Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на лебедка отвън - за и против...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

    Чаво,не говоря за ръчно-механични.При Голди имаше нещо...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

      Лебедката нали се закрепя с болтове... не може ли да се направи крепежната конструкция така, че човек да може да си монтира лебедката в събота сутринта преди пътешествието и да я маха в понеделник.Аз ако си купя лебедка ще търся такъв вариант.
      LZ1RED

      Коментар


      • #18
        Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        При Голди имаше нещо...
        Телферчето?

        Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
        Лебедката нали се закрепя с болтове... не може ли да се направи крепежната конструкция така, че човек да може да си монтира лебедката в събота сутринта преди пътешествието и да я маха в понеделник.
        Принципно не виждам проблем да правиш това, ако имаш условия (щото трябва да съм полудял за да мъкна нагоре-надолу 4 етажа 40-килограмова лебедка ).
        Разбира се, би било по-лесно при един открит монтаж (както напр. слагат лебедка на Wrangler-ите). Щото, ако лебедката е скрита в броня тип ARB или "Митко Фулдата", както е при мен, това ще означава и демонтаж/монтаж на бронята. Т.е. прекалено много "чанч".
        Изобщо, тази работа нещо ми звучи като смяната на шосейни гуми с МТ-та и обратно преди/след всяка разходка.

        Е, моят мързел определено няма да ми позволи да правя такива упражнения ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

          В същност може би само аз имам реален опит с такава лебедка и единственото което ще кажа е ,че от две години на Хънтъра съм с подобна конструкция на закрепването на лебедката и съм 100% доволен.
          1. Всичко зависи от това за какво използваш джипа респективно кога ще ти се наложи да ползваш лебедка.
          а) за състезателни цели или хард разходки не става
          б) за хора дето са им проблем 40 кг. не става
          в) за всички други случаи е придпочитаният от мен вариант.
          2. Лебедката стои под задната седалка и се вади напред а не през багажника. В Хънтара това може да стане дори от шофыорското място.
          3. В транспортно положение е подсигурена с метлни въжета против кражба на колело с бързи цифрови ключалки. Абсурт е да причини проблем по време на каране а това че е скрита от външен наблюдател и ключалките я подсигуряват донякъде срещу кражба.
          4. Във всяка ситуация я монтирам за по малко от 5 минути както отпред така и от зад на джипа. Абсолютно никаква грижа.
          5. Носещата конструкция изработена от братя Флекс е захваната за рамата и за да се скъса трябва да си замине самата рама. Съобразено е и евентуалното осукване.
          6. Захранване е предвидено и за двете положения на монтаж.
          7. При моите необходимости и навици на каране за сега водещ брой има изтеглянето назад, 80% от ползване на лебедката. Карам обикновенно сам не съм нито на състезание нито на траял с фиксирано трасе, като се измъкна от проблемното място винаги съм намирал друго решение да го премина или обходя за да достигна набелязаната цел.
          8. Никой не може да ме обеди че 50кг. пред предния мост се отразяват добре на окачването по разбитите Български пътища по време на ежедневната употреба на джипа както и на управляемостта.
          9. Интересно е за всеки да си направи сметка колко пъти му се е наложило да ползва лебедка за собствени нужди по наште черни, горски, полски и др. пътища, каквото и да си говорим 99% се кара по пътища прокарани от някой и сто процетнта той е ги е правил за да си свърши работата а не за да тества супер подготвени джипки. Изключвам целевото бутане в разни "тестови полигони". И както по горе споменах това не касае състезателите където идеята е съвсем друга.
          10. Много интересно как ще помогне лебедка стационарно монтирана отпред в ситуация описвана преди време от Чавдар демек с муцуната напред в дълбоко дере.
          11. Мойто мнение е, че всеки трябва да се съобрази с нуждите си убеден сам че като спасителен уред подвижната лебедка е по подходяща особенно при солово каране. Освен всичко друго наистина може да я свалиш и да дърпаш като я прикрепиш към опората единствено трябва да смъкнеш и акумолатора но като си назор какво ще ти попречи.

          Коментар


          • #20
            Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

            Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
            8. Никой не може да ме обеди че 50кг. пред предния мост се отразяват добре на окачването по разбитите Български пътища по време на ежедневната употреба на джипа както и на управляемостта.
            Вярно, че товари окачването и налага усилване. Виж, досега проблеми с управляемостта не съм забелязал.


            Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
            99% се кара по пътища прокарани от някой и сто процетнта той е ги е правил за да си свърши работата а не за да тества супер подготвени джипки.
            Е те баш там е проблемът! На доста места пътищата са правени за да си вършат работата с джугани, праги и виетнамки, които създават идеални условия за тестване на подготовката на джипките и тези, които ги карат.

            Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
            10. Много интересно как ще помогне лебедка стационарно монтирана отпред в ситуация описвана преди време от Чавдар демек с муцуната напред в дълбоко дере.
            Ами както Маркан мина през дупката. Въжето на лебедката издърпано донякъде, за да може да се хване и изтегли, дистанционното включено и прокарано до шофьорското място. Само трябва да се внимава как се опъва въжето, за не вземе да те забива в склона.

            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

              Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
              ...8. Никой не може да ме обеди че 50кг. пред предния мост се отразяват добре на окачването по разбитите Български пътища по време на ежедневната употреба на джипа както и на управляемостта...
              Иване, все пак да имаме предвид, че който решава да слага лебедка отпред, преценява и правилното окачване за това плюсово тегло пред моста.

              На моята Тойота Митко качи 2" TJM, което е с +100кг. отпред и отзад. С такова окачване не виждам никакви проблеми да нося перманентно монтирана отпред лебедка.

              Коментар


              • #22
                Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
                В същност може би само аз имам реален опит с такава лебедка ...
                И аз
                На нивата имах такова чудо - завиваше се с болтове с "крилчатки" в багажника и пак с тях отпред или отзад, НО беше 3500lb, а не 12000
                Сега съм с твърдо хваната отпред липсва ми задната понякога, но рядко, но не бих се върнал на подвижна отново!







                Последно редактирано от alex_markov; 08-03-07, 22:35.

                Коментар


                • #23
                  Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                  Е ти с тоя простор направо закри темата!!!!!!

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                    Защо да я е закрил? Човека си е запомнил инструктажа по ТБ, пък съвсем скоро се опитаха да му правят забележка, че не е сложил "чул" на ... полимерно въже.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                      "чул" на ... полимерно въже.


                      ААА стига бе, и това ли? Че полимера няма да цапа га...щите с ражда. Какви хора бреее, да развалят простора на човечеца.
                      Последно редактирано от Yaro; 13-03-07, 10:02.

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                        Бе, все някой ден калната пластмасова връвка ще избичи някого, пак ще дойдете ухилени да разправяте. Ама обратното.

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                          Такъв ден Стефане няма да има. Полимерното въже не натрупва никаква енергия и не се разтяга... Така че като се скъса тихо и кротко си пада на земята... Можеш и с ръка да го държиш ако искаш...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                            Такъв ден Стефане няма да има. Полимерното въже не натрупва никаква енергия и не се разтяга... Така че като се скъса тихо и кротко си пада на земята... Можеш и с ръка да го държиш ако искаш...
                            Не знам ама това на Алекс като се скъса изгърмЕ като пушка в бора. Та не бих искал да го държа с ръка.

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                              хора, по - спокойно нищо не е толкова страшно

                              няма никакъв проблем лебедката да се монтира на подвична поставка и да се ползва и отпред и отзад. това се прави, когато автомобила е предназначен да се движи по пътищата и отвреме навреме влиза в гората. warn предлагат таква поставка за тяхната лебедка 8000 /само за нея/. разбирасе ако моякой иска може да сложи там и по - голяма но това се счита за опасно. лебедката 8000 тежи със стоманеното въже, поставката и ролките около 40 кг и не е проблем средно здрав човек да я разнася около колата. стойката има и удобни дръжки.

                              предимствата на този монтаж са неизброими и когато човек няма намерение да ползва лебедката повее от 5 - 10 пъти в годината, според мен е правилния избор. недостатъка е че с тази лебедка в повечето случаи ще трябва да се дърпа през полиспаст.

                              мнението че за джипката на картинката трябва лебедка 12000 незнам от къде произлиза но не е вярно. според всички формули за изчисление там се полага най - много 9500, при положение че и 9000 върши работа и то за състезателни цели. за употреба от 5 - 10 пъти в годината се препоръчва 8000. незабравяйте че призводителите на ровър дифендър 110 препоръчват за него лебедка 8000. от там натък трябват специални умения на пилота и екипажа
                              drive alive

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Монтаж на лебедка отвън - за и против...

                                WARN сега имат една нова много компактна точно предназначена за такава цел тежи 35кг със стоманено въже ама съм виждал и синтетика така ше е по лека но цената и е доста височка
                                за тези пари си слагам един кит +10см и перкам додет мога а лебедка когато намеря толова кал щото за сега не съм..
                                поздрави..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X