Здравейте,днес се сблъсках с един проблем когато се опитах да сложа дистанционно управление на лебедката ми Табор 9К.Проблема е следния купих си дистанционо,което подава ток на два кабела в едното положение е на единия в другото положение на другия,но управлението на табора е с 4 превключватела(подонби на влючвателя на стартерите) и чрез тях се преобръща посоката на тока.Опитвах се да го свържа но така и не успях все не се получаваше.Някой правил ли е подобна операция да ми даде съвет??
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при монтаж на дистанционо управление на лебедка Табор 9К
Свий
X
-
От: Проблем при монтаж на дистанционо управление на лебедка Табор 9К
На това в схемотехниката му се вика H-мост. Едно копче задейства две релета - едното да подаде +, а другото - на мотора. Другото копче задейства другата двоица, така че моторът да получи + и - наопаки. Токовете обикновено са големи и затова големите релета се захранват през двойка малки релета, с които се предпазват и от едновременно включване.
-
От: Проблем при монтаж на дистанционо управление на лебедка Табор 9К
Значи ще трябва първо да разбереш кое копче какво прави на кои от 5-те кабела на ръкохватката. Примерно с батерия и лампичка или с омметър, или пък с разглобяване. И да има някакви стандартни цветове, аз не ги знам.
Коментар
-
От: Проблем при монтаж на дистанционо управление на лебедка Табор 9К
И аз като си взех моята лебедка се чудих доста как да свържа управлението, но след малко проби, повечко мислене, и търсене из темите успях. Но все пак имах и малък жокер-на местата където трябва да се вържат тънките кабелчета от дистанционното гайчиците бяха развити.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Проблем при монтаж на дистанционо управление на лебедка Табор 9К
Не съм го виждал тоя Табор, но какви са шансовете 2 от жиците да са за блокировка но второто управление?О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Проблем при монтаж на дистанционо управление на лебедка Табор 9К
Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнениеМалко са сложни нещата ръкохватката е с 2 превключвателя с отделни кабели,задействат се от едно лостче.
Мотора е сериен, което ще рече, последователно свързан ротор и статор. На лебедката има 4 извода
Маса, или минус на корпуса. Това е единия край на статора.
1 извод близо до барабана с въжето. Това е втория край на статора.
2 извода на отдалечения от въжето край на мотора. Това са двата края на ротора.
Движение навиване: + през реле1 на първи край на ротора, втори край на ротора през реле 4, на статора, маса
Движение развиване: + през реле 2 на втори край на ротора, първи край на ротора през реле 3, на статора, маса
Обръщането на посоката става с обръщане + и - само на ротора. Това е причината да има толкова кабели.
Това е някакво подобие на схема.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар