И , аз се интересувам какви са предимствата и недостатъците на затворените брони, моля CJ_7 да си каже компетентното мнение. Временно направих на нивата отворена , но взех броня от Паджеро и ще я преправям и се колебая какъв модел да е !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Предимства и недостатъци на затворените брони (с лебедка).
Свий
X
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
При закрит монтаж на лебедката винаги оставяме отвор за наблюдение и обслужване на въжетоПървоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеБраво бронята е станала невероятна.Но един въпрос ме гложди тия дни,тъй като ми предстои същата процедура.Гледам ,че някои брони ги оставяте отворени отгоре върху лебедката/като на Чавдар напр./,а ето че тази е затворена изцяло.Какви са критериите и как аджаба е по-добре да се направи.Според мен да се остави отворена е по-добре от гледна точка на това да се вижда и контролира навиването на въжето.От друга страна пък ако е затворена/както е в случая/лебедката е по-защитена,както от атмосферни влияния,така и от интервенция на някой апаш.За това се тормозя и се радвам на мнения.Благодаря.

Това да бъде скрита или открита лебедката е въпрос на лично виждане и конструктивни дадености на самия автомобил.
Моята например е изцяло открита,но така предразполага конструкцията на автомобила

Точно при този модел -Y260 разположението на централен хебел и напречната греда пред радиатора ,са пречка за монтиране на лебедка в нормално положение.Ако се монтира върху бронята ще пречи на въздушния поток към радиатора.Всички знаем за склонността на този мотор към прегряване
.Тази броня се отличава от останалите по това, че лебедката е прикрепена челно към нея от вътрешната и страна и трябва да бъде добре укрепена.

Ако искаш да запазиш оригиналния вид на джипа си без да режеш и един ден да върнеш "щатната" броня на мястото , то това е твоето решение

Колкото до защита на лебедката от атмосферни влияния тя си е предвидена да работи при екстремални условия .Това че се монтира пред,под и изобщо около радиатора помага при работещ мотор да не се залежда въжето зимата.При всички случаи не трябва да се монтира в изцяло затворена кутия за да има добро охлаждане и оттичане на водата.
За апашите няма да говоря.
Ако са решили да вземат нещо от джипа-взимат го целия

------------------------------------
тел. O878 9ЧЧ 999
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
Аз лично не бих натоварил Нивата с толкова кг.желязо отпред.Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнениеИ , аз се интересувам какви са предимствата и недостатъците на затворените брони, моля CJ_7 да си каже компетентното мнение. Временно направих на нивата отворена , но взех броня от Паджеро и ще я преправям и се колебая какъв модел да е !
Предпочитам нещо такова с леки изменения:

------------------------------------
тел. O878 9ЧЧ 999
Коментар
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
offtopic:
Относно монтаж на лебедка на Нива, ако не говорим за съзтезателна или екстремна експлоатация, на мен най-много ми допада решението на Нивата на Алекс. Също като Боби не мисля, че е удачно самоносещата конструкция на Нивата да се товари с много железа, големи лебедки и т.н.
Коментар
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
В момента бронята ,която съм изрязал е по-лека от прикачената от cj_7, а колкото до нивата на Алекс, аз съм против това лебедката да е мобилна.Май се разубедих, да преправям паджеровата броня , защото вашите мнения и аргументи са много силни .Ще карам така , и ще ви дам инфо какви са плюсовете и минусите на тази броня (пародия). ПОЗДРАВИ и много мерси за изказаните мнения !!!!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар