Продължавайки с проучването как изглеждат лебедките MileMarker отвътре, разглобихме с "научна' цел и Е12000.
Основните и данни са:
(12 000 lb)- 5440 kg
Три-степенен планетарен редуктор с възможност за свободно изтегляне на въжето.
Автоматична спирачка.
3.7 м дължина на кабела на дистанционното управление.
Специално усилени ролки за водене на въжето.
Изпълнение за 12 и 24 Волта.
Спецификация:
Предавателно отношение на редуктора 265:1.
Външни размери 542 х 160 х 218 мм.
Мотор с намотка в статора и мощност 5.5 конски сили.
Въже 30м х 9.53 мм, което издържа номинално натоварване от 6500 кг.
Въжето е галванизирано, за авиационни приложения със сменяема кука.
Общо тегло с опаковката 45 кг. (+ ролки + електричеки комутатори + кабели + дистанционно)
Основа за закрепване (разположение на болтовете) 254 х 114.3 мм.
Максимално усилие за изтегляне:
1 ред : 5440 кг (12 000 lb)
2 ред : 4170 кг
3 ред : 3640 кг
4 ред : 3125 кг
Консумация на ток без натоварване 65А (12V).
Не се изненадахме от факта, че всичко вътре беше добре смазано и качествено сглобено. Както обичайно проверихме всяко болтче и сглобка за пропуски и недозатягане и както обикновено не намерихме никакви проблеми. Много добро впечатление правят допълнителните усилвания на планетарния редуктор, ако погледнете внимателно ще забележите, че той е двойно осигурен с 6 вместо с три съединения.
Отделните планетни зъбни колела са лагерувани върху специален полиамиден материал който позволява общото тегло на лебедката да е 38.5 кг. ( без ролките и опаковката) което е безпрецедентно за лебедка с усилие 12 000 lb. Освен това този материал в условия на работа при наличие на смазка гарантира средно 2.8 пъти по-дълъг живот на редуктора. При пълно отсъствие на смазка до заклинване ще се стигне при около 10/20-кратно по голямо натоварване като време и усилие спрямо еквивалентния редуктор с изцяло метални редуктори. Използването на такива материали е възможно едва от последните 10-15 години, когато бяха разработени първоначално с цел използването им в космоса и при лагери с високи натоварвания, където не може да се осигури добро смазване. Температурния диапазон на използвания материал е - 60 до + 150 градуса по целзий. Двигателя на лебедката осигурява 5.5 конски сили при 12-волтовия вариант и 6 конски сили при 24 волтовия вариант.
Няколко снимки от процеса на разглобяване:
Основните и данни са:
(12 000 lb)- 5440 kg
Три-степенен планетарен редуктор с възможност за свободно изтегляне на въжето.
Автоматична спирачка.
3.7 м дължина на кабела на дистанционното управление.
Специално усилени ролки за водене на въжето.
Изпълнение за 12 и 24 Волта.
Спецификация:
Предавателно отношение на редуктора 265:1.
Външни размери 542 х 160 х 218 мм.
Мотор с намотка в статора и мощност 5.5 конски сили.
Въже 30м х 9.53 мм, което издържа номинално натоварване от 6500 кг.
Въжето е галванизирано, за авиационни приложения със сменяема кука.
Общо тегло с опаковката 45 кг. (+ ролки + електричеки комутатори + кабели + дистанционно)
Основа за закрепване (разположение на болтовете) 254 х 114.3 мм.
Максимално усилие за изтегляне:
1 ред : 5440 кг (12 000 lb)
2 ред : 4170 кг
3 ред : 3640 кг
4 ред : 3125 кг
Консумация на ток без натоварване 65А (12V).
Не се изненадахме от факта, че всичко вътре беше добре смазано и качествено сглобено. Както обичайно проверихме всяко болтче и сглобка за пропуски и недозатягане и както обикновено не намерихме никакви проблеми. Много добро впечатление правят допълнителните усилвания на планетарния редуктор, ако погледнете внимателно ще забележите, че той е двойно осигурен с 6 вместо с три съединения.
Отделните планетни зъбни колела са лагерувани върху специален полиамиден материал който позволява общото тегло на лебедката да е 38.5 кг. ( без ролките и опаковката) което е безпрецедентно за лебедка с усилие 12 000 lb. Освен това този материал в условия на работа при наличие на смазка гарантира средно 2.8 пъти по-дълъг живот на редуктора. При пълно отсъствие на смазка до заклинване ще се стигне при около 10/20-кратно по голямо натоварване като време и усилие спрямо еквивалентния редуктор с изцяло метални редуктори. Използването на такива материали е възможно едва от последните 10-15 години, когато бяха разработени първоначално с цел използването им в космоса и при лагери с високи натоварвания, където не може да се осигури добро смазване. Температурния диапазон на използвания материал е - 60 до + 150 градуса по целзий. Двигателя на лебедката осигурява 5.5 конски сили при 12-волтовия вариант и 6 конски сили при 24 волтовия вариант.
Няколко снимки от процеса на разглобяване:
Коментар