Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изработка на алуминиева надстройка на пикап - Canopy

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изработка на алуминиева надстройка на пикап - Canopy

    Трябва ми надстройка за пикап. Търся вариант за изработка на алуминиева конструкция с отваряне от три страни като това:







    Някой в България може ли да го изработи? Не е ракетна технология, материалите със все обкова, ключалки и т.н. ще е 1000-1500 лв. За "корекомско" цената е около 5-6 к лв... Целта е някъде по средата

    Ако някой се е сблъсквал с подобна задача приемам и съвети.
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

  • #2
    Саше, ето , не от личен опит но според снимките са твоите хора -> https://www.facebook.com/%D0%A3%D1%8...67010143909650
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Знаеш ли колко струва една броня и едни стъпенки при тях? Канопито ще му дойде на цената на колата от тях (:

  • #3
    Ъъъъъ звънни утре
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • icerunner
      icerunner коментира
      Редактиране на коментар
      Ще звънна Влади, благодаря. Може даже и да мина следващите дни да умуваме на живо

    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      О.К. Тук съм☕ ......все пак звънни първода съм не умрял нещо и да се разхождаш напразно🙄

  • #4
    До конструкцията, панелите, пантите и амортисьорите предполагам спънки няма да има. Това, което ще изисква да не се прави за първи път (според мен, щото не разбирам) е осигуряването на дълготрайна прахо и водо защита и удобни за ежедневна употреба и дълготрайни брави и ключалки. Други подводни камъни?
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • #5
      Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
      До конструкцията, панелите, пантите и амортисьорите предполагам спънки няма да има. Това, което ще изисква да не се прави за първи път (според мен, щото не разбирам) е осигуряването на дълготрайна прахо и водо защита и удобни за ежедневна употреба и дълготрайни брави и ключалки. Други подводни камъни?
      Много правилно се тревожиш за това "осигуряването на дълготрайна прахо и водо защита и удобни за ежедневна употреба и дълготрайни брави и ключалки."

      На нещо, което е толкова гъвкаво и подвижно и реално се мърда като живо, как да го херметизираш, хем да е надежно и хем да е удобно, това е главния проблем и при кемперите.

      Добре дошъл в моя свят

      Единственото работещо решение за праха и мизериите е ... по-голямо налягане в черупката от външното, как ще го постигнеш си е твоя работа, останалото са приказки от хиляда и една нощ ако возилото се ползва "по черно", имам лични наблюдения и никак не са позитивни впечатленията.

      Гугълни за проблема и може и да попаднеш на информация с решенията, които работят.

      И погледни при камионите как е решено, или напълно автономен товарен отсек, напълно херметизиран или супер подвижна и гъвкава конструкция затворена с брезенти и множество места за стягане/контролиране на натяга на покривалата, което не е лесно и бързо за ползване, не знам какво пречи, да се обрезенти и сложат зипове от вътре на каквото и решение да избереш или както правят тук на острова, слагат големи сандъци херметик за инструментите и останалото с водоструйката редовно
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        Еее, къде отиде ти, Жоро... Това с над тамосферно налягане е стара военна технология, която се използва наистина и в някои кемпери - примерно ремаркетата на Conqueror. Обаче аз не се цяля там. Автомобилно уплътнение ми стига. Ако тръгна по другия път, там директно забравям за заводския леген и се прави цялата товарна надстройка от шасито нагоре. Има си предимства и това, разбира се, но усилията и цената отиват на х2 или х3, така че за сега се ориентирам към варианта за хард топ над стандартния леген.

    • #6
      По-старите тук си спомнят Чудовището на Йордан Колев... Там цялото купе, врати, всичко беше... алуминиева дограма. Та се чудя и този вариант дали да включвам в търсенето или не. Другите опции които на първо четене се сещам - завода в Добрич, Трансформа (с. Лозен), фирми които правят малки хладилни каросерии на бусове, пикапи и баничарки.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Виж маркетплейс и ибей на острова, много от бусовете имат малки фризери/хладилници с по няколкоболта закачени за рамата, продават се цели бусове или само хладилните фургончета за добри пари. Докарването на бус на автовоз е 6-800 паунда , после ако не го регистрираш се води скрап и мито/ддс са смешни. Fridge freezer van, fridge body etc.

      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        Не ми се преправя, искам по размер на моя камион както трябва да се направи.

    • #7
      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      ... На нещо, което е толкова гъвкаво и подвижно и реално се мърда като живо, как да го херметизираш, хем да е надежно и хем да е удобно, това е главния проблем и при кемперите. ...

      ... Единственото работещо решение за праха и мизериите е ... по-голямо налягане в черупката от външното, как ще го постигнеш си е твоя работа, останалото са приказки от хиляда и една нощ ако возилото се ползва "по черно", имам лични наблюдения и никак не са позитивни впечатленията.

      Коментар


      • #8
        Ако това се направи от стомана, ще е около 30% по-тежко но ще е доста по-евтино, здраво и ремонтопригодно.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • NovemberCharlie
          NovemberCharlie коментира
          Редактиране на коментар
          Проблемът е, че 30% са много, ако ще се ползва за експедиционно. Щото, като го напълниш с всички екстри , брони, гуми и такъми, и като нищо отиваш над допустимото тегло. Поне австралийците така разправят.

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Това, което може да се направи и в БГ и в ОзиЛанд е да се ъпгрейдне окачването и спирачките и после да се промени талона с ново, значително увеличено общо допустимо тегло.

      • #9
        Грешна тема ...
        Последно редактирано от royce; 21-02-22, 19:23. Причина: Грешна тема ...

        Коментар


        • #10
          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Ако това се направи от стомана, ще е около 30% по-тежко но ще е доста по-евтино, здраво и ремонтопригодно.
          Според мен и от алуминий и от стомана може да се направи със зададена здравина... И по-скоро очаквам при сходна здравина стоманеното да е с 30 % по-тежко. Колкоот до ремонтнопригодността - съгласен съм напълно.

          Както и да е, не бих отхвърлил стоманата като вариянт, ако има предимства.
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X