Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ролбар въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ролбар въпроси

    Здравейте на всички!Отскоро карам Паджеро 2 и бях решил да му сложа ролбар отпред и степенки отстрани.Подочух обаче отнякъде че с влизането ни в EU се променят нещата и отскоро щяло да има промени в закона и да се забрани монтирането и ползването на обемни брони и ролбари на предницата на автомобили и джипове с цел превенция на ПТП и опазване на пешеходците!Дори трябвало да се демонтират ролбарите които са на автомобили в заварено положение...Смятате ли че това е вярно и ще влезе ли то в сила?
    И ако не ще се радвам да получа съвет откаде мога да си купя степенки и ролбари в София!
    Благодаря предварително!

  • #2
    Re: ролбар въпроси

    Още не знам да е написано нещо в правилника тук в България. По принцип в EU са забранени, но само ако са метални без никакво омекотяващо покритие. Ленд Ровъра, който карам беше с доста обемен булбар като в средата беше от кораво желязо , но с покритие на което не знам точно името. Правен е съгласно обсъжданите рестрикции и за това считам , че такива аксесоари ще продължи да има, но не знам кога ще имаме официално - кое може, кое не.
    Зависи какво си решил да слагаш.
    Последно редактирано от Виктор Мечкаров; 08-05-07, 17:25.

    Коментар


    • #3
      До: ролбар въпроси

      Когато всички откажат цигарите,може и ролбарите да махнем.
      [SIGPIC][/SIGPIC]e-mail:[COLOR=blue]rrrois@gmail.com[COLOR=black];tel:[/COLOR]0886886686[/COLOR]

      Коментар


      • #4
        До: ролбар въпроси

        Цитат:
        Всяка година в страните от Европейския съюз загиват 9000 пешеходци, а броят на ранените е повече от 200 хил. Автомобилната индустрия твърди, че тази цифра е резултат на нещастни случаи, но Европейската комисия и някои автомобилни компании са сигурни, че трябва да се обръща повече внимание на проблема и най-вече на специализираните тестове за пешеходци
        Преди няколко седмици ЕС прие доброволно предложените от европейските автофирми стандарти за безопасност при катастрофа на хората извън автомобила. От 2002 г. влиза в сила задължителното използване на антиблокиращата система на спирачките ABS и се забранява монтирането на ролбари и други конструкции в предната част на колите. Тези мерки обаче са далеч от строгите правила, за които голяма част от независимите организации апелираха.
        Еталон за подобни краштестове е провежданият от японската компания Honda. Помещението в град Тогичи, северно от Токио, обаче може да се определи по-скоро като зала, в която се извършват екзекуции, отколкото мерки за спасяването на човешки живот. Специално подготвените манекени Polar II се прикачват чрез спуснати вериги, след което се
        имитира удар от автомобил със скорост 40 км/ч
        Куклата безпомощно се "хвърля" на предния капак и след няколко пируета във въздуха пада на твърдия под. "Нашата основна грижа е с помощта на продуктите ни да направим хората по-щастливи", обяснява "изтезанията" шефът на ръководството на Honda Хироюки Йошино. Той уточнява, че изпитанията са насочени единствено към опазването на човешкия живот. Това е и основният приоритет, към който се придържа японската фирма при производството на автомобили. В резултат на огромно количество изследвания и проучвания вече е създаден манекенът от второ поколение Polar II, който имитира изцяло поведението на пешеходец. Разработените специални меки поддаващи конструкции дори вече се вграждат на конвейера. Променени са и конфигурацията на предните калници, както и разположението на чистачките. Технологичното развитие на краштестовете за пешеходци обаче не е "по вкуса" на големите автокомпании. По-меките метали във фронталната част от автомобила могат и да спасят човешки живот, но за сметка на това конструкцията търпи много повече повреди, чийто ремонт излиза солено. Поради това новите модели на Honda се степенуват в най-високите класи на застрахователното автокаско. Директивата на Европейския съюз за защита на пешеходците отчасти копира доброволно въведените от Honda стандарти.
        Дали обаче тези мерки са достатъчни?
        Комитета на независимите медици и инженери от държавните учреждения и университети в Германия (ЕЕVC) е представил на ЕС окончателен доклад, изработен след дългогодишна изследователска работа. В него специалистите предлагат пробен механизъм, който имитира удар на пешеходец от автомобил в четири етапа. Те включват симулиран сблъсък на манекен в областта на долните крайници и в главата с размери на възрастен и детски индивид. Предложението на ЕЕVС е "касапницата" да се извърши със скорост от 40 км/ч. Според статистиката 80% от всички злополуки с пешеходци ставали при тази скорост. Комитетът предлага да се издава сертификат на производителите едва при постигането на задоволителни резултати в теста. Евентуалното приемане на нормите на ЕЕVС би довело до
        генерално преразглеждане на конструкциите на автомобилите
        Шведската фирма Autlivе е извършила редица изпитания, които показват, че нараняванията по главата по време на катастрофа могат да бъдат намалени чрез интелигентно оформяне на предния капак. След извършените тестове станало ясно, че горната част на тялото търпи много по-малко поражения, ако предният капак се повдига с 10 см при удар.
        Въпреки положителните резултати предложението на ЕЕVС не е добило силата на закон. Основната причина за това е Европейската асоциация на автомобилните производители АСЕА, които предложиха на ЕС свой проект, който приема новите регламенти, но при много по-ниски изисквания. Така например в предложения от автокомпаниите тест се използва среднотежка глава на "чучело" (вместо две - възрастна и детска), която се удря в конструкция с по-ниската скорост от 30 км/ч.
        С приемането на нормите
        автофирмите си спестяват много разходи
        За особено трудно се смята създаването на 10-сантиметрова буферна зона под предния капак. Модерните автомобили имат издължени аеродинамични муцуни, а за агрегатите е оставено много малко пространство. Външните въздушни възглавници пък в момента са в период на проучване и разработка. Основният проблем при тях е сензорът, който трябва да се задейства от бордовата електроника микрони от секундата преди настъпването на удара.
        Обединението на немските инженери (VDI) е публикувало преди 2 години резултатите от тест, проведен от Техническия университет в Аахен. Автомобил от среден клас и миниван са били подложени на катастрофа от типа на ЕЕVС. При етапа на удар на манекенската глава с детски размери в предната част на минивана степента на наранявания била с 4 пъти повече от максимално допустимата граница, над която раните се смятат за тежки. Според експертите тези данни са равносилни на смъртоносни удари. На официалния тест на ЕС (по типа на ЕЕVС), проведен съвместно с изследователите на FIA от EuroNCAP, е установено, че едва 11 от 100 автомобила покриват задължителните изисквания за горната част на тялото и нито един за удар в хълбоците. Производителите обаче си спестиха по-строгите норми. За пешеходците остава само да вярват в безупречните конструкция и имидж на компаниите.
        Ferrum dum ignis candet cudendum est.

        Коментар


        • #5
          До: ролбар въпроси

          Е освен да почнеме да монтираме по един чувал с памук на ролбара .
          Та нали при удар от джип,пешеходецът има възможност да се хване за ролбара, и да се държи докато не спре джипа
          Скоро ще почнат да се оглеждат и за "случайно заспали" на пътя пешехадци.И ще искат и гумите да со "Европеиски"
          Където Бирата, Там и Аз...

          Коментар


          • #6
            До: ролбар въпроси

            Дали ще се удари в булбара или в бронята не е ли все едно.

            Коментар


            • #7
              До: ролбар въпроси

              Първоначално публикуван от kiki45 Преглед на мнение
              Дали ще се удари в булбара или в бронята не е ли все едно.
              Определено не е!
              Ferrum dum ignis candet cudendum est.

              Коментар


              • #8
                До: Re: ролбар въпроси

                Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                ....По принцип в EU са забранени, но само ако са метални без никакво омекотяващо покритие........
                В Испания не са забранени но пък трябва да се регистрират,което естествено се заплаща
                О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                Коментар


                • #9
                  До: ролбар въпроси

                  Ами аз лично не съм запознат някъде в Европа да са забранени ролбарите. Едва ли ще стане, да не говорим, че заводски джипове излизат с ролбари.

                  Коментар


                  • #10
                    До: ролбар въпроси

                    Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
                    Ами аз лично не съм запознат някъде в Европа да са забранени ролбарите. Едва ли ще стане, да не говорим, че заводски джипове излизат с ролбари.
                    Абе още не е ама
                    Първоначално публикуван от Ковача Преглед на мнение
                    Цитат:
                    Всяка година в страните от Европейския съюз загиват 9000 пешеходци.....
                    прочети го цялото... Замислят го гадовете
                    Където Бирата, Там и Аз...

                    Коментар


                    • #11
                      До: ролбар въпроси

                      Бе то тия паркетните булбари вече ги пуснаха сгъваеми. Като го натиснеш назад към колата се свива до капака. Има и калъфче на хоризонтала, мекичко с дунапрен. Баш за гората. Като се нахакаш в някое дърво не му повреждаш кората. Никала е трепач а калъфчето е със страшни надписи на Енглийски. Убавиня!?!?
                      Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                      Към модераторите-А изтрийте го сега.
                      Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                      Коментар


                      • #12
                        До: ролбар въпроси

                        Абе има някаква истина в цялата тази работа около зарана/ограничение. Попаднах на един сайт, в който преди предлагаха ролбари. Сега вече не продават, пише:

                        Due to recent EU legislation (Directive 2005/66/EC) we can no longer supply any "Non-type approved" Front Protection System (FPS) unless currently holding stock. Until a manufactured EEC pedestrian friendly F.P.S comes to market we will not be able to supply our customer with a product for this model.

                        Значи вече се делят на "Non-type approved" и "pedestrian friendly" .

                        Коментар


                        • #13
                          До: ролбар въпроси

                          ето от къде можете да си купите http://www.emk-33.com/shop/index.php...54d85868a15e26 стига да ви е по джоба
                          Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X