Отдавня се каня да изхвърля оргиналната броня на Патрола и да си направя тръбна , но все излизаше нещо друго и не идваше нейния ред.Вчера след като сложих калните гуми(най накрая)
загледах джипа и след 5 мин бронята беше на земята.Какво беше учудването ми като я видях отвътре-2 роксела фи 20 , парчета железа и за капак ключ за ъглошлайф!!!...всичко това заварено за бронята.Имах различни по цолаж тръби и за това доста се двуомих с коя тръба ще изглежда най добре , а същевременно и да върши работа( за хай джак), но накрая се спрях -основна 2 цола и подпорна 1 цол. След като отрязох старите стойки на бронята се наложи да ги удължа с профил 40х80 от който направих рама на бронята. 
Извинявам се за качеството на снимките ,но са от мобилен телефон.
загледах джипа и след 5 мин бронята беше на земята.Какво беше учудването ми като я видях отвътре-2 роксела фи 20 , парчета железа и за капак ключ за ъглошлайф!!!...всичко това заварено за бронята.Имах различни по цолаж тръби и за това доста се двуомих с коя тръба ще изглежда най добре , а същевременно и да върши работа( за хай джак), но накрая се спрях -основна 2 цола и подпорна 1 цол. След като отрязох старите стойки на бронята се наложи да ги удължа с профил 40х80 от който направих рама на бронята. 
Извинявам се за качеството на снимките ,но са от мобилен телефон.

самоче за ТЛК 70
Коментар