Днес пак гледах отвратителните "ролбари" на едно ново Чероки, тип ръждива туристическа скара и реших да питам две неща:
1. Как се казват тези тръби, щото ролбърът пази при търкаляне, а не при разбутване?
2. Не са ли забранени такива "подобрения" по колите, движещи се по обществената мрежа? Както е известно и на катаджиите, съвременните каросерии са изчислени с различна якост и предницата е направена да погълне голяма част от енергията при удар. Затова е мека и чуплива. Не им стига тегловото предимство, ами като хващат разни тръби за шасито, джиповете стават савсем опасни за леките коли при удар. Да не говоря какво ще стане ако блъснат пешеходец, дори и с ниска скорост. Ясно, че парвенютата трябва да се направят на мъжкарите от рекламите на Camel, но нищо не намирам в закона по този въпрос. В белите страни тези неща се махат като се върнеш на асфалта, а тук пак се правят на разсеяни.
1. Как се казват тези тръби, щото ролбърът пази при търкаляне, а не при разбутване?
2. Не са ли забранени такива "подобрения" по колите, движещи се по обществената мрежа? Както е известно и на катаджиите, съвременните каросерии са изчислени с различна якост и предницата е направена да погълне голяма част от енергията при удар. Затова е мека и чуплива. Не им стига тегловото предимство, ами като хващат разни тръби за шасито, джиповете стават савсем опасни за леките коли при удар. Да не говоря какво ще стане ако блъснат пешеходец, дори и с ниска скорост. Ясно, че парвенютата трябва да се направят на мъжкарите от рекламите на Camel, но нищо не намирам в закона по този въпрос. В белите страни тези неща се махат като се върнеш на асфалта, а тук пак се правят на разсеяни.
Коментар