И , аз се интересувам какви са предимствата и недостатъците на затворените брони, моля CJ_7 да си каже компетентното мнение. Временно направих на нивата отворена , но взех броня от Паджеро и ще я преправям и се колебая какъв модел да е !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Предимства и недостатъци на затворените брони (с лебедка).
Свий
X
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеБраво бронята е станала невероятна.Но един въпрос ме гложди тия дни,тъй като ми предстои същата процедура.Гледам ,че някои брони ги оставяте отворени отгоре върху лебедката/като на Чавдар напр./,а ето че тази е затворена изцяло.Какви са критериите и как аджаба е по-добре да се направи.Според мен да се остави отворена е по-добре от гледна точка на това да се вижда и контролира навиването на въжето.От друга страна пък ако е затворена/както е в случая/лебедката е по-защитена,както от атмосферни влияния,така и от интервенция на някой апаш.За това се тормозя и се радвам на мнения.Благодаря.
Това да бъде скрита или открита лебедката е въпрос на лично виждане и конструктивни дадености на самия автомобил.
Моята например е изцяло открита,но така предразполага конструкцията на автомобила
Точно при този модел -Y260 разположението на централен хебел и напречната греда пред радиатора ,са пречка за монтиране на лебедка в нормално положение.Ако се монтира върху бронята ще пречи на въздушния поток към радиатора.Всички знаем за склонността на този мотор към прегряване.Тази броня се отличава от останалите по това, че лебедката е прикрепена челно към нея от вътрешната и страна и трябва да бъде добре укрепена.
Ако искаш да запазиш оригиналния вид на джипа си без да режеш и един ден да върнеш "щатната" броня на мястото , то това е твоето решение
Колкото до защита на лебедката от атмосферни влияния тя си е предвидена да работи при екстремални условия .Това че се монтира пред,под и изобщо около радиатора помага при работещ мотор да не се залежда въжето зимата.При всички случаи не трябва да се монтира в изцяло затворена кутия за да има добро охлаждане и оттичане на водата.
За апашите няма да говоря.Ако са решили да вземат нещо от джипа-взимат го целия
------------------------------------
тел. O878 9ЧЧ 999
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнениеИ , аз се интересувам какви са предимствата и недостатъците на затворените брони, моля CJ_7 да си каже компетентното мнение. Временно направих на нивата отворена , но взех броня от Паджеро и ще я преправям и се колебая какъв модел да е !
Предпочитам нещо такова с леки изменения:
------------------------------------
тел. O878 9ЧЧ 999
Коментар
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
offtopic:
Относно монтаж на лебедка на Нива, ако не говорим за съзтезателна или екстремна експлоатация, на мен най-много ми допада решението на Нивата на Алекс. Също като Боби не мисля, че е удачно самоносещата конструкция на Нивата да се товари с много железа, големи лебедки и т.н.
Коментар
-
До: Ето и един Y260 с нова броня и лебедка
В момента бронята ,която съм изрязал е по-лека от прикачената от cj_7, а колкото до нивата на Алекс, аз съм против това лебедката да е мобилна.Май се разубедих, да преправям паджеровата броня , защото вашите мнения и аргументи са много силни .Ще карам така , и ще ви дам инфо какви са плюсовете и минусите на тази броня (пародия). ПОЗДРАВИ и много мерси за изказаните мнения !!!!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар