Обява

Свий
Няма добавени обяви.

може ли да сложа климатроник

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • може ли да сложа климатроник

    имам нисан патрол модел 99год тои е с климатик (въртоци) въпроса ми е дали мога да сложа климатроник пак от такъв патрол същата година само че е с климатроник

  • #2
    карай си с климатика и не се занимавай с глупости ако питаш мен.

    не един ами два таралежа си пускаш в гащите

    Коментар


    • #3
      И каква ще бъде файдата от тази врътка ?????
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        Фаидата ще е че няма постояно да ръчкаш копчълъци за да коригираш температурата. Освен това климатроника дори когато духа топло изсушава въздуха и не се запотяват стъклата.
        Да се смени климатик с климатроник трябва да се сменят доста неща. Голямо приключение е. Аз не бих го почвал.
        Повечето климатици като ги включиш на студено след 20тина минути свалят температурата в купето под 22 градуса. Тогава почва голямото ръчкане щото някои ще се разболее. Трябва да се миксира студения въздух от конденционера с топлия от радиатора на парното. На мен явно не ми се отдава щото правя по 10 корекцйи на час. Може и аз да съм некадърен.
        Климатроника изсушава въздуха когато духа към стъклото като включва компресора за секунди през равни интервали и в същото време увеличава количеството на топлия въздух от радиатора на парното когато е на топло. Които иска може да пробва да го направи ръчно с климатик.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от kinex
          Фаидата ще е че няма постояно да ръчкаш копчълъци за да коригираш температурата. Освен това климатроника дори когато духа топло изсушава въздуха и не се запотяват стъклата.
          .
          E to tva i klimatika go pravi prosto triabva da si pusne6 kompresora ......pak nemam kirilitsa

          Коментар


          • #6
            Възможно е при някои коли да става.
            При мен обаче никоя кола не е духала топло с включен климатик. Може би защото всичките са били бензинови.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от kinex
              Възможно е при някои коли да става.
              При мен обаче никоя кола не е духала топло с включен климатик. Може би защото всичките са били бензинови.
              Пламене, Пламенеее...а уж си навътре в американците... Повечето американски джипове включват климатика когато потока е насочен към стъклоко, независимо дали регулатора за температурата е обърнат в положение да топли... И на Форда ми е така и на други също доколкото знам... Просто хитреците са се светнали че така много по-ефективно се премахва влагата от предния джам... И няма значение дали е климатик или климатроник.
              А на колегата ORTIZ ще му кажа че е известен в наший форум - с голямо удоволствие прочетохме темта с продажбата на Нисана от форума за тунинг
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                Всички коли с климатик или климатроник без значение си имат копче за ръчно управление на компресора! На климатиците е А/С а на климатрониците е ЕСОИ, или звездичка.От работата на копресора зависи и отпотяването на стъклата(въздуха минал през изпаритела е по сух. влагата е кондензирала по стените на изпаритела.) Климатроника пуска компресора автоматично както и някои с климатици. Но това не зависи от зададената температура на купето. По скоро зимата трябва да се внимава с климатрониците, когато не е изпотена колата да се спира компресора ръчно за да не върти напразно.Черокито го включва на всяко палене и гасене и все трябва да спирам. Или почти на всяко (вече се понаучи малко )

                Коментар


                • #9
                  Е аз това питам ...??

                  За какъв ти е .... да пускаш компресора при -10 градуса ...... външна температура.

                  Пламене за какви врътки и копчета ми говориш .....??
                  Обикновено е една (червено/синьо) ... и колко пъти в минута ще сменяш температурата в купето ......
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от CarTest™
                    Е аз това питам ...??

                    За какъв ти е .... да пускаш компресора при -10 градуса ...... външна температура.

                    Пламене за какви врътки и копчета ми говориш .....??
                    Обикновено е една (червено/синьо) ... и колко пъти в минута ще сменяш температурата в купето ......
                    И при -10 пак върти компресора ако си насочил въздуха към стъклото, поне така е при умните машини. И има защо, за секунди премахва изпотяването, докато тези само с парно дори позатоплени вече през това време се движат с обзор като от БТР
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Първоначално публикуван от CarTest™
                      Е аз това питам ...??

                      За какъв ти е .... да пускаш компресора при -10 градуса ...... външна температура.

                      Пламене за какви врътки и копчета ми говориш .....??
                      Обикновено е една (червено/синьо) ... и колко пъти в минута ще сменяш температурата в купето ......
                      И при -10 пак върти компресора ако си насочил въздуха към стъклото, поне така е при умните машини. И има защо, за секунди премахва изпотяването, докато тези само с парно дори позатоплени вече през това време се движат с обзор като от БТР
                      и не сама в умните машини. системата се използва в колите - американско производство от 80-те години насам. освен гореописаното от куадрата предимство, а именно много по бързото изсушаване на предното стъкло, това запазва и жизнеспособността на климатика. всички знаем че автомобилните климатици се ползват не повече от 4-5 месеца в страни с умерен климат, през останалото време компресора не върти и най просто казано системата се "разсъхва" и губи газ. докато по този начин постоянно включваш и изключваш системата като по този начин развърташ фреона и маслото, независимо от времето и/ или предпочитанията си
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #12
                        Е тый де, не исках да поставям знак за равенство, ама ти сам го каза - американските
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Да ама като ще си мерим ......

                          Аз карам нафтова печка която при -10 градуса след 3-5 минути ....
                          Издухва всичко от стъклото .... и е топло ....

                          А след 25 минути работа на място при -12 околна .... вътре беше +32 ....

                          Това мога да го докажа на всеки мераклия ..... срещу .. щайга ... или бутилка ....

                          Аааа и нямам клима !!!!!
                          И никога няма да имам !!!!
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #14
                            Повечето климатици като ги включиш на студено след 20тина минути свалят температурата в купето под 22 градуса. Тогава почва голямото ръчкане щото някои ще се разболее. Трябва ръчно да се миксира студения въздух от конденционера с топлия от радиатора на парното. На мен явно не ми се отдава щото правя по 10 корекцйи на час. Може и аз да съм некадърен.
                            Климатроника изсушава въздуха когато духа към стъклото като включва компресора за секунди през равни интервали и в същото време увеличава количеството на топлия въздух от радиатора на парното когато е на топло. Климатика това не го може.Които иска може да пробва да го направи ръчно с климатик.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от CarTest™
                              Да ама като ще си мерим ......

                              Аааа и нямам клима !!!!!
                              И никога няма да имам !!!!
                              далече съм от мисълта да си мерим...климатиците , просто се опитах да обясня предимствата на подобна система. разликата при изсушаването на предното стъкло е очевАдна, поне за мен. тръка на жена ми има клима (и гореописаната система) и изсушава предното стъкло за 1 мин. мойта играчка - няма и при влажно време се почва едно бърсане, триене, псуване...
                              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X