Обява

Свий
Няма добавени обяви.

изпотяване на фаровете

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • изпотяване на фаровете

    Единият ми халоген е постоянно изпотен,какво да направя
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    Пробай да го уплатниш със силикон,има такъв по железарийте-безцветен
    LZ1NBN

    Коментар


    • #3
      Да пробиеш дупка около 1 мм някъде долу на рефлектора, внимателно. Това ми се струва пълна идиотщина, обаче го прочетох в инструкцията за монтажа на няква Хела.
      Гледай, те не са херметични. Твоя някак се е херметизирал, и от тая влага ще ръждяса и ще умре. Разглоби то и пак го сглоби, сигурно ще се оправи. НЕ бърши рефлектора с разни хартии, и мазни парцали. С най-мек памучен парцал или бархетен, и без да го натискаш. Ако останат много облаци - с чист спирт. От центъра към периферията, без да то размазваш.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от giurgich
        Пробай да го уплатниш със силикон,има такъв по железарийте-безцветен
        Халоген, с крушка вътре примерно 100W нагрява яко. Силикона трябва да е от червения дето пише 300 градуса на него

        Коментар


        • #5
          Фаровете не се херметизират. Водата винаги ще намери от къде да влезе, въпроса е после да има от къде да излезе. Не го карайте да си чупи фара.
          Разните гарнитури между стъклото и тенекиите не са за херметизиране а за меко легло на стъклото и рефлектора.

          Коментар


          • #6
            Разните гарнитури между стъклото и тенекиите не са за херметизиране а за меко легло на стъклото и рефлектора.
            Именно Просто му казвам как да уплътни стъклото след като дупне рефлектора

            Коментар


            • #7
              АЗ бих пробил две дупки-една отдолу и една отгоре-за да може ако пак се запоти , от топлината на крушката сам да се изсуши.При изпаряване водата ще бяга нагоре и ако няма дупчица , ще се събира отгоре на фара , а като е пробит и отгоре ще се изпари без остатък.И отдолу задължително , за да се изтича.

              Коментар


              • #8
                Ами-ами, не трябва. Като работи крушката вътре става адска жега и налягането се вдига почти два пъти. И най-мизерната дупка стига. Сигурно уплътнителите са се смачкали, и даже покрай фасунката, или се е събрал буклук. Или не дай боже ръжда - и досадата е готова.

                Коментар


                • #9
                  Извън темата - ако караш продължително на дълги и пресечеш река, гаранция, че ще ти се спукат стъклата...

                  Коментар


                  • #10
                    за спукването и на къси ми се е случвало
                    А фарът май не е херметизиран.
                    миналата годинa зимата,отпред се спука,получи се дупчица на стъклото ,залепих я ама май от тогава почна да става така
                    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                    Коментар


                    • #11
                      херметизиране не е нужно... караш постоянно на фарове /"халогени"/ една седмица и ще се оправят... По принцип тия "халогени" са само за украса... е, някой път може и да заслепиш някой с тях, ако ги ползваш на тъмно при липса на мъгла...
                      също така е много дразнещо, когато нощно време някой кара с включени задни светлини за мъгла при липса на мъгла... всъщност на някои коли не може се включват само предните светлини за мъгла /"халогени"/...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Volk
                        Извън темата - ако караш продължително на дълги и пресечеш река, гаранция, че ще ти се спукат стъклата...
                        Още един offtopic :
                        Ако караш зимата дълго време на светлини - независимо дали къси или дълги и решиш да позачистиш фара (от киша и луга) със сняг - е силно вероятно да се получи ефектът wow...

                        Коментар


                        • #13
                          Брей, вие ме наплашихте! На Паджерото имам голям резервоар + яки пръскалки на фаровете и си ги ползвам чат-пат... Трябва ли да се замислям преди да ги използвам вече?!

                          Коментар


                          • #14
                            а на север и в америка как са го решили проблема ? Като им се палят фаровете с двигателя, на моята витара не мога да загася фаровете, тя е от америка...
                            LZ1RED

                            Коментар


                            • #15
                              По този повод разгледах внимателно допълнителни прожектори от Хела..
                              Струва ми се, че стъклото им е огнеупорно и страшно дебело!
                              Сега една моя лична теория:
                              - възможно ли е когато фаровете са силно накаляни и калта се е спекла това да пречи на светлинната енергия да преминава през стъклото и от там - парников ефект и след това ефекта БАУ в студената вода?!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X