Извинете ме за поредния ламерски въпрос, обаче не мога да си го изясня сам.
Всички наточени високопроходими автомобили са накичени с ролбарове, което много ги отваря оптично. Дали тия неевтини аксесоари имат и практическо приложение?
Досега, при плахите ми и общо взето смешни оф-роуд опитчета така и не усетих необходимост от такова нещо. Клоните си дерат по боята, влизат през отворените прозорци и драскат, шибат (не в оня смисъл, а в буквалния) и пр. до каквото достигнат.
Да си отварям вратата на гаража с евентуалния ролбар е добра идея, ама тя се отваря навън... значи само на излизане би ми вършил работа и не си струва за такива половинчати работи да се дават толкоз пари
Та да бъде или да не бъде?
Всички наточени високопроходими автомобили са накичени с ролбарове, което много ги отваря оптично. Дали тия неевтини аксесоари имат и практическо приложение?
Досега, при плахите ми и общо взето смешни оф-роуд опитчета така и не усетих необходимост от такова нещо. Клоните си дерат по боята, влизат през отворените прозорци и драскат, шибат (не в оня смисъл, а в буквалния) и пр. до каквото достигнат.
Да си отварям вратата на гаража с евентуалния ролбар е добра идея, ама тя се отваря навън... значи само на излизане би ми вършил работа и не си струва за такива половинчати работи да се дават толкоз пари
Та да бъде или да не бъде?
Коментар