Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Грилгардът (ролбар) - гъзария или необходимост?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Грилгардът (ролбар) - гъзария или необходимост?

    Извинете ме за поредния ламерски въпрос, обаче не мога да си го изясня сам.

    Всички наточени високопроходими автомобили са накичени с ролбарове, което много ги отваря оптично. Дали тия неевтини аксесоари имат и практическо приложение?
    Досега, при плахите ми и общо взето смешни оф-роуд опитчета така и не усетих необходимост от такова нещо. Клоните си дерат по боята, влизат през отворените прозорци и драскат, шибат (не в оня смисъл, а в буквалния) и пр. до каквото достигнат.
    Да си отварям вратата на гаража с евентуалния ролбар е добра идея, ама тя се отваря навън... значи само на излизане би ми вършил работа и не си струва за такива половинчати работи да се дават толкоз пари

    Та да бъде или да не бъде?

  • #2
    Re: Грилгардът (ролбар) - гъзария или необходимост?

    Първоначално публикуван от Little Joe
    Извинете ме за поредния ламерски въпрос, обаче не мога да си го изясня сам.

    Всички наточени високопроходими автомобили са накичени с ролбарове, което много ги отваря оптично. Дали тия неевтини аксесоари имат и практическо приложение?
    Досега, при плахите ми и общо взето смешни оф-роуд опитчета така и не усетих необходимост от такова нещо. Клоните си дерат по боята, влизат през отворените прозорци и драскат, шибат (не в оня смисъл, а в буквалния) и пр. до каквото достигнат.
    Да си отварям вратата на гаража с евентуалния ролбар е добра идея, ама тя се отваря навън... значи само на излизане би ми вършил работа и не си струва за такива половинчати работи да се дават толкоз пари

    Та да бъде или да не бъде?
    Колега спорет мен лично тъй наречените ролбари си има нужда!
    Примерно могат да ти служат за добра основа за повдигане с крик!Попринцип до колкото знам целта на бул-бара е да предпазва тенекийте от удари!
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #3
      Пази. От разни дървета във всякакъв смисъл, от кво да е по-леко. Удобно е да се хващаш за него, да си окачаш разни полезни работи. Лампи, въжета. Като му свикнеш може да го използваш примерно за буксир. С моя две години местех всяка вечер кофите за буклук, за да мога да завия и да си ида в къщи. После получих прозрение, и казах на циганите повече да не ги слагат там.
      Не може да се хващаш за него с джека!! В смисъл - не бива. Ако го направиш толкова здрав че да може, той вече няма да има никаква енергоемкост, и като се треснеш в нещо наистина, той вместо да се гъне и да убива удара ще изпотроши всичко след себе си.
      За да не те бият клончетата през прозорците трябва да опънеш въженца между ъглите на покрива и точки примерно в горните предни странични ъгли на калниците.

      Коментар


      • #4
        Стефане забелязал съм че много хора който не разполагат с страшните финанси за такива ролбари слагат просто различни видове траби!Пък се вдигат с хай-джека!?Иначе аз съм за всички видове ролбари!Най-вече за тези вътре който предпазват от убиване при евентуално преобръщане(дано не се случва на никому!).
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          ролбар е клетката, която се прави вътре в купето, зада предпазва екипажа при катастрофа, а бул бара е това, което се слага отпред на колата и обикновено има няколко приложения. едното е да бута дървета, камъни и други дребни и по - едри неща по пътя /извън него/, да служи за добра и здрава основа за закрепване на лебедката, на него може да се закрепва петата на крика при положение, че бронята не позволява това. освен бул бар според мен автомобила за офроуд трябва да има някаква защита на праговете и подходящ булбар отзад. без тези неща в гората всеки 4х4 започва да прилича на стара играчка на слонове
          drive alive

          Коментар


          • #6
            Булбара спестява доста пари за счупени фарове, мигачи и разни пластмасови решетки. Става и за връзване за въжета (например при странично теглене), и т.н. Но тежи доста (поне моя). Взех да се замислям за такъв от алуминий .

            Коментар


            • #7
              Цанко, ако не друго твоят е поне тестван и то успешно Ако на един овен смениш рогата с пластмасови дали как ще се чувства

              Коментар


              • #8
                абе все ще се намери за какво да го ползваш.ама от вода непази -непробвайте преди няколко дни минах през една река ама беще на здрачаване и бях с пуснати фарове,а познайте кво стана , грамнаха
                иначе бара го ползвам наи често да се подпирам на него и да сядам,ама и при повдигане с крик е безценен само да е прикрепен надеждно
                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                Коментар


                • #9
                  Според мен от него няма никаква нужда. Бронята е важна тя поема ударите и бута евентуалните препятсвия напред. Надстойката е само за фукане, защота неината функция е да пази автомобила при сблъсък с високо животно. При некачествена броня при лек удар точно бул бара троши фаровете.
                  IvoVarbanov.bg

                  Коментар


                  • #10
                    булбара върши работа, когато трябва да се сгази дърво или голям храст, тогава ако е правилно направен /наклонен към пътя, а не към колата/ прави така, че клони и дървета да не влезнат през решетката, през радиатора и към водната помпа
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Дали ще е нахално някой да даде някой линк или снимка - чертеж , как и къде се захващат тези бул бари за самата кола. Струват ми се полезни ще бъдат ама щее нещо самоделно че никак не ми се дават толкова пари за украсяване на кошницата ми.
                      ОБОЖАВАМ ДА ЦАПАМ В КАЛТА
                      Начин на живот- за някой:)Honda Shutlle 4WD 16V, Suzuki Samuraj SJ413, Toyota Runner 2.5TDI, Мургаш

                      Коментар


                      • #12
                        Конкретно според колата. В смисъл модела. На безрамните - никъде. Даже да са декоративни, остави щетите по колата, може да се смачка като капан, и ако наоколо няма никой с джек няма как да извадиш и хората.

                        Коментар


                        • #13
                          Хонда Сивик Shuttle 4WD
                          ОБОЖАВАМ ДА ЦАПАМ В КАЛТА
                          Начин на живот- за някой:)Honda Shutlle 4WD 16V, Suzuki Samuraj SJ413, Toyota Runner 2.5TDI, Мургаш

                          Коментар


                          • #14
                            Доста полезно нещо са тез железа
                            В града помагат при по леките ПТП,направо си спасяват от тенекеджийска намеса
                            Ferrum dum ignis candet cudendum est.

                            Коментар


                            • #15
                              Особено като се затвори като капачката на гъзарска запалка, и вече не можеш да вдигнеш и капака да изключиш акумулатора. Което разбира се са капризи ако бензина тече само малко.
                              И никога не може да се случи на мене!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X