Я кажете нещо и по въпроса за задните чистачки. Гледам че някои джипки нямат. Това не е ли кофти. Има ли някаква зависимост от сорта на колко градуса е наклона на стъклото или просто са спестени пари. Също така може да споделите кой джип има и кой не.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Задна чистачка
Свий
X
-
Не, проблема е да намериш с достатъчно голям ъгъл на замитане и подходящо дълго рамо за да замита перото пък максимална площ. Мойта не е върха, ама както треснах някво май фиатско моторче, така и си остана. Не се минавай да сложиш пръскалката в долния край на стъклото, правилното място е отгоре.
Коментар
-
)) Страшното е че трябва да решиш обратната задача. Прозореца си го имаш, а къде са таблиците с ъглите на въртене на моторчетата по марки и модели? Няма ги, скрили са ги гадовете! А като идеш в магазина да питаш нещо такова, след пеесе секунди смятай е станал бой с продавачите - разбирачи. Мъдри кат пияни булонки.
Коментар
-
Йори, нищо не разбрах. Всяко моторче има ъгъл на замитане колкото има, той не може да се промени. Обикновено не можеш и да го сложиш където си искаш по вратата. Остава само да пробваш ту с това ту с онова докато някое стане криво-лямо. За него и дупчиш и слагаш.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yordan KolevЯ кажете нещо и по въпроса за задните чистачки. Гледам че някои джипки нямат. Това не е ли кофти. Има ли някаква зависимост от сорта на колко градуса е наклона на стъклото или просто са спестени пари. Също така може да споделите кой джип има и кой не.
И без това видимостта право назад в джиповете си е доста ограничена, та не виждам смисъл допълнително да се усложнява положението.
Т.е. за мен не само трябва да има изправна задна чистачка, но и пръскалката да е читава. Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата. В резултат - пада продължително бръмчене, докато помпата качи течност до пръскалката, а чистачката тръгва веднага с натискането на бутона и пада едно чегъртане на сухо ...
Затова при мърляво време (каквото имаме например през последните дни) предпочитам задната чистачка да върти почти нонстоп и да държи стъклото чисто, отколкото да го оставя да се омърля и после чистачката да стърже натрупалата се кал.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Че сложи клапанче в тръбичката де.
Ето, от архива:
Понеже минаха изпитанията, и 72-часовите, и 40 дневните, и на вибрации, сега ще кажа голяма тайна. Обаче е секретно, и а някой извън форума го научи, а стана сакатлъка!
Значи клапан. За пръскалките на стъклата. Водата да идва както дръпнеш лостчето, веднага щом плисне калта и стъклото стане на тапет.
Който си има от завода - има, на който няма не му е весело. В никой магазин няма, и в моргите също примигват глупаво.
Става пластмасовото топче от кенефно-битовите плювалки за течен сапун. Обаче не са много кръгли и са леки. Тука е ноу-хауто Трябват 3 сантиметра маркуч, който плътно се нахлузва върху съществуващия на пръскалките. Той се прерязва на Вертикален(!) участък, долната част остава равно отрязана. В горната, на края се отрязват две тлиъгълничета, по 2 мм примерно. Да остане назъбено. Хода на топчето трябва да е примерно 10 мм.
Това е. Ни пружини, ни лепило, ни ток Мани другото, ми работи)
http://www.offroad-bulgaria.com/view...EF%F7%E5%F2%E0
Коментар
-
Първоначално публикуван от V93Първоначално публикуван от Yordan KolevЯ кажете нещо и по въпроса за задните чистачки. Гледам че някои джипки нямат. Това не е ли кофти. Има ли някаква зависимост от сорта на колко градуса е наклона на стъклото или просто са спестени пари. Също така може да споделите кой джип има и кой не.
И без това видимостта право назад в джиповете си е доста ограничена, та не виждам смисъл допълнително да се усложнява положението.
Т.е. за мен не само трябва да има изправна задна чистачка, но и пръскалката да е читава. Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата. В резултат - пада продължително бръмчене, докато помпата качи течност до пръскалката, а чистачката тръгва веднага с натискането на бутона и пада едно чегъртане на сухо ...
Затова при мърляво време (каквото имаме например през последните дни) предпочитам задната чистачка да върти почти нонстоп и да държи стъклото чисто, отколкото да го оставя да се омърля и после чистачката да стърже натрупалата се кал.
При мен за всички пръскалки се грижи една и съща помпа, и резервоарчето е отпред...когато натисна пръскалката за задния прозорец почва да пръска още на първия обратен ход на чистачката, тоест след около 1-1.5 секунди. Как става разделянето, и защо толкова бързо стига до отзад не ми е ясно, явно някъде скрити има електромагнитни клапанчетаВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от V93Т.е. за мен не само трябва да има изправна задна чистачка, но и пръскалката да е читава. Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата. В резултат - пада продължително бръмчене, докато помпата качи течност до пръскалката, а чистачката тръгва веднага с натискането на бутона и пада едно чегъртане на сухо ...
.
друг е въпроса доколко това, което виждаш е достатъчно за шофиране... лично аз, повече разчитам на страничните огледала...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от V93Щото на "Галопер"-а пръскалката е на правилно място, ама резервоарчето с помпата е зад левия заден калник, поради което тръбичката първо минава до десния борд и после се катери нагоре в задната врата.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/при мен започва да пръска още преди чистачката да е завъртяла и един път... явно при теб водата се изтича обратно в казанчето и оттам идва проблема...
друг е въпроса доколко това, което виждаш е достатъчно за шофиране... лично аз, повече разчитам на страничните огледала...
В сервиза оправиха чистачката и пръскалката, ама явно клапанът не е в ред и течността се връща обратно.
В същност сега ми идва на ум, че не е невъзможно тръбичката да продължава да тече някъде, откъдето не трябва. Ще трябва да се гледа пак.
Естествено е, че през задното стъкло няма начин да виждаш достатъчно за шофиране и активното ползване на страничните огледала си е задължително. То това си е в сила и като караш лека кола.Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар