Да пробиеш дупка около 1 мм някъде долу на рефлектора, внимателно. Това ми се струва пълна идиотщина, обаче го прочетох в инструкцията за монтажа на няква Хела.
Гледай, те не са херметични. Твоя някак се е херметизирал, и от тая влага ще ръждяса и ще умре. Разглоби то и пак го сглоби, сигурно ще се оправи. НЕ бърши рефлектора с разни хартии, и мазни парцали. С най-мек памучен парцал или бархетен, и без да го натискаш. Ако останат много облаци - с чист спирт. От центъра към периферията, без да то размазваш.
Фаровете не се херметизират. Водата винаги ще намери от къде да влезе, въпроса е после да има от къде да излезе. Не го карайте да си чупи фара.
Разните гарнитури между стъклото и тенекиите не са за херметизиране а за меко легло на стъклото и рефлектора.
АЗ бих пробил две дупки-една отдолу и една отгоре-за да може ако пак се запоти , от топлината на крушката сам да се изсуши.При изпаряване водата ще бяга нагоре и ако няма дупчица , ще се събира отгоре на фара , а като е пробит и отгоре ще се изпари без остатък.И отдолу задължително , за да се изтича.
Ами-ами, не трябва. Като работи крушката вътре става адска жега и налягането се вдига почти два пъти. И най-мизерната дупка стига. Сигурно уплътнителите са се смачкали, и даже покрай фасунката, или се е събрал буклук. Или не дай боже ръжда - и досадата е готова.
за спукването и на къси ми се е случвало
А фарът май не е херметизиран.
миналата годинa зимата,отпред се спука,получи се дупчица на стъклото ,залепих я ама май от тогава почна да става така
херметизиране не е нужно... караш постоянно на фарове /"халогени"/ една седмица и ще се оправят... По принцип тия "халогени" са само за украса... е, някой път може и да заслепиш някой с тях, ако ги ползваш на тъмно при липса на мъгла...
също така е много дразнещо, когато нощно време някой кара с включени задни светлини за мъгла при липса на мъгла... всъщност на някои коли не може се включват само предните светлини за мъгла /"халогени"/...
Извън темата - ако караш продължително на дълги и пресечеш река, гаранция, че ще ти се спукат стъклата...
Още един offtopic :
Ако караш зимата дълго време на светлини - независимо дали къси или дълги и решиш да позачистиш фара (от киша и луга) със сняг - е силно вероятно да се получи ефектът wow...
Брей, вие ме наплашихте! На Паджерото имам голям резервоар + яки пръскалки на фаровете и си ги ползвам чат-пат... Трябва ли да се замислям преди да ги използвам вече?!
а на север и в америка как са го решили проблема ? Като им се палят фаровете с двигателя, на моята витара не мога да загася фаровете, тя е от америка...
По този повод разгледах внимателно допълнителни прожектори от Хела..
Струва ми се, че стъклото им е огнеупорно и страшно дебело!
Сега една моя лична теория:
- възможно ли е когато фаровете са силно накаляни и калта се е спекла това да пречи на светлинната енергия да преминава през стъклото и от там - парников ефект и след това ефекта БАУ в студената вода?!
Коментар