Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тапициране на волан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тапициране на волан

    Здравейте, искам да попитам да ли някой е слагал кожен волан, който се шие и да ли е по удачен избор от стандартните продаващи се във магазините.

  • #2
    Това,дето се продава по магазините,да си го шиеш сам,е майтап работа.Моят волан го свалих преди 5-6 години,и изпратих в добро тапицерско ателие.Там ми го облицоваха с цяло парче естествена кожа,стана перфектно.Тогава струваше 100 лв,сега е май повече-около 120-130...Плюс куриера в двете посоки

    Коментар


    • #3
      Някакви взаимно изключващи се възможности даваш. Или слагаш КАЛЪФ за волан, в две разновидности - такъв дето "се шие" през предварително пробити в кожата на калъфа дупки с нарочно тъпа "игла" и шнурче / конец в комплекта, или калъф, който се нахлузва на волана и се държи обтегнат от еластичността на материала. Другото е ТАПИЦИРАНЕ на волан, от специализирана фирма / майстор, като за целта обикновено воланът се сваля с всички произтичащи рискове от това за еърбегове, круиз-контроли, управление на мултимедия и т.н.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        ... като за целта обикновено воланът се сваля с всички произтичащи рискове от това за еърбегове, круиз-контроли, управление на мултимедия и т.н.
        Има изолирани оплаквания в нета, обикновено е без проблем. Но аз от страх първо си купих български калъф, отвратителен се оказа, после по e-bay си купих някакъв друг, стана много добре.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #5
          Има си процедура за сваляне на всичко. Давал съм за тапициране 2 волана вече - нула проблем. Стават като нови. Заради ербега е желателно да се изключи акумулаторът, после гледаш в сервизното кое-що, и ербега е долу. После така за лентови кабели и прочие полюции. Просто трябва внимателно, а не с груба сила.

          ...това с уточнението че и двата волана си бяха кожени, та ги дадох за ПРЕтапициране. Но масово се тапицират и не-кожени волани и ръчки за скорости и става не по-зле - в ателиетата съм виждал направени такива. Важна подробност е че за да стане читаво (без стърчащи ръбове на снадките), процеса е необратим, защото воланът се издълбава при снадките. То може и с цяло парче, но хем ще е по-скъпо, хем с комбинация например от перфориране и не-перфорирана кожа е по-красиво.

          После.... еми друго си е кожен колан. Съвсем различно усещане дава.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            Точно така,добре тапициран волан с естествена кожа дава съвсем друго усещане от боклучест калъфВъпрос на вкус е,дали да е от парчета,или от цяла кожа.Когато е от парчета,има някакво удебеляване при шевовете,на мен лично не ми допада,ама може би се свиква.То е като да свикнеш да ходиш с качествени и скъпи обувки,и някой да те убеждава,че и тия от 15 лв също вършат работа...

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
              ...Когато е от парчета,има някакво удебеляване при шевовете...
              Не е задължително. Във фабричните волани от парчета при снадките воланът е издълбан и удебеляване няма. Моите и двата бяха така. При претапицирането снадките са на същите места и влизат в съответните издълбавания. Ако воланът не е бил с кожа или от парчета фабрично, на тия места се издълбава с около милиметър и пак няма удебеляване. Не знам дали тапицерите го правят стандартно така или е "екстра", дето се плаща допълнително, но съм виждал и подготвен за това волан, както и готовия краен продукт - по нищо не се познава че не е фабричен.

              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                От тез, които се слагат отгоре си бях купил преди много време някакво от естествена кожа (но китайско еФтинко). Половин година след като го сложи, след всяко каране ръцете ми смърдяха на химикал някакъв. После, след като го изхвърлих, четох с какви гадости се обработват.
                а английски има много матРиал в Youtube, ама тоз руснак е доста обяснителен. Чудех се преди време дали ще ми се получи сам да си го направя, но по-лесно е при тапицер



                Queen o’ the Hebrides’ golden tears, Distillation o’ two hundred years
                Skal, Prost, Salud, Kampei, Cheers, Slainte-mhath! Laphroaig!

                Коментар


                • #9
                  Претапициране на волан е стандартна услуга на ателиетата. Става за по-малко от ден, обикновено с отличен резултат. Съжалявам, че не го направих по-рано.

                  Коментар


                  • #10
                    Да не отварям нова тема. Не искам претапициране, не ми се занимава със сваляне на волана, да няма после изненади от еърбег и бутоните за управление. Та въпросният е в начална фаза на износване отляво, но най-ме дразни едно надраскване от няколко дни насам, като влизам и излизам с тоя телефон в джоба и често се срещат с волана. Е този път доста грубо са се срещнали и има деруга поне 1 см. широка, баш пред очите ми. Гледам продават комплекти разни за почистване, боядисване и лак. Някой пробвал ли ги е? Волана не е твърде дърт, 2015 година, та му е рано за претапициране мисля.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #11
                      Боядисването е лайноягодка. На естествена кожа като и се наруши горния слой както ще да го боядисваш, все тая.

                      Никакви ядове не трябва да имаш с копчета и ербеци. На 3 коли съммахал махам волан за претапициране - нула грижи с това. Те са си на нормални букси тия работи. Просто ги изключваш и после включваш.

                      Сега ми предстои 4-та, не вярвам и на нея да имам някакви грижи.
                      Последно редактирано от sparkybg; 04-05-22, 13:20.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        Е то не е кой знае какво свалянето, но това означава и поне 3 дни без кола. И после ако трябва да ходя да и баят с диагностика, нямам такива мераци. Нещо да пооправя положението за сега, ако не здраве да е така ще карам.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • #13
                          Ако иде реч за основна кола и липса на резервна - прав си. Признавам си без бой - при мен тоя казус никога не е стоял. Имам си резерва и да я карам примерно седмица не ми е никакъв проблем.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            Абе има резервна, ама пак не ми се занимава. Затова и си купих по-нова кола, най-много ме дразни организацията със сервизите. Работя в друг град и сутрин никой не работи, а вечер всеки е на вратата като се прибера.
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар


                            • #15
                              Ако не ти представлява трудност , снимай надраното или опиши колко е дълбоко.
                              Не съм съгласен , че боядисването не е опция. Има бои , които са доста гъсти и прикриват нещо дребно. Какъв цвят е волана ?

                              Коментар


                              • Asen Kushlev
                                Asen Kushlev коментира
                                Редактиране на коментар
                                Ще снимам тези дни, волана е черен. По принцип не е нещо фрапиращо, а и май взе да се слива повече с другата част като цвят, но е започнал да се износва все пак. Ако има добра технология бих опитал, не държа да е баш като нов. Гледах едни комплекти, чистител, боя и лак. Нанасят се с дунапренен тампон, на клипчето изглежда добре. Нещо към 50 лева беше.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X