Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задна чистачка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задна чистачка

    Я кажете нещо и по въпроса за задните чистачки. Гледам че някои джипки нямат. Това не е ли кофти. Има ли някаква зависимост от сорта на колко градуса е наклона на стъклото или просто са спестени пари. Също така може да споделите кой джип има и кой не.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

  • #2
    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
    Я кажете нещо и по въпроса за задните чистачки. Гледам че някои джипки нямат. Това не е ли кофти. Има ли някаква зависимост от сорта на колко градуса е наклона на стъклото или просто са спестени пари. Също така може да споделите кой джип има и кой не.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #3
      Не, проблема е да намериш с достатъчно голям ъгъл на замитане и подходящо дълго рамо за да замита перото пък максимална площ. Мойта не е върха, ама както треснах някво май фиатско моторче, така и си остана. Не се минавай да сложиш пръскалката в долния край на стъклото, правилното място е отгоре.

      Коментар


      • #4
        Изчисляването на рамената е въпрос на елементарна геометрия, никакъв проблем. Даваш ми радиуса на въртене на мотора и колко градуса ъгъл да образуват чистачките и ваднага ти смятам останалото. А за пръскалките май си прав.
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #5
          )) Страшното е че трябва да решиш обратната задача. Прозореца си го имаш, а къде са таблиците с ъглите на въртене на моторчетата по марки и модели? Няма ги, скрили са ги гадовете! А като идеш в магазина да питаш нещо такова, след пеесе секунди смятай е станал бой с продавачите - разбирачи. Мъдри кат пияни булонки.

          Коментар


          • #6
            Не ме разбра. Взима се произволна система. Мери се радиуса на въртене на щангата на мотора. Харесваш си подходящ ъгъл на чистене на чистачките и останалото аз ти го смятам. После се взима флекс и електрожен, започва се работа и до вечерта има работеща чистачка.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #7
              Йори, нищо не разбрах. Всяко моторче има ъгъл на замитане колкото има, той не може да се промени. Обикновено не можеш и да го сложиш където си искаш по вратата. Остава само да пробваш ту с това ту с онова докато някое стане криво-лямо. За него и дупчиш и слагаш.

              Коментар


              • #8
                Не съм съгласен с теб, явно не си обърнал внимание какво съм правил, ще се изясним като се видим.
                Основната идея на тази тема беше ползата от задната чистачка и защо някои джипове нямат.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                  Я кажете нещо и по въпроса за задните чистачки. Гледам че някои джипки нямат. Това не е ли кофти. Има ли някаква зависимост от сорта на колко градуса е наклона на стъклото или просто са спестени пари. Също така може да споделите кой джип има и кой не.
                  За мен определено е кофти. Досега още не съм видял на джип, комби или хечбек с вертикално (или близко до вертикалното) задно стъкло, същото да не се омазва яко при лошо време. Ясно какво става с видимостта назад, ако задната чистачка е неизправна или липсваща ...
                  И без това видимостта право назад в джиповете си е доста ограничена, та не виждам смисъл допълнително да се усложнява положението.

                  Т.е. за мен не само трябва да има изправна задна чистачка, но и пръскалката да е читава. Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата. В резултат - пада продължително бръмчене, докато помпата качи течност до пръскалката, а чистачката тръгва веднага с натискането на бутона и пада едно чегъртане на сухо ...
                  Затова при мърляво време (каквото имаме например през последните дни) предпочитам задната чистачка да върти почти нонстоп и да държи стъклото чисто, отколкото да го оставя да се омърля и после чистачката да стърже натрупалата се кал.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    Че сложи клапанче в тръбичката де.

                    Ето, от архива:

                    Понеже минаха изпитанията, и 72-часовите, и 40 дневните, и на вибрации, сега ще кажа голяма тайна. Обаче е секретно, и а някой извън форума го научи, а стана сакатлъка!
                    Значи клапан. За пръскалките на стъклата. Водата да идва както дръпнеш лостчето, веднага щом плисне калта и стъклото стане на тапет.
                    Който си има от завода - има, на който няма не му е весело. В никой магазин няма, и в моргите също примигват глупаво.
                    Става пластмасовото топче от кенефно-битовите плювалки за течен сапун. Обаче не са много кръгли и са леки. Тука е ноу-хауто Трябват 3 сантиметра маркуч, който плътно се нахлузва върху съществуващия на пръскалките. Той се прерязва на Вертикален(!) участък, долната част остава равно отрязана. В горната, на края се отрязват две тлиъгълничета, по 2 мм примерно. Да остане назъбено. Хода на топчето трябва да е примерно 10 мм.
                    Това е. Ни пружини, ни лепило, ни ток Мани другото, ми работи)

                    http://www.offroad-bulgaria.com/view...EF%F7%E5%F2%E0

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от V93
                      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                      Я кажете нещо и по въпроса за задните чистачки. Гледам че някои джипки нямат. Това не е ли кофти. Има ли някаква зависимост от сорта на колко градуса е наклона на стъклото или просто са спестени пари. Също така може да споделите кой джип има и кой не.
                      За мен определено е кофти. Досега още не съм видял на джип, комби или хечбек с вертикално (или близко до вертикалното) задно стъкло, същото да не се омазва яко при лошо време. Ясно какво става с видимостта назад, ако задната чистачка е неизправна или липсваща ...
                      И без това видимостта право назад в джиповете си е доста ограничена, та не виждам смисъл допълнително да се усложнява положението.

                      Т.е. за мен не само трябва да има изправна задна чистачка, но и пръскалката да е читава. Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата. В резултат - пада продължително бръмчене, докато помпата качи течност до пръскалката, а чистачката тръгва веднага с натискането на бутона и пада едно чегъртане на сухо ...
                      Затова при мърляво време (каквото имаме например през последните дни) предпочитам задната чистачка да върти почти нонстоп и да държи стъклото чисто, отколкото да го оставя да се омърля и после чистачката да стърже натрупалата се кал.



                      При мен за всички пръскалки се грижи една и съща помпа, и резервоарчето е отпред...когато натисна пръскалката за задния прозорец почва да пръска още на първия обратен ход на чистачката, тоест след около 1-1.5 секунди. Как става разделянето, и защо толкова бързо стига до отзад не ми е ясно, явно някъде скрити има електромагнитни клапанчета
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Има. И не стига до отзад, ами маркуча си стои пълен винаги.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от V93
                          Т.е. за мен не само трябва да има изправна задна чистачка, но и пръскалката да е читава. Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата. В резултат - пада продължително бръмчене, докато помпата качи течност до пръскалката, а чистачката тръгва веднага с натискането на бутона и пада едно чегъртане на сухо ...
                          .
                          при мен започва да пръска още преди чистачката да е завъртяла и един път... явно при теб водата се изтича обратно в казанчето и оттам идва проблема...

                          друг е въпроса доколко това, което виждаш е достатъчно за шофиране... лично аз, повече разчитам на страничните огледала...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от V93
                            Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата.
                            Стана ми любопитно - при мен резервоарчето е отдясно и оттам маркучлето през пантата и във вратата! Защо им е трябвало да го местят корейците отляво, а не са го изкопирали дословно като всичко друго от Паджерото?!?

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                              при мен започва да пръска още преди чистачката да е завъртяла и един път... явно при теб водата се изтича обратно в казанчето и оттам идва проблема...

                              друг е въпроса доколко това, което виждаш е достатъчно за шофиране... лично аз, повече разчитам на страничните огледала...
                              Ами предишният собственик явно е нямал задната чистачка за нищо. Щото не само тя беше безумно клеясала и не можеше да врътне един път, ами и пръскалката изобщо не работеше (като натиснеш бутона не се чуваше помпата), че даже имаше и тръбички разкачени тук - там.
                              В сервиза оправиха чистачката и пръскалката, ама явно клапанът не е в ред и течността се връща обратно.
                              В същност сега ми идва на ум, че не е невъзможно тръбичката да продължава да тече някъде, откъдето не трябва. Ще трябва да се гледа пак.

                              Естествено е, че през задното стъкло няма начин да виждаш достатъчно за шофиране и активното ползване на страничните огледала си е задължително. То това си е в сила и като караш лека кола.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X