От: Въпрос за монтаж на 12волтова лебедка на 24волтов Патрол
Не! Не значи от акумулатора в динамото. Не ми вади цитати от контекста! В текста нататък е обяснено кое е "обратното". На разреден акумулатор колкото ток му осигуриш от източника с толкова се зарежда. Няма такова нещо като "не му стига" зарядния ток на акумулатора. И със 100 мА можеш да го зареждаш и със 100 ампера също. Въпрос на време за заряд и ограниченията за максимален заряден ток. Ако пък няма достатъчно познания може да се поръча такъв и то от произволно входно напрежение към произволно изходно напрежение. В случая е необходим един прост инвертор с максимален изходен ток между 10 и 30 ампера, входно напрежение от 15 до 40 Волта и фиксирано изходно по избор от 13.8 до 14.4 волта. Точно такива се предлагат на пазара. Като почнеш само от чипа и стигнеш до готов и опакован. На повечето изходното напрежение се регулира плюс/минус 10% и ограничителя по ток също е регулируем от нула до максимално допустимото. Става с малка отвертка и без много специални познания.
Не! Не значи от акумулатора в динамото. Не ми вади цитати от контекста! В текста нататък е обяснено кое е "обратното". На разреден акумулатор колкото ток му осигуриш от източника с толкова се зарежда. Няма такова нещо като "не му стига" зарядния ток на акумулатора. И със 100 мА можеш да го зареждаш и със 100 ампера също. Въпрос на време за заряд и ограниченията за максимален заряден ток. Ако пък няма достатъчно познания може да се поръча такъв и то от произволно входно напрежение към произволно изходно напрежение. В случая е необходим един прост инвертор с максимален изходен ток между 10 и 30 ампера, входно напрежение от 15 до 40 Волта и фиксирано изходно по избор от 13.8 до 14.4 волта. Точно такива се предлагат на пазара. Като почнеш само от чипа и стигнеш до готов и опакован. На повечето изходното напрежение се регулира плюс/минус 10% и ограничителя по ток също е регулируем от нула до максимално допустимото. Става с малка отвертка и без много специални познания.
Коментар