Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вежди за Гранд Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    не са грозни, ама са малко нефункционални. стават да ходиш на кафе с тях
    drive alive

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от go go go
      не са грозни, ама са малко нефункционални. стават да ходиш на кафе с тях
      Ценя високо мнението ти но в случая дърпаш малко чергата към състезателния ОффРоуд. Ако стават само за кафето няма да са малко а много нефункционални. Нали знаеш че моя SUV e JEEP.
      Оригинолните гуми на ГрандЧероки са 235/70/16 а тези който ще сложа 305/55/20. И в двата случая височината на гумата е 17см.
      За сега съм намерил само джантите.

      Кални гуми на този размер наистина са рядкост но в Щатите ги има и ще ги намеря. А и окачването ще е от там така че ще събираме някъф съндък. Кофтито е че всички фирми който намерихме за раздувките искат те да ги монтират. За това търся в България.

      Коментар


      • #18
        не аз просто имах предвид че не е разумно според мен да сасипваш толкова скъпи гуми и джанти на офроуд. това дори и в америка е рядкост, но щом си го решил, действай

        съвета ми е да си вземеш поне 6 гуми с джанти защото ако срежеш една после е тежко, а за окачването, пазар голям, зависи за какво ти трябва.
        drive alive

        Коментар


        • #19
          човека иска да кара джип, пък да криви джанти като с лека кола

          хората от 16" минават на 15" да са им по-високи гумите и да пазят джантите...

          явно гъзарията иска жертви /на красивото не може да кажеш грозно/

          ако идеята е да си по-стабилен на асфалт - няма да стане след 6" лифт, ако ще и пистови гуми да му сложиш
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            тя колата и без това след 6'' лифт ще става само за някои работи
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Тедо преди врема Савата ти каза да не пишеш неща за които не си сигурен. Всъщност го каза по по-различен начин ама аз толкова грубо не мога независимо че Савата беше абсолютно прав. Ако сме си само ние можем да си пишем на воля и да се шегуваме колкото си искаме обаче това се чете и от хора които не разбират и могат да си направят погрешни изводи.
              Та за кривенето на джантите. Късал съм Бриджестон Потенца. Незнам дали знаеш но Потенцата е една от редките гуми която освен под протектора има стоманени нишки и по бордовете. А джантата не се изкриви нищо че размера беше ниско профилен(5см височина на гумата). Усуквал съм геометрията на купето в дупка и пак без да изкривя джантата.
              Има джанти и джанти. А разликата в цената не е заради външния вид. Точно за това избрах джантите от втората снимка. Много са здрави. В случая обаче за джантите няма място за притеснение защото гумата между тях и пътя е повече отколкото стандартните.
              За стабилноста при 6" лифт също не си прав. С твърдо окачване и изнесени гуми мога да я направя дори по стабилна от преди. Обаче такъв тръскалник не ми се кара. Затова ще жертвам малко стабилност.
              От 15 години правя тунинг на окачване. Не голфаджийски феис лиготий. Вярвай ми знам за какво става въпрос.
              Независимо че понякога не си прав аз пак ценя твоето мнение защото колкото и да знам все си мисля че не знам всичко. Ама гледай да пишеш по технически издържани неща. Нещо което знаеш от опит а не кои кво казал.

              ПС.
              Сава прав си за бройката. Пет джанти с шест гуми. Че не се знае знае ли се.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от go go go
                не аз просто имах предвид че не е разумно според мен да сасипваш толкова скъпи гуми и джанти на офроуд. това дори и в америка е рядкост, но щом си го решил, действай

                съвета ми е да си вземеш поне 6 гуми с джанти защото ако срежеш една после е тежко, а за окачването, пазар голям, зависи за какво ти трябва.
                Прав си. С такива гуми и джанти в калта не е разумно. Според общото схващане. Да не говорим пък че с тва лъскаво ГрандЧероки е още по НЕразумно. Обаче аз съм много разумен човек.
                Даи да живеем днес че утре не се знае.

                Коментар


                • #23
                  проблема на големия лифт не е в стабилността, има начини това да се оправи. гадно, е когато някое малко дете трябва да се качи на задната седалка а прага му е до челото

                  за окачването търси нещо на дълги рамена и не се занимавай с пружини и амортисьори, мини направо на коиловери

                  и си вземи втори комплект гуми за гората с 16'' джанти защото тия големите /скъпите/ са много скъпи
                  drive alive

                  Коментар


                  • #24
                    Проблема не е в това че са слаби гумите или джантите Все повече хора се ориентират към по големи джанти само че за ...............сухи трасета при нащо каране гадното е че висока джанта с ниско профилна гума в коловозите ще се напълни със страшно много кал и от там е ясно какво следва ............ Тези фендъри са кът аут и затова така са ти казали хората цената им в Америка няма да е под 400-гущера А и след като ги вземеш монтажа не е проста работа Ако ще слагаш коил-оувъри на кола без шаси бая магии ще трябва да сделаш

                    Коментар


                    • #25
                      Аз и сега с 2" лифт като возя адвокотката все ме кара да спирам до някои по-висок бурдюр. А децата като се качват е голямо катерене. За това предпочитат да се возят при маика им.
                      Като излезнеш с кал в джантите на асвалта верно става страшно. Виждал съм джанти за кал. Вътре са под ъгал и при движение изхвърлят калта. Ама на 20" - малко нагличък взех да ставам.Така че ще трябва да ги чистя на ръка.
                      Смятам цялото извръщение да излезе до 10 000лв. За сега ми взеха 4 задни от SRT8 за 1000$. Ще трябва да намерим още една но дори и да не успеем в България ги има по 1200лв за брой.
                      За коилоувъри дори не съм се замислял. Гледам че ги слагат на ултра спортните джипове ама чесно идея нямам за какво поведение става въпрос. Мисля да сложа пружини и амортисйори с дълги рамена. Комплекта е около 2000$.

                      Коментар


                      • #26
                        за тия пари малко трудно ще стане това което си намислил, просто си нямаш представа още колко неща ще ти трябват освен китовете. принципно моя опит показва че колкото струват китовеете толкова още даваш за разни други работи, за които в рекламата не е ставало дума. това е ако решиш да го правиш както трябва.

                        иначе това за калта в джантите е факт, но хубавото е че ще можеш да сложиш лесно по - големи спирачки после, защото оригиналните са нефелни
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Аз от спирачките нямам лоши впечетления ама след големите гуми може и да изнемогват.
                          От какво друго ще имам нужда или е рано да се каже преди да се пробва.
                          http://www.rubicon4x4.com/popup_imag...d7ee91ee9374b7

                          Коментар


                          • #28
                            първо спирачни маркучи, предни и задния, курмилни щанги /големите гуми ще изкривят сегашните/ вероятно ще трябва да изместиш закрепването на амортисьорите на задния мост. не съм сигурен за гранд черокито, но вероятно поне единия кардан ще окъсее. нови по - големи бъмп стопове.

                            задължително усилени предни и задни полуоски, с нови главини с ключалки поне отпред, защото тези ще ги счупиш. едно колелце, което да направи така че километража ти пак да показва верните километри. накаква стойка за новата, огромна резервна гума, хай лифт защото нормалния крик вече ще ти е малък. от там предна и задна броня и защита на праговете, от там лебедка .... стига съм писал

                            разбира се може да направиш компромис с някои от тези неща но повечето така или иначе ще си ги купиш, независимо дали ще е сега или после във времето.

                            във всеки случай тунинга, който си избрал е стейдж 2 + и струва в завършен вид 20000$ - 25000$, това разбира се ако имаш някой, който грамотно да монтира всичко това, успешно от първия път, а това както ще разбереш в хода на тунинга не е толкова лесно.

                            освен това ще си първия в българия тунинговал гранд чероки до такава степен и ще имаш честта, като мене с вранглера, да пробиваш пътя за другите след теб, което допълнително оскъпява нещата.
                            drive alive

                            Коментар


                            • #29
                              Най важното е да знаеш от самото начало какво изкаш от автомобила А не да сменяш през пет минути концепции и стилове щото след това ще трябва да обесняваш премислици че друг ти е виновен Като цяло за автомобил за офф без шаси има доста неща за усилване по самоноса и наи добре започни първо от него Мотора на машината е достатъчно мощен и при усилване на силовите преводи и окачването може да доведе до деформации на купето или планките за закрепване на окачването

                              Коментар


                              • #30
                                Добре че има такива като вас от време на време да ми набиват канчето щото като ми влезе мухата в главата спиране нямам.
                                За съжаление ще трябва да си охладя малко ентусиазма.
                                Прочетох малко Щатски форуми и се оказа че хората които карат ГрандЧероки на ОффРоуд посочват окачване с 2" лифт и 31" гуми като най-пълноценно. От там на горе окачването можело да понесе екстремно натоварване което трансмисийте и купето не могат. Наи общо казано като имаш голям лифт и гуми и видиш пред теб някви огромни каманаци тръгваш и в най-скоро време чупиш я полуос я скорости или раздатка. Липсата на шаси също била фатална за купето. А ако си с 2" лифт изобщо не тръгваш шото знаеш че ще опре. И кво става правиш джипа да изглежда като вседеход а дори не мажеш да го използваш пълноценно колкото преди. Не искам да правя кола която изглежда повече от колкото е.
                                Разбирасе видях и изключения. Обаче те вече отиват в съвсем друго състезание. И тия 20 000 дето Савата ги каза сигурно за да не ме плаши са много далече от крайната сума. В крайна сметка ще дам пари колкото за два джипа за да имам един които не е двапъти по добър.
                                Аз все пак ще помисля още ама нещата отиват към отбой.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X