Вчера констатирах че на колегата V93 лебедката е свързана така че на нея има постоянно захранване (+).За мен това е абсурдно! Наличието на постоянно захранване (+) е предпоставка за електро проводимост (отечка) при влажно време ,(дъжд,сняг,газене в локви,когато замръзне лебедката зимата и тн.) което би довело до сериозни проблеми по електрическата система на автомобила от рода на :скапване на акомулатора,изгаряне на алтернатора/диодна плочка/ и тн.,а да не говорим за по-новите 4х4 с повечко електроника! Вземете една пробна лампа и си проверете кабелите които стигат до лебедката-на тях нетрябва да има ток!!!Иначе съседите че си ще си палят зимата зимата скапаните дизели като си връзват кабелите за вашата лебедка :-)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проверете си лебедките!
Свий
X
-
Re: Проверете си лебедките!
Темата вече я коментирахме и не
стигнахме до едно приемливо за
всички решение, а именно - как
да разделим по галваничен път ел.
връзките на лебетката от тези на
жипката.Имаше различни идеи, но
те не удовлетворяваха изисквани-
ята на жиперите за надежден пре-
късвач, който да е компактен, лес-
но обслужваем и надежден и най-
вече да пропуска без демиджи ток
до към 450 А.
Така, че продължението на темата
с нови идеи ще бъде изключително
полезно, имайки в предвид факта,
че болшинството от жипките прите-
жават подобна урудка!Да живей куманизъма!
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
Първоначално публикуван от balkanjiata Преглед на мнениеТемата вече я коментирахме и не
стигнахме до едно приемливо за
всички решение, а именно - как
да разделим по галваничен път ел.
връзките на лебетката от тези на
жипката.Имаше различни идеи, но
те не удовлетворяваха изисквани-
ята на жиперите за надежден пре-
късвач, който да е компактен, лес-
но обслужваем и надежден и най-
вече да пропуска без демиджи ток
до към 450 А.
Така, че продължението на темата
с нови идеи ще бъде изключително
полезно, имайки в предвид факта,
че болшинството от жипките прите-
жават подобна урудка!------------------------------------
тел. O878 9ЧЧ 999
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
то в тази тема става дума за това, че шалтерите на лебедката трябва да управляват плюса а не минуса и да не се допуска пияни майстори да вързват лебедки
иначе решението за авариен изключвател на плюса на лебедката вече е открито. една английска фирма за тунинг предлага такова нещо, което държи на 500 А единствения му кусур е че струва 500 лв.drive alive
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнението в тази тема става дума за това, че шалтерите на лебедката трябва да управляват плюса а не минуса и да не се допуска пияни майстори да вързват лебедкиНие не сме неутрални!
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
Нещо ми се струва че не е така. Каква е разликата за алтернатора дали ще се прекъсва плюса или минуса към лебедката, та заради това да горят диодите? Товарът и в двата случая е един и същ.
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеНещо ми се струва че не е така. Каква е разликата за алтернатора дали ще се прекъсва плюса или минуса към лебедката, та заради това да горят диодите? Товарът и в двата случая е един и същ.------------------------------------
тел. O878 9ЧЧ 999
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнениемерси за тази информация аз сега закупих една клуч маса смиятам да си вържа кабела за подвижната лебедка за клйч масата така ще може да се прекъсва тока и само при нужда да се влучва...
поздравиНие не сме неутрални!
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
аз така малко като имам наблюдения ми се струва че болшинство са с ел. лебедки ... защо така се .. се чуда се предпочитат ел. лебедките пред хидравличните като при хидравличните няма да има такива проблеми с тоци, шалтери, ключ маса...
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
Първоначално публикуван от kraz Преглед на мнениеаз така малко като имам наблюдения ми се струва че болшинство са с ел. лебедки ... защо така се .. се чуда се предпочитат ел. лебедките пред хидравличните като при хидравличните няма да има такива проблеми с тоци, шалтери, ключ маса...
Коментар
-
Re: Проверете си лебедките!
Първоначално публикуван от kraz Преглед на мнениеаз така малко като имам наблюдения ми се струва че болшинство са с ел. лебедки ... защо така се .. се чуда се предпочитат ел. лебедките пред хидравличните като при хидравличните няма да има такива проблеми с тоци, шалтери, ключ маса...
2. А като ти загасне двигателя какво правиш , а
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар