Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Влизането в Евросъюза и ролбарите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Влизането в Евросъюза и ролбарите?

    Понеже ще влизаме в евро съюза ше трябва да махаме рообарите това нещо дали е вярно?
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    За булбаите иде реч предполагам? Би следвало завареното положение да остане такова!
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Твърдят че на завареното предложение ще се наложи да ги облицоваш с нещо мекичко
      Така че ще е голям купон - G-класа с плюшени розовички калъфчета на тръбите отпред - само за блондинки
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        да само за булбарите е забранено в евро съюза но защо все пак на повечето джипове са фабрични,щом производителите са сметнали за необходимо но цялата работа щее кофти май.
        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от MARINHAKER
          да само за булбарите е забранено в евро съюза но защо все пак на повечето джипове са фабрични,щом производителите са сметнали за необходимо но цялата работа щее кофти май.
          Не на всички са фабрични.Има "тунинг"фирми ,които предлагат "фабрични " от "производителя" И започват да ги сгъват и никилират .
          B+

          Коментар


          • #6
            Моето Диско си го взех от Холандия в абсолютно същия вид като сега , е без лебедката.

            Малко голяма е картинката , но не можах да вляза във фтп-то да я смаля.

            Коментар


            • #7
              Това ми прилича на оня стар виц от социализъма, дето решили да изпитат покорството на трудещите се и на профсъюзното събрание директорът казал: "Утре ще ви бесим всички!", очаквайки бурни реакции и протести. Уви - в залата само наведени глави. Само един се осмелил да вдигне ръка и да попита: Извинявайте, въжета сами ли да си носим или ще ги осигурят от профкомитета...

              Та и сега. Още приели ни неприели и почнахме...
              Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

              Коментар


              • #8
                А да знае някой да има БГ закон за тая работа. Аз не знам, и докато е така никой не може да ме задължи да си го сваля. Има къде по-важни закони които даже и и тия дето трява да следят за спазването им не спазват, та точно това.Пък и не смятам че една набримчена със 100 еднодневка е по-малко опасна от моя булбар. Ми то веднага след него започва рамата, която е доста по здрава, така че за какво изобщо става дума?
                Поздрави
                ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                Коментар


                • #9
                  съгласен съм с вас момчета но все пак някои дали е излизал в евро съюза с джипката си как стоят там нещата.
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • #10
                    Да аз ходих до Австрия, и нямах никви проблеми. Не знам как е другаде ама Австрия е в ЕС.
                    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                    Коментар


                    • #11
                      аз в Германия......

                      аз си карах ТЛСто(напълно подготвено за офф роуд-гриллгард(булбар) без никви брони със правен шнорхел стоманените въжета и т.н.. абе "каубойска" история и с бг номера.спирали са ме даже Крипол (техните цивилни криминални).проверявали са ми сичко и винаги са ми казвали че не мога да зема технпреглед там ама щом колата ми е регистрирана и има преглед във някоя държава от Евроконвенцията за движение по пътищата значи няма проблем.заяждат се повече само ако лебедката не е покрита с някъв предпазител.
                      та живял съм във Франкфурт и бех голема атракция из града та само и заради номерата и това в продължение на една година.
                      Абе не се бойте в Европа.наще са милион пъти по гадове.за същата гореспомената ТЛС кат я прибирах в БГ с гръмнал мотор на автовоз след една година наще шкембелии на митницата ми искаха да платя втори път мито и то съвсвм сериозно!!!!!!!!!!!!!!!!
                      и наще куки тука са милиард пъти по заядливи и просяци.
                      само да ви разкажа че кат ме заковаха за първи път в Германия с ТЛСто след сичките там говореници същите криполицай ме вкараха в техната система че имам право да карам една година с БГ номера при нормално разрешени 6 месеца И ТОВА БЕЗ ДА СЪМ ГИ ПИТАЛ ИЛИ МОЛИЛ ДАЖЕ.просто ми видяха срока на работната виза и ми направиха компромис.......
                      та какво повече да говорим.НЕ СЕ БОЙТЕ КАРАЙТЕ.
                      а и да доразкажа че кат ме заковаха там първия път караха зад мен с цивилна кола и аз минах на червено (беше 4 през ноща) и прегазих един остров между две платна.не казаха даже дума за тва (а аз се бях окензал яко).
                      та карал съм по нашенски и по трамвайни линии и са ме виждали и само се смяха с мене и викат имаш хубава машина.та мисълта ми е там са ХОРА.сички с джипове махат свиркат и т.н. кат те видят с подготвен за оффроуд джип.а гриллгардовете не са забранени така или иначе.
                      само лебедката трябва да е покрита и да имаш разширения калобрани нат гумите и некъв вид броня (аз нямах нищо от същите )
                      аре че се увлиякох.та не се гордея с простотийте ми даже ме е яко срам...
                      ама нали питахте тука..........
                      висете отпуснато

                      Коментар


                      • #12
                        забравих....

                        даже съм карал в еднопосочна улица в насрещното със натопрчения джип и пак само ме предупредиха. и тва в центъра на града.
                        висете отпуснато

                        Коментар


                        • #13
                          трябва да напишеш книга за преживяваниятя си
                          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                          Коментар


                          • #14
                            Боса на фирмата която ми продаде и монтира теглича каза,че в ЕС е забрано да се кара с теглич ако в момента не теглиш нещо.
                            За това там се монтират само сваляеми тегличи.
                            Мой приятел обаче обиколи половин Европа с нормален теглич и никой не му е правил проблеми.

                            Коментар


                            • #15
                              интересна тема аз мисля че щом един път е сложено нещо и колата е минала преглед ням да има проблеми....
                              във испания всичко трябва да се легализира и се минава преглед пишат ти новите размери във талона заедно със тва дето е монтирано и като те спре полицуя ням проблеми....
                              само че май излезнал някав закон за коли над 2005 май вече ням да могат да се легализират със брони от типа на АРБ....
                              аз смятам да слагам теглич и сам се интересъвал доста ако закрива номера глобата е 100€ затва слагат със махаща топка....



                              поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X