има още няколко връзки, които вероятно управляват превключването на режимите от кабелно към радио управление и малко нещо не ми се ще да налучквам.

    edit/

    тц-тц имам техническа грешка в заглавието. моля модератор за съдействие
    Последно редактирано от elbgt; 07-10-11, 11:54.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  • #2
    От: Електирческа схема на лебедка T-Max EWI-10000 - серия Outback

    Моята не е точно такава, но мисля че схемата е същата: жичното и безжичното управление са вързани паралелно. Захранване и маса щом са ясни, остават два кабела: навиване и развиване.

    Коментар


    • #3
      От: Електирческа схема на лебедка T-Max EWI-10000 - серия Outback

      Както и да е. Ще я събера някак и ще публикувам схемата. Тук е мястото да споделя впечатленията си от разглобяването и сглобяването на този продукт. Всъщност съм ползвал тази лебедка само един-два пъти от както съм я монтирал. Пложението и двата случая беше сериозно и тя се справи перфектно, но напоследък започна да отказва да включва отвреме на време когато се опитвах да опъна въжето, защото все се намираше някой да премести ръчката на размотаване. Не включваше нито с директни кабели, нито с дистанционното. Като я пораздрусаш и тръгваше. Не това обаче беше причината да я разглобя, а факта, че по незнайна причина започна да се люпи боята и гнусния ЦАМ (или каквато сплав е там) започна интензивно да трупа окис. Реших да я разглобя и след почистване на пясокоструй да я боядисам прахово. При разглобяването веднага разбрах защо не е включвала. Всички силови кабели на контактора бяха хлабави, а един от тях дори беше без гайка. Как все пак е тръгвала акъла ми не го побира. Освен това фланцовите връзки (които са с 4 мм болтчета с шестограмна глава) също бяха почти пред изпадане. При сглобката към скоростите дори две липсваха. При сглобяването скъсах един от дългите 6 мм болтове, които държат електродвигателя и капака откъм четките. При това с малко звездогаечно ключе 10. Слава богу, че болта се беше скъсал в средата та не се наложиха по-сложни операции. Излезна лесно. Поразгледах въпросните болтове. Реших, че ще използвам якостна шпилка 6 мм и глухи гайки откък главите им. Понеже им нямах доверие и нямаше да ползвам останалия здрав болт реших да го тествам. Първо на огъване. Скърши се като сух макарон при никакво огъване. Сплавта бе пълен боклук, може би заради това че резбата видно е накатъчна и по технологични причини е използвана сплав подходяща за студена обработка, а оттам и е получена ниска себестойност което е водещия фактор при китайските стоки. Въпреки че вече знам какъв боклук е ще я ползвам още известно време (ако въобще се наложи) докато поръчам и се сдобия с нещо истинско. Моят съвет към всички които като мен по една или друга причина са се сдобили с продаваните в България китайски полуфабрикати преди да ги използват да ги огледат добре и да довършат производствения процес. Най-малкото да се притегнат всички резбови връзки като внимавате много с кашкавалените 6 мм болтове на електромотора. Желателно е дори специално тези два дълги болтове да бъдат предварително заменени с якостна 6 мм шпилка и ако държите на екстериора глухи гайки (като тези на джантите на автомобилите с шпилки на главините). Резбата в ЦАМ-а където те се навиват е достатъчно дълбока за да понесат нормално затягане.

      Моето лично заключение че този продукт е нискокачествен и ненадежден. Разбирам вече защо е и толкова евтин в сравнение с аналогичните от други марки.
      Последно редактирано от elbgt; 07-10-11, 21:16.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X