Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Легални ли са стоманените брони и ако не как се легализират.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Стоманените брони са добри за офроуд-джиткане, по горите, за лов и риболов.
    Съмнявам се, че при ПТП някой застраховател ще плати щетите, причинени от кола със "силови" брони.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #17
      Не знам как е по други места, но у наше село у КАТ, с такива метални брони директно те връщат от канала при регистрация. 😁
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • KokoJambo
        KokoJambo коментира
        Редактиране на коментар
        А кое е вашето село?

      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        Ямбол.

    • #18
      То си има Джипка с железни бронии-УАЗ. И за "тегличите" искат докуенти или да ги има вписани в комплектацията ( VIN ).
      FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

      Коментар


      • viperr
        viperr коментира
        Редактиране на коментар
        Уаз няма и колани. Той си е така произведен. Хората искат да е в заводски вид, за лифт и боди лифт не правят проблеми май никъде, нито за по големи гуми и лебедки.

      • nogopechen
        nogopechen коментира
        Редактиране на коментар
        По-новите имат колани и други безопасноати. Обърнете внимани на датата и цената. https://youtu.be/tL9N0S1kyMY

    • #19

      #18.1

      viperr коментира


      "Уаз няма и колани. Той си е така произведен. Хората искат да е в заводски вид, за лифт и боди лифт не правят проблеми май никъде, нито за по големи гуми и лебедки".

      Принципно е "изменение в конструкцията". Та нищо чудно все по-често да е проблем И на улицата, а не само в КАТ.

      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
        Принципно е "изменение в конструкцията". Та нищо чудно все по-често да е проблем И на улицата, а не само в КАТ.[/FONT][/COLOR]
        По този параграф вдва ли и 1% от моторите ще бъдат изрядни.
        Всички тези железа и светещи джаджи дето поставяме не са и чували за сертификат.
        А и да имат - в чия компетенция ще бъде да ги одобрява или не?
        Всъщност не знам НИТО един мотор на познати и приятели да е останал БЕЗ изменения.

        Според мен на никой не му се бърка в тая каца с л@на@.
        Освен смрад се отваря и работа а както се вижда все по-трудно ще се намират хора за работа!
        Враг усраине

        Коментар


        • #21
          СИГМА спира мотори основно. Там само гърнето се чува от далече. На джиповете по им личи.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #22
            И какво ще се окаже? Че само Гараж 31 монтира на своите клиенти силови брони със европейски
            сертификат???
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              И какво ще се окаже? Че само Гараж 31 монтира на своите клиенти силови брони със европейски
              сертификат???
              Руси,

              Оказва се малко хора знаят, че всеки производител САМ сертифицира изделията си, Бай Пешо от Чукурово може да произведе и лепне валиден стикер СЕ и второ, България все още не е ратифицирала точно тази директива за предните и задните брони.

              How to obtain CE marking?

              As the product's manufacturer, you bear sole responsibility for declaring conformity with all requirements. You don't need a license to affix the CE marking to your product, however, before doing so, you must:
              • ensure conformity with all relevant EU-wide requirements
              • determine whether you can assess your product by yourself or if you have to involve a notified body
              • put together a technical dossier documenting conformity: find out about technical documentation
              • draft and sign an EU declaration of conformity
              Once your product bears the CE marking — if the competent national authority requests — you must provide them with all the information and supporting documentation concerning CE marking.

              Източник - https://europa.eu/youreurope/busines...g/index_en.htm

              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #24
                И ако сложа едно такова изчадие и блъсна пешеходец какво ще стане ? Или се появя в Гърция например ? Като ида в КАТ какво ще им кажа имам сертификат от гаража на бай Стамат ? И те ще кажат браво минаваш.... Май нещо почнахте да бълнувате будни.

                Коментар


                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Винаги можеш да отидеш на ходжа например и да си платиш да ти направи магия и никога няма да те спират полицаите, и това е решение :–)

              • #25
                Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
                И ако сложа едно такова изчадие и блъсна пешеходец какво ще стане ? Или се появя в Гърция например ? Като ида в КАТ какво ще им кажа имам сертификат от гаража на бай Стамат ? И те ще кажат браво минаваш.... Май нещо почнахте да бълнувате будни.
                Това е форум за offroad джипове не за пежо 206 търсиме решения не оправдания

                Коментар


                • viperr
                  viperr коментира
                  Редактиране на коментар
                  Човека иска да го кара сред колите не в планината

              • #26

                • #25.1

                  viperr коментира
                  [COLOR=#656A6D !important]Днес, 13:11[/COLOR]



                  Човека иска да го кара сред колите не в планината


                  Ааа. Тук сме ОК. В гората е малко вероятно да дойде някой да проверява. Иначе имат право на теория!
                п.п. Те кой не вЕрва!
                ЗДвП
                Глава първа.
                ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ



                Чл. 1. (1) Този закон урежда правилата за движение по пътищата, отворени за обществено ползване, изискванията към пътните превозни средства за участие в движението по тези пътища, изискванията за правоспособност на водачите на пътните превозни средства, правата и задълженията на участниците в движението и на съответните служби и длъжностни лица, както и принудителните мерки, които се прилагат, и наказанията за нарушаване на разпоредбите на този закон и на издадените въз основа на него нормативни актове.
                (2) Целта на този закон е да се опазват животът и здравето на участниците в движението по пътищата, да се улеснява тяхното придвижване, да се опазват имуществото на юридическите и физическите лица, както и околната среда от замърсяването от моторните превозни средства.
                Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 26-08-24, 14:49.
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #27
                  До защитниците на евро ценностите. Как си представяте джип с усилени брони или булбар да се регистрира и да стигне до въпросната гора? Там в гората паркиран ли ще го държите да не блъсне някой изнежен по пътя? Или с пежото 206 хибрид и платформата ще го теглите до гората всеки път понеже на някой льольо така му скефнало че може да одраска някой охльов по пътя. Ми то по тая логика може да забранят и вилиците за хранене че е пълно с малумници някой може да си изкара окото, всички с китайски пръчици да се хранят.

                  Коментар


                  • #28
                    Първоначално публикуван от KokoJambo Преглед на мнение
                    До защитниците на евро ценностите. Как си представяте джип с усилени брони или булбар да се регистрира и да стигне до въпросната гора? Там в гората паркиран ли ще го държите да не блъсне някой изнежен по пътя? Или с пежото 206 хибрид и платформата ще го теглите до гората всеки път понеже на някой льольо така му скефнало че може да одраска някой охльов по пътя....
                    Ако "одсраскания охлюв" е детето ти или родителя ти подозирам че рязко ще си смениш вижданията.
                    Събота и Неделя бих на оффроуда в Зверино и да ти кажа модофицираните машини бъш така си дойдоха - на платформи.

                    Коментар


                    • #29
                      Защо се хабите толкова, а не прочетете какво пише в предписанията и регулациите, просто и елементарно е - броните трябва да са покрити с гума или мека мартерия с конкретна твърдост!

                      Радвайте се, че в БГ все още не сте опитали от реалното поведение на големите застрахователи, които от 9 кладенеца ще докарат вода за да не платят, в Англия зимни гуми се водят модификация и нарушение на застрахователния договор, лепенки на стъклото или нефабрични джанти, или неработеща аларма и какво ли още не може да бъде причина да не платят и стотинка и да се бръкнете много хиляди в момента в който решат да прилагат принципите по които ни дерат нас в европа.

                      Ето един пресен пресен пример, минах 8 000КМ с единия джип и ми спряха застраховката, която е платена за една година и ми оставаха 4-5 месеца, казаха от този час вече си незастрахован, оправяй се! Това защото бях подписал договор за застр.полица с пробег 8000КМ на година.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • viperr
                        viperr коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ебаси гаврата, как са разбрали че си минал 8000 км?

                      • BatGeorgeone
                        BatGeorgeone коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз им се обадих да поискам да си платя за анекс към договора и още пробег ама ми казаха НЪЦ и трябваше да правя чисто нова застраховка с друг застраховател. При ГТП и служебни пътувания се засича километража.

                        Защо не карам без да им казвам много хора ще си помислят, ами защото вероятноста да стане издънка е много малка, нищожна дори, но последствията ако стане издънка са буквално огромни и за 5 години напред, следователно риска е огромен и отказах да рискувам.

                      • cnc82
                        cnc82 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз мога да потвърдя, че и във Финландия застраховката е спрямо километрите. Минаваш повече - плащаш повече.

                    • #30
                      Е да там и ако декларираш че караш авромобила само за удоволствие събота и неделя пък се блъснеш в сряда на път за работа не плащат също и ако е записано че има само един шофьор а женати вземе колата и се блъсне пак греда.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X