Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

    Първоначално публикуван от wallaby Преглед на мнение
    детски 'легла', които се слагат зад волана между прозорците?
    Имаш предвид над/върху седалките или някаква друга хитрина?

    Коментар


    • #62
      От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

      "Силикона" който сте ползвали надявам се да е бил неутрален (ако наистина е силикон, а не полиуретан). Иначе тръгва ръждица. Ако е миришел на оцет докато го нанасяте - честито, не е неутрален.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #63
        От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

        @Ясен от този тип https://i.ebayimg.com/images/g/VZIAA...51/s-l1600.jpg
        @sparkybg, честно казано не знам - от този с който фиксирахме капандурите - каквото бе останало. Ама тя ръждата като данъците дори добре да живееш я има.
        Откривател на загубени мисли

        Коментар


        • #64
          От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

          Да де, ама така сами я привиквате да дойде по-бързо. Общо взето нищо миришещо на кисело няма място по купето.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #65
            От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

            Първоначално публикуван от wallaby Преглед на мнение
            Аааааа, мерси

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            ...нищо миришещо на кисело няма място по купето.
            Важното е да няма кисели хора, другото се урежда.

            Коментар


            • #66
              От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

              В този бус може ли да се ходи прав?


              Доста добре ви се получава...
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • #67
                От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                Не се ползва обикновен силикон , въпрос на време да протече . Ползва се сика , декалин или други от серията . Sikaflex 252 е това което ви трябва .
                Последно редактирано от Пламен Атанасов; 28-05-18, 16:30.

                Коментар


                • #68
                  От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                  И аз се записвам Карам кемпер Фиат Дукато 244 Знам какви са положителните и отрицателните страни да поддържаш такава "машинокъща". Варианта кемпер-ван ми се струва вече по добър ,макар,че пространството ще е по малко
                  ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                  Коментар


                  • #69
                    От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                    Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
                    И аз се записвам Карам кемпер Фиат Дукато 244 Знам какви са положителните и отрицателните страни да поддържаш такава "машинокъща". Варианта кемпер-ван ми се струва вече по добър ,макар,че пространството ще е по малко
                    Ако споделиш и мотора..Много здрави машини.
                    Вариантът ван-кемпер е добър , само трябва дълга база на новия , три литров...В добра кондиция.
                    Повечето малки мотори на различни производители на кемпери са с 2,3.И повечето са жени , които ги карат в сервиза.Как го постигат , зорно го слагам на подемника как ги карат тия жени тия камиони-къщи?
                    За автора на темата - браво , професионално. Бих подсказал за страничната врата...Ако не се ползва дава място за добра кухненска екипировка.Ма не Ви знам реда на Острова.
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #70
                      От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                      Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
                      Не се ползва обикновен силикон , въпрос на време да протече .
                      Когато протича, протича именно заради корозия. Неутрален не мие протекъл вече 9-та година на тавана на джипката.

                      Първоначално публикуван от Пламен Атанасов Преглед на мнение
                      Sikaflex 252 е това което ви трябва .
                      Това е полиуретан, не силикон.

                      Полиуретан за автостъкла (не знам конкретния SikaFlex 252 дали е подобно) е най-здравото нещо, което съм ползвал. Със съответния грунд за върху боя направо се бетонира, а върху пресни епоксидни покрития или детайли от епоксидна смола хваща така, че кърти покритието, но не се отлепва.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #71
                        От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                        Спарки тва лепи и изолира.Малко скъпичко идва , но си прав.
                        (ако скъпо е десетина кинта повече в мерните единици плащане)
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #72
                          От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                          Здравейте след още един успешен ден

                          @Jimi - може, може. Мъжа ми е около 190, това бе една от причините да се спрем на Ducato H2L2.
                          @
                          Пламен Атанасов - какви са предимствата Sikafelx 252? Ние ползваме Sikafelx 221 (капандурите) и Sikafelx 512 (общи приложения)?
                          Mr @Green с удоволствие бих ислушала гледната точка на собственик на подобно чудо.
                          @jeko47 - Fiat Ducato 2.3L Multijet 130PS, 2012, <210 000km. И аз не ги знам тия жени хаха. Аз съм нощна птица и обикновенно покривам вечерта, като заспят децата и падне трафика, а на право и широко сигурно и кораб мога да карам Който иска да си готви да си прави кухня, аз ще пасувам тук.

                          И картинки от днес - ей много мерене падна, но ето и седaлките са готови. Това е част от ламарината, която замина отдолу

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0334.JPG
Прегледи:1
Размер:172.0 КБ
ID:5789666
                          Така ако помните една от причините поради която се спряхме на тези седалки е възможността за 2 + 2 + 1 за баба. Когато са в пълен комплет изглеждат така
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0343.JPG
Прегледи:1
Размер:193.0 КБ
ID:5789667 и от близкоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0350.JPG
Прегледи:1
Размер:193.1 КБ
ID:5789668.
                          Има вариант детските да са "разделени" ако това ще осигури мира в кемпера
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0349.JPG
Прегледи:1
Размер:191.1 КБ
ID:5789669
                          или да се "вдигнат във вертикално положение и така се получава място, точно колкото да сложа бебешка кошара.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0346.JPG
Прегледи:1
Размер:212.7 КБ
ID:5789673
                          Ние основно мислим да ползваме редовно само две от трите седалки.

                          Толкова за сега трябва и да се работи.
                          Откривател на загубени мисли

                          Коментар


                          • #73
                            От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                            Първоначално публикуван от wallaby Преглед на мнение

                            @
                            Пламен Атанасов - какви са предимствата Sikafelx 252? Ние ползваме Sikafelx 221 (капандурите) и Sikafelx 512 (общи приложения)?
                            252 е по-твърдо (твърдост Шор 50 спрямо 40 за другото), и 2 пъти по-здраво на скъсване. Вероятно е по-близо (ако не същото), като споменатото от мен лепило за автостъкла.

                            Ако сте ползвали само изброените, няма място за притеснения по отношение на корозия, причинена от тях. И двете не са силикон, а полиуретан, и двете не са корозивни.

                            ПП: SikaFlex 265 е това, дето съм имал предвид под "лепило за автостъкла". Твърдост 45, 2 пъти по-здраво на скъсване от 252 и 4 пъти по-здраво на скъсване от 221.

                            ППП: SikaFlex 256 също. Дори малко по-здраво от 265.
                            Последно редактирано от sparkybg; 28-05-18, 23:20.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #74
                              От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                              Мотора е 2.8 JTD . Ама да следим темата
                              ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                              Коментар


                              • #75
                                От: От ван до кемпер - или Фиат Дукато по домашно му

                                Аз също съм висок 190см и беше много трудно да намерим кемпер в който да седна Проблема обикновенно е ,че седалката на водача се опира в масата на кемпера и не може повече назад ако масата не се маха или не се завърта. Кемпера е полуинтеграл на шаси което преведено звучи като шаси тип "товарно легло" .Едно от условията което исках за кемпера е да поддържам висока скорост на магистрала или прав път за да "ядем" големи разсстояния. С този двигател /2.8 JTD/ и ниският профил който имам това не е проблем.Мога да поддържам около 120км/h на магистрала....ако не духа Но с проходимостта съм много зле.
                                ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X