Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задни дискови спирачки за нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задни дискови спирачки за нива

    Весели празници колеги
    Искам да попитам някой пробвал ли се е да слага дискови спирачки на задния мост на нивата и ако да какви апарати(и дискове) е монтирал и как се задейства ручната спирачка.
    Благодаря ви предваритено за отговорите
    а имам и други въпроси ама те по нататъка
    идеите са навсякъде и даже не ги заключват

  • #2
    трябва да си намериш апарати, които са за ръчна спирачка
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #3
      Опитай с апарати от Голф задни. Ръчната се задейства като механично се премества буталото с жило. А дискове вероятно може да сложиш от нивата предни.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #4
        Най-лесния вариянт(ако въобще може да се говори за нещо такова )Е заден мост от Фиат 132(131),не съм сигурен точно,но беше нещо между 132-ката и СуперМирафиори...Та задния мост от това е един и същ със Жигулския.Ама е на дискове,със всичките му салтанати за ръчна спирачка.Не си спомням диф.-овете дали бяха еднакви като брой на зъбите,но съм почти сигурен,че са взаимно заменяеми...Нататък процедурата трябва да се досещаш...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          със сигурност предните дискове от нива стават само се престъргва главината. Yori и аз си мислех за голфови ама не бях разглеждал задницата на голфа, иначе мислех някакви варианти с апарати от фиат 125р ама нещо не ми хареса схемата по която работи ръчната.
          От фиат 132 няма да стане целия мост най-малкото защото главините са с по 4 болта. Имам един по-сложен вариант ама незнам дали ще сработи: предните нивови апарати са с две маркучета и с три буталца (2/1 + 1/1) мислех си на ръчната да се върже горна помпа от съединител и през трипътник течността да отива на едното буталце, другия вариант е буталцето да се натрави механично - т.е. да се разпробие апарата и лостче да го бута и връща съответно
          вие какво мислите по тази идея( аз понеже съм приготвил нов комплект за отпред и сегшния мисля да го наместя отзад )
          идеите са навсякъде и даже не ги заключват

          Коментар


          • #6
            Аз си сложих на редукторните мостове на УАЗ-а дискове от ГАЗ Собол 300х22мм и апарати от Голф предни по 2 на диск. Системата работи прекрасно от 3-4 месеца и затова сега слагам и отзад пак по два от същите, но единият ще е за крачната а другият за ръчната. И аз ще сложа помпа от съединител и тройник.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #7
              Забравих да ти го покажа нагледно. Сега е преработена схемата на маркучите иначе другото си е същото.

              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #8
                твойте ги виждах Yori, много хитро си ги направил. Просто до преди да пища тук не бях установил нещо изключително важно, а именно че 3те буталца са на два отделни кръга и нямат ама никаква врузка по между си, нещо се бях заблудил и си мислех дали като натисна крачната спирачка няма да ми връща налягане в помпата на ръчната(да вземе па да ми се надърви лоста ). Въпроса сега е дали няма да задържат накладките като пусна ръчната в смисъл ще се връщат ли буталцата? иначе при наличието на неоходимите части е просто бижу - хидравлична ручна и то само с един апарат. А инче ти много добре си направил като си сложил по два апарата - тоя твоя дзвер некой требва да го спира. меси за съветите
                идеите са навсякъде и даже не ги заключват

                Коментар


                • #9
                  Твойта идея също е хитра и не виждам причина да не стане. Единствено ме притеснява дали ще ти стигне отзад мястото да навреш предния апарат защото е безумно голям. А за буталата споко, ще се връщат сами като на крачна спирачка. Разлика няма, нали и аз това правя.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    Лошото е че тези предните на Нивата и без това имат склонност да се изчекват настрани и да заклинват, даже като си работят отпред и правилно. Аз поне съм изхвърлил поне 10 на моята поради такива проблеми. Така че не знам, пробвйте, ама да не кажете че не съм ви предупредил после.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Защо ли не се учудвам.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #12
                        Значи ръчната така нема да стане да я ползваш за паркинг щото и падало налягането(не съм го виждал просто некаде чем чел)

                        А иначе некаде имаше и снимки как става номера да имаш хифдравлична ръчна.От тръбичката от пред за към зад се навива в една помпа примерно за съединител от горната страна дето трябва да е казанчето има помпи там с резба,и другата трабичка излиза отпред на помпата и си отива към задните колела.

                        Така като натискаш спирачка тченоста си минава през празното пространство на помпата в този моменте и ако ти трябва ръчна дърпаш и гототво.

                        Бе много зле го обясних това.

                        Ще се пробвам да ти потърся снимки
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #13
                          Значи ръчната така нема да стане да я ползваш за паркинг щото и падало налягането(не съм го виждал просто некаде чем чел)
                          Това не е вярно. Ако са за смяна гумичките може би. А и нали се сещаш че налягането което е необходимо за да остане автомобила в покой е по малко от това което е необходимо автомобила да спре. Не знам дали си чувал, но се продават заключващи системи за спирачките които държат под налягане цяла нощ апаратите.

                          Бе много зле го обясних това.
                          Със сигурност нищо не разбрах.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #14
                            Колега дано ти помогната материалите!!!

                            http://ncr-forum.ucoz.ru/forum/11-4-1
                            http://www.ladaexpert.ru/modules.php...rticle&sid=301
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #15
                              Някой трябва да черпи http://www.autoclub.tomsk.ru/forum/v...hp?p=1831#1831
                              LZ1NBN

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X